Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei syöpä koskaan "parane"

Vierailija
27.06.2019 |

Niin se vain on. Ei sitä saada täysin pois ja ilmaantuu uudestaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Todella moni sairastaa elämässään yhden syövän, joka ei koskaan uusiudu.

Vierailija
2/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet paranevat, mm. minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia, joilla ollut syöpä 20-30 vuotta sitten. Jos ei sitä paranemiseksi voi sanoa, niin ihan sama mulle. Hyvä, ettei ole uusiutunut.

Vierailija
4/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se monesti paraneekin, jos usein tulee uudestaankin. Aika monenlaisia on tullut elämän varrella nähtyä. Yksi erikoisimmista on tapaus, jossa äitini tuttavalta löydettiin syöpä ja sen ajan tiedoilla ja taidoilla sille muistaakseni voitu tehdä enää mitään. En nyt ole asiasta ihan varma, että oliko jotain hoitoja tehty ja ne lopetettiin tehottomina vai oliko tosiaan niin, että mitään ei voitu tehdä. Tämä tapahtui joskus 80-luvun alussa. Nainen alkoi juomaan koivuntuhkalipeää ja parani. Hän eli vielä pitkään, ainakin 20 v tuon jälkeen ja kuoli ihan muuhun sairauteen lopulta ja ikääkin hänellä jo silloin oli. Tästä oli silloin juttua lehdissäkin.

Vierailija
5/5 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nyt ollut terve 18 vuotta syövän jälkeen. Koen kyllä parantuneeni. En tietysti voi olla varma etteikö minuun joskus vielä iskisi syöpä, sama kuin aiemmin tai joku muu, mutta varma ei voi olla kukaan muukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi