Nanna Karalahti ja kiihkeät suudelmat tuntemattoman komistuksen kanssa Espanjassa
Kommentit (1456)
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheen onnelliselta tuo 1v kuva näytä. En oikein osaa selittää, mikä sen tekee. Jotenkin niin yritetty tehdä "kaunis ja seesteinen" kuva. Ilmapalloja ja kauniit vaatteet. Taustalla aikuiset juovat viiniä. Missä lastenlelut, sellanen "höpsöisyys", aitous.. en osaa selittää, mutta kuvasta aistin paljon.
Tytön ilme on priceless. Kuka toi on? Tunnenko mä ton jostain? No ehkä ilme johtuu vain äidin meikeistä ja runsaista poissaoloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kauheen onnelliselta tuo 1v kuva näytä. En oikein osaa selittää, mikä sen tekee. Jotenkin niin yritetty tehdä "kaunis ja seesteinen" kuva. Ilmapalloja ja kauniit vaatteet. Taustalla aikuiset juovat viiniä. Missä lastenlelut, sellanen "höpsöisyys", aitous.. en osaa selittää, mutta kuvasta aistin paljon.
Tytön ilme on priceless. Kuka toi on? Tunnenko mä ton jostain? No ehkä ilme johtuu vain äidin meikeistä ja runsaista poissaoloista.
Samaa katsoin, en itse mitään rakkautta ja yhteenkuuluvuutta tässä kuvassa kyllä näe..
Voi että ootte kateita. Hienosti Nanna kirjoitti ja kiva kuva äiti lapsi.
Niko Ranta-ahon isä rikastui yrityskaupoilla. Kaikki hevoset ei ole Jasminin, vaan ovat hänellä ratsastettavana. Niko ja Sofia eivät pidä toisistaan, tappelevat jatkuvasti keskenään.
Nanna kertoi haastattelussa, että hän saa tykkäyksiä eniten, kun laittaa pusukuvia lapsista, ei niinkään ulkonäkönsä vuoksi.
Jotenkin tuli tunne, että hän hakee hyväksyntää sillä, kuinka paljon ihmiset hänen kuvistaan tykkäävät. Voisiko olla vähän masennustakin, mikään ei tunnu miltään ja tarvitsee irtiottoja lapsiarjesta. Minusta Nanna vaikuttaa vähän masentuneelta, eikä sitä välttämättä asianomainen itse huomaa ajoissa. Huoli on herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko muuten Maran päivityksen kuinka hänestä tulee rouva Therman? Ei tullut 🤣 Kuinka se pystyy olemaan miehen kanssa joka nöyryyttää noin?
Nythän stefu oli taas terassiriidan päätteeksi ilmeisesti (kännissä?) kosinut, mutta saanut pakit. Liekö hääpuku vielä tallessa :)
Eiköhän tuo kadulla polvistuminen ollut vain pelkkä läppä.
Olis ny suudellut maata Marttinan jalkojen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi että ootte kateita. Hienosti Nanna kirjoitti ja kiva kuva äiti lapsi.
Rehellisesti sanottuna, en ymmärrä mistä olisin kateellinen.
Mun miehellä on ihan oikea vakkarityö. Samoin mulla.
Miehellä ei tuomioita tai huumetaustaa eikä meidän kavereillakaan ole.
Ollaan sporttisia ja ihan kaurapuurolla ja tavisruoalla ilman valmennuksia.
Somessa ollaan just sen verran kuin halutaan.
Seuraan tätä perhettä ikävä kyllä suht läheltä, ja pelkään vaan milloin seuraava takaisku heille tulee.
Tämä perhe tarvii apua. Oikeasti nyt on otettava itseään niskasta kiinni lasten vuoksi.
Onneksi Nanna kertoo, että on jo selvinnyt ruis rockista. Ja on kuulemma tullut vanhaksi, kun jo puolen yön aikoihin nukkumassa.
Eikö näitä kohuja ole hirveä selitellä esim. Neuvolassa. Kaikki Ruisrock käynnit, ulkomaan nuolemiset, kahvilan kaatumiset lehdissä. Tyttö täyttää vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Nanna kertoo, että on jo selvinnyt ruis rockista. Ja on kuulemma tullut vanhaksi, kun jo puolen yön aikoihin nukkumassa.
Se on mukavuudenhalun, ei vanhuuden, merkki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä kohuja ole hirveä selitellä esim. Neuvolassa. Kaikki Ruisrock käynnit, ulkomaan nuolemiset, kahvilan kaatumiset lehdissä. Tyttö täyttää vuoden.
Ei kait se yritystoimintaansa joudu neuvolassa selittelemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait se yritystoimintaansa joudu neuvolassa selittelemään?
Kyllä sielä taloudellinen tilanne selvitetään. Jos täti huolestuu, napsahtaa lasu. Nykyään neuvoloiden, sairaaloiden, ensihoidon ja hammaslääkäreiden on tämä tehtävä matalalla kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
No voi helvet*ti! Ei kukaan ole neuvolan terveydenhoitajalle velvollinen tilittämään mitään festarikäyntejään!
No ei kai sitä enää neuvoloissa puhuta, muuten kuin kahvihuoneessa selän takana. Ne on jo lukenut lehdistä...
Mutta kaipa Mara voi heitä neuvoa tässäkin. Mielestäni nyt olisi painettava jarrua ikiteiniyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi helvet*ti! Ei kukaan ole neuvolan terveydenhoitajalle velvollinen tilittämään mitään festarikäyntejään!
Tätä mäkin olen miettinyt, lapseton siis olen.
Miksi siellä neuvolassa pitäisi selittää jostain festarikäynneistä tai konkursseista? Joo, kyllähän voi olla huolissaan lapsen turvallisuudesta, mutta jos lapsi on fine, äiti on fine, niin voiko oikeesti joku terkka sanoa että jaaha, mä näin oikein instagramista kun olitte festareilla?
Vierailija kirjoitti:
Niko Ranta-ahon isä rikastui yrityskaupoilla. Kaikki hevoset ei ole Jasminin, vaan ovat hänellä ratsastettavana. Niko ja Sofia eivät pidä toisistaan, tappelevat jatkuvasti keskenään.
Eli ilmeisesti vetelee tämäkin suhde viimeisiään. Alkaa sohvilla olla kiire, nuorempaa kumitissiä pukkaa jatkuvasti markkinoille. Nyt pitäisi äkkiä päästä naimisiin ja laittaa pulla uuniin mikäli haluaa varmistaa elintasonsa. Suomeen ei ainakaan voi palata koska muuten on vouti kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin olen miettinyt, lapseton siis olen.
Miksi siellä neuvolassa pitäisi selittää jostain festarikäynneistä tai konkursseista? Joo, kyllähän voi olla huolissaan lapsen turvallisuudesta, mutta jos lapsi on fine, äiti on fine, niin voiko oikeesti joku terkka sanoa että jaaha, mä näin oikein instagramista kun olitte festareilla?
Päihteet, vanhempien hyvinvointi, parisuhde ongelmat. Huoli herää lapsesta, ei vanhemmista.
Sofia ja niko on siitä erilaisia, että toinen tykkää juoda skumppaa ja toinen ei saa/voi juoda (vaikka haluaisikin). Nämä asiat yleensä hiertää välejä.
Sohvi ei voi muuttaa suomeen, kun on verovelkaa 50000€ vieläkin maksamatta!!
Instakuvaan laitettu sormus sormeen ja oma äiti valjastettu kehumaan kommentteihin vanhemmuustaitoja 😂 Valkopyykinpesu käynnissä, Maralta saakin parhaat neuvot, heh heh.