Olenko homofoobikko jos minua ei kiinnosta pride pätkääkään?
Pride on täysin merkityksetön minulle. Jokainen saa marssia tai olla marssimatta.
Kommentit (11)
No miksi sitten otit edes kantaa koko asiaan,joka ei (kertomasi mukaan) siis 'merkitse sinulle yhtään mitään' ?
Onko ei kiinnosta pätkääkään yhtä kuin kirjoittelet päivät pitkät nettiin homovastaisia aloituksia joissa keskitytään a naali alueen asioihin?
Kaupallinen tapahtuma jonka merkitys on täysin kadonnut. Lähinnä ärsyttävävä. Turkissa, Iranissa, Irakissa, pride voisi vielä ehkä jopa jotain tehdä...
Sinä päivänä kun täällä on yksi aloitus pridesta johon kukaan ei oikein jaksais vastata pride ei ole enää tarpeen. Niin kauan kuin tänne tehdää tuhat homovastaista aloitusta, pride on erittäin tarpeen.
Minua ei kiinnosta lätkä. Olenko epäisänmaallinen?
Mikä tahansa jota tungetaan sulle joka paikassa silmät korvat täyteen alkaa väistämättä myös ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa jota tungetaan sulle joka paikassa silmät korvat täyteen alkaa väistämättä myös ärsyttää.
No lopettakaa sitten tunkeminen joka paikkaan silmät ja korvat täyteen. Ei pride-myönteiset tee tänne kymmeniä aloituksia. Joka ikisen homofoobikon pitää saada jokaiselle aivoitukselleen oma aloitus. Aloittakaa vähentäminen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli homofobia ja heteronormatiivisuus ärsyttää sinua.
Minua ei kiinnosta formulat, olenko nyt ympäristöaktiivi?