Nanna Karalahti ja kiihkeät suudelmat tuntemattoman komistuksen kanssa Espanjassa
Kommentit (1456)
Vierailija kirjoitti:
Venakko äkkiä Jerelle.
Joha sillä on...Valkovenakko.
Vierailija kirjoitti:
Oksana on tärisyttävän kaunis ilmestys!
Ja kiihkeä.
Nanna ja Jere nauraa katketakseen tälle ketjulle...
Onpa tuo Nanna rupsahtanut tuossa seiskan kuvassa. Poskipäät törröttää. Botoksia kehiin. Kurtturuusu.
Vierailija kirjoitti:
Niin monet muutkin, pikkumammat sai pitkästä aikaan jonkun herkkujutun raadeltavaksi.
Miten ne voi olla noin ilkeitä ja pahantahtoisia?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ihan Valavuorelta näyttää. Molemmatovat olleet Marbellassa, on siellä tietysti joku muukin ollut. On ihan ok asia, olis vaan valinnut nuoremman, komeamman ja rikkaamman miehen.[/quo
Heidän salaloma 🤣
Nanna ja komistus siirtyivätkin kohta käsikkäin baarista alas läheiselle rannalle. Seuraavaksi tapahtumat saivat silminnäkijän hieraisemaan silmiään.
– Meno alkoi muuttua aika intiimiksi. Nanna ja mies makoilivat lähekkäin ja sivelivät toisiaan. Lopulta he alkoivat suudella.
Pitäähän sitä antaa köyhälle, kateelliselle kansalle vähän puheenaihetta., jotain säpinää heidänkin tylsään elämään.
Tarkoituksella tehty:)
Vierailija kirjoitti:
Vähän noloa jäädä kiinni pettämisestä Seiskan kuvissa :D nyt kyllä repesin, ei ihan tyylikästä
Noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mara on opettanut Nannalle kovuutta. Kestävät mitä tahansa.
Eiköhän se Jerekin oo opettanut Nannalle kovuutta?
Todistetusti myös Oksanalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valavuori on bannattu twitteristä näköjään.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/6e837aad-7017-4cb1-85f8-66d4d356a8…
Aiemmin tänä vuonna uutisoitiin, että poliisi epäilee Valavuorta törkeästä veropetoksesta ja kirjanpitorikoksesta. Valavuori on kiistänyt epäilyt.
Ei kai Mamma-anna-Nanna tuon kierosilmän kanssa muhinoi? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monet muutkin, pikkumammat sai pitkästä aikaan jonkun herkkujutun raadeltavaksi.
Miten ne voi olla noin ilkeitä ja pahantahtoisia?
Alapeukkuja?....osui ja upposi;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies ihan Valavuorelta näyttää. Molemmatovat olleet Marbellassa, on siellä tietysti joku muukin ollut. On ihan ok asia, olis vaan valinnut nuoremman, komeamman ja rikkaamman miehen.[/quo
Heidän salaloma 🤣
Vertailin kuvia ja mysteerimiehen sänkitukka näyttää tummemalta kuin A.V:n. Muuten hyvin samaa näköä sutatussa kuvassa. Mutta jos A. V, miksi 7 sanoisi sitten että tuntematon komistus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän salaloma 🤣
Vertailin kuvia ja mysteerimiehen sänkitukka näyttää tummemalta kuin A.V:n. Muuten hyvin samaa näköä sutatussa kuvassa. Mutta jos A. V, miksi 7 sanoisi sitten että tuntematon komistus...
No seuraavaa juttua odotellessa. Jos se on paikallinen giggolo, niin toivottavasti kesäkumit laitettiin hivellen hellästi.
Seiska onnistui tavoittamaan hyväntuulisen Nannan maanantai-iltapäivänä puhelimitse.
– Mä olen ollut koko päivän menossa, tulin vasta äsken kotiin. Olen nyt tässä lasten kanssa, hän kertoi.
Nanna ei kuitenkaan ollut halukas sanomaan juuta tai jaata Marbellan-lomaansa liittyen.
– Mä olen päättänyt, etten kommentoi yhtään mitään!
Tässä vaiheessa Seiskan toimittaja kertoi koko kuvion Nannalle, jotta tämä tietäisi, millainen juttu lehteemme on tulossa.
Olemme saaneet haltuumme kuvamateriaalia, jossa vietät intiimejä hetkiä tuntemattoman komistuksen kanssa Marbellassa. Kuvissa muun muassa kävelette käsikkäin ja suutelette rantasängyllä. Mistä on kyse?
– Kuten sanoin, mä en kommentoi tätä mitenkään…
Samat ihmiset täällä näköjään pitää ketjua yllä.
Tämä on mun toinen viesti tähän, kuinka monta SINÄ olet laittanut?
Eihän se ollut TIETOA....