Nanna Karalahti ja kiihkeät suudelmat tuntemattoman komistuksen kanssa Espanjassa
Kommentit (1456)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että juttu oli seiskassa, ei tuo Na.nnalle penniäkään!
Paas faktaa pöytään joo ja turha alkaa selittää et oot seiskalla töissä,todellakin seiska tekee noita juttuja turhien julkkisten kanssa ja sopivat palkkioista ,molemmat win!!!
Juu, paljon on seiskassa julkkisten kanssa sovittuja ihan keksimällä keksittyjä juttuja, ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin Martinalla on helvetin hyvä kroppa- On lihasta hoikassa rungossa, teeenaa kestävyyttä ja veti just triathlonin!
On todellakin nainen johon ei moni pysty!
Jep. Oli mieltä tahansa ihmisen elämäntyylistä tai vaikkapa sitten hiusten väristä, niin luulisi, että tuota kykenisi arvostamaan. Itse olin sitä mieltä jo Splash!:in aikaan, että jaa, ei olekaan ihan turha tyyppi liikunnan saralla. Voisi kuvitella, että suuri osa kirjoittajista ei kykene samoihin asioihin, oli nuorempi tai vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Nannalla sen verran rahahuolia kun kahvilakin meni persäälleen että piti tehdä seiskalle pieni juttu että saa vähän hilloa ihan feikki juttu veikkaan kyl noi onnettomat osaa.
Ei taida Seiska pahemmin palkkioita maksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan tulot 150 000.
Niin mitä sitten? Ei se siitä parempaa tee.
Eikö?
Mikä sua siis varsinaisesti oletettavasti sulle tuntemattomassa naisessa harmittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se äijä on?
A V.l.vuori
Velavuori?
Valevuori
nanna.koo
Tykkää itestäs just sellasena kun oot kotisohvalla ilman meikkiä. Älä anna ulkoapäin tulleiden paineiden vaikuttaa kun astut ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Marika Fingerroos ei ole enää julkisuudessa niin paljoa lastensa vuoksi. 👍 mutta hän ja Martti ei ole olleet silti ystäviä, vaikka keikkuivat silloin tissit paljaina.
Ainakin Instagramissaan on täti Fingerroos t i s s i t ja p e r s e paljaana lähes joka kuvassa edelleen.
Seiska 7.7
KUVAT! MARTINA AITOLEHTI ESITTELI TIUKKAA PEPPUAAN JA ROUDASI TAVAROITA STEFAN-RAKKAANSA ÖKYAUTOSTA!
Vierailija kirjoitti:
Seiska 7.7
KUVAT! MARTINA AITOLEHTI ESITTELI TIUKKAA PEPPUAAN JA ROUDASI TAVAROITA STEFAN-RAKKAANSA ÖKYAUTOSTA!
Sarkasmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nannalla sen verran rahahuolia kun kahvilakin meni persäälleen että piti tehdä seiskalle pieni juttu että saa vähän hilloa ihan feikki juttu veikkaan kyl noi onnettomat osaa.
No kyllä maksaa, ihme jankkaamista. Vai miten kuvittelet että tuollainen julkaisu oikein toimii.
All those wannabes kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin jännä juttu monen someammattilaisen kohdalla. Heistä on tullut somejulkkiksia ja ammattilaisia ulkonäkönsä vuoksi ja myyvät omia kauniita kasvojaan. Mitä sitten kun ulkonäkö vääjäämättä muuttuu iän karttuessa? Aletaanko sitten myydä itseä skandaaleilla seiskan kannessa? Aina tulee uusia nuoria kauniita naisia jotka kiilaa ohi ulkonäöllään ja tuoreudellaan. Leikelläänkö kasvoja, uhrataanko jälkikasvun yksityisyys? Tämä alkaa olla tilanne näiden kahden neidon kohdalla, ja monen muunkin joiden kasvot ovet kuluneet kahdella tapaa, oltuaan liikaa esillä ja ajan jättäessä jälkiä.
Näinhän on käynyt Hurmerinnoillekin. Niin äidille kuin tyttärelle. Äiti leikkii ikinuorta ja jopa tytär on jo ikäisekseen naamaltaan kuluneella tavalla ikääntyneen näköinen (piirteet). Äiti myi äitiytensä lehtiin (vaikka lasten isänäiti hoiti lapsia enemmän ja paremmin kuin hän); tytär on myynyt jo syntymättömän lapsensa. Raha on revittävä jostakin, kun levyt ja keikat eivät myy eikä normityönteko maita. Ja julkisuusriippuvaisuus painaa.
