Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&hearts SUURPERHEKUUMEILIJAT viikonloppu &hearts

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt sitten suht hermoilematta odottaa sitä gynekäyntiä 9.6. ja jos ei sitä ennen mitään ongelmia ilmaannu, niin sitten näen, mikä on homman nimi. Pelätään pahinta, toivotaan parasta. :0)

Nyt on neidit saunotettu ja pitsaa syövät tyytyväisinä.

Mittumaari, hiukan rauhallisempana

Vierailija
22/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt aukes linjat - mulla loppuukin tama internetti tan kuun lopussa; tai palataan takasin tuohon vanhaan systeemiin (15 tuntia/kk auki) kun tama adsl-on tays matamuna taalla paassa maailmaa-eivat oikein viela hallitse systeemeja!

Mittumaarille etta mun maaliskuinen tm oli niin varhain havaittu, etta kans tuli normaalisti vuodon aikana ' puhtaaksi' (tosin antoivat terot etta alkaa kk) ja mulla naytti testi negaa, samoin verikoe! Kaikki oireet oli kylla; sellaiset klassiset oireet, mita esim. nyt mulla ei ole ollenkaan (rv5+4)

Muuten elo on hauskaa; maha jo selvasti pyoristynyt, ja ei mitaan oireita. Tosin huomaan etta vatsasta vihlaisee kun joutuu raivoomaan noille jalkipolville; joten se ei todellakaan ole hyvaksi! Pitanee pian kertoa uutinen etta ottaisivat iisimmin (helppo varoitella sitten ,etten jaksa rayhaamista jne, heh hee) kaikki kaytettava hyvