Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Vierailija kirjoitti:
Maa-metsis tullut.
Kohta alkaa olla jo helpompaa luetella mitä puuttuu. Kasvastustieteellinen, teologinen ja humanistinen ainakin. Sekä psyka.
Onko joku sivu missä tämä kokonaisuus näkyy?
Eiköhän ne kohta palaile lounastauolta näpyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku auttaa mua tän sieventäminen kanssa: u^2-u/-u+2u? Koejonossa mennään ja yritän pärjätä omin avuin mutta aika taitaa loppua ja rehellisyys kostautuu (kerran kun lääkiksessäkin niin paljon vilppiä)... tiedän vastauksen mutta en miten siihen pääsee
Toi on aika helppo, kun ottaa yhteisiä tekijöitä.
u^2-u/-u+2u
=u(u-1)/u
=u-1
Vastaus on väärä.
Nyt tuli jo sosiaalipsykankin tulokset!
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku auttaa mua tän sieventäminen kanssa: u^2-u/-u+2u? Koejonossa mennään ja yritän pärjätä omin avuin mutta aika taitaa loppua ja rehellisyys kostautuu (kerran kun lääkiksessäkin niin paljon vilppiä)... tiedän vastauksen mutta en miten siihen pääsee
u*u-u / -u+u+u
Nyt tuli: Sosiaalitieteiden kandiohjelma: sosiaalipsykologia, sosiologia ja yhteiskuntapolitiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maa-metsis tullut.
Kohta alkaa olla jo helpompaa luetella mitä puuttuu. Kasvastustieteellinen, teologinen ja humanistinen ainakin. Sekä psyka.
Onko joku sivu missä tämä kokonaisuus näkyy?
https://www.helsinki.fi/fi/opiskelijaksi/yhteishaku/tulosten-julkaisu-p…
Moniko täällä yrittää nyt pelkällä kokeella? Mitkä fiilikset tässä vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
=u(u-1)/u(-1+2) (u:t supistuu)
=u-1/2-1
= u/1-1/1
=u-1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u^2-u/-u+2u
=u(u-1)/u
=u-1
u(u-1)/-u +2u
= -u+1+2u
= u +1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u*u-u / -u+u+u
Oliko toi 2u nimittäjässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u^2-u/-u+2u
=u(u-1)/u
=u-1
Unohdin laittaa sulut on siis
(u^2-u/-u)+2u ja vastauksen pitäisi olla u+1
Vierailija kirjoitti:
Onko näihin pisteitä tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Moniko täällä yrittää nyt pelkällä kokeella? Mitkä fiilikset tässä vaiheessa?
Huonot ainakin itsellä (se joka ei ymmärrä tuota sievennystä vaikka joku laittoi oikean vastauksenkin jo tuohon)
u(u-1)/u(-1 +2)
= u(u-1)/u
=u-1
Oliko toi vastaus siis vääriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u^2-u/-u+2u
=u(u-1)/u
=u-1
Unohdin laittaa sulut on siis
(u^2-u/-u)+2u ja vastauksen pitäisi olla u+1
Vinkki: tee siitä yhtälö
Miksi vit-ussa treenaatte amk-kokeeseen, kun siihen ei kuulu harjoitella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näihin pisteitä tiedossa?
Helsinki
Todistusvalintajono ensikertalaisille hakijoille 137
Todistusvalintajono kaikille hakijoille 139.1
51 % todistuksella.
Pisteitä voi saada viidestä aineesta:
Äidinkieli
Hakijalle parhaat pisteet tuottava aine: filosofia tai historia tai psykologia tai yhteiskuntaoppi
Kolme hakijalle parhaat pisteet tuottavaa ainetta:
Yksi ainereaali
Yksi kieli
Matematiikka (pitkä tai lyhyt)
Historia kai tullut myös