Tosta "parempi äiti - huonompi äiti"-vertailusta en perusta (enkä tiedä); ainakin Maarit on huolehtiva (läheisriippuvainen?) äiti.
Mutta samaa mieltä siitä, että yksityiselämänsä asiat julkisuuteen myyvä ihminen ei voi olla kuin ihan helevetin tyhmä ja/tai ikuinen infantiili ja/ tai jotenkin epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
kuinka kovia panomiehiä ovat jere ja stefu?
Jerellä naiset vaihtuu aika tiuhaan. Ja olihan stefanillakin juttua ainakin belorffin ja aarnion satun kanssa, molemmat taisi saada maralta turpiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä maksaa, ihme jankkaamista. Vai miten kuvittelet että tuollainen julkaisu oikein toimii.
Haastatellut ovat itse moneen otteeseen sanoneet, että rahua ei tule.
Itse toimittajan hommia tehneenä ihmettelen myös, mistä lähtee harhaluulo, että lehtijutuista maksettaisiin. Ehkä täysin poikkeustapauksissa, mutta kyllähän se niin menee, että toimittaja tekee jutun ja asianomainen sitten saa itsestään jutun. Raha ei liiku. Jos ei kiinnosta tällainen yhteistyö, niin haastattelusta voi kieltäytyä.
Onko sinulla itselläsi siis toisenlaisia kokemuksia Seiskasta tai muista lehdistä? Kun itse "jankkaat" ilmeisesti muuta.
En tiedä, mistä ja miksi puhut jankkaamisesta, jos joku tuo esille eriävän mielipiteen. Jankkaaminen tarkoittaa saman asian sanomista moneen kertaan ja hedelmätöntä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka kovia panomiehiä ovat jere ja stefu?
Jerellä naiset vaihtuu aika tiuhaan. Ja olihan stefanillakin juttua ainakin belorffin ja aarnion satun kanssa, molemmat taisi saada maralta turpiin.
Nyt on Satu eronnut. Mahtaa Maraa pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toimittajan hommia tehneenä ihmettelen myös, mistä lähtee harhaluulo, että lehtijutuista maksettaisiin. Ehkä täysin poikkeustapauksissa, mutta kyllähän se niin menee, että toimittaja tekee jutun ja asianomainen sitten saa itsestään jutun. Raha ei liiku. Jos ei kiinnosta tällainen yhteistyö, niin haastattelusta voi kieltäytyä.
Onko sinulla itselläsi siis toisenlaisia kokemuksia Seiskasta tai muista lehdistä? Kun itse "jankkaat" ilmeisesti muuta.
En tiedä, mistä ja miksi puhut jankkaamisesta, jos joku tuo esille eriävän mielipiteen. Jankkaaminen tarkoittaa saman asian sanomista moneen kertaan ja hedelmätöntä keskustelua.
Eiköhän se tili tehdä sitten mainostamalla firmojen tuotteita omassa somessa. Itse asiassa julkkiksethan ne on vieneet lehtien mainostulot.
Jo kesäkuussa Martina ja stefu riidelleet kovaäänisesti keskustassa- stefu oli ollut terdellä ja mars saapunut paikalle. Huudon jälkeen stefu mennyt polvilleen ja kosinut. Saanut ilmeisesti pakit.
Taitaa olla stefulla taas putki päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tili tehdä sitten mainostamalla firmojen tuotteita omassa somessa. Itse asiassa julkkiksethan ne on vieneet lehtien mainostulot.
Tottahan se, ja ainakin Martina merkitsee huolellisesti Instagramissa, kuten kuuluukin, jos kyse on kaupallisesta yhteistyöstä.
Tubettajat tietty saa myös aina rahaa, jos pistävät videoihin mainoksia. Aloittelevilla tubettajilla voi olla jopa kohtuullisen silmiinpistävää, kun jatkuvasti video keskeytyy.
Martinalla edelleen sortsit päällä. Kaipa hän on ylpeä koivista antaa. Stefu oli pistänyt röökin huuleen, kun miehensä oli kantanut tavarat peräluukusta. Ei kyllä kuvien perusteella rakkaus roihunnut. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä höpötät? Maksaahan ja hyvin maksetaankin. Googlaa haastaytelupalkkio ja sieltä löytyy. Puhutaan tuhansista. Joillekin maksetaan matkat ulkomaille palkkion sijasta. Siitä hyvästä toimittajat pääsevät pressikortilla eri paikkoihin. Vaikka ruissin vippiin, jos haluavat.
Et sä mikään toimittaja kyllä ole.
Velavuori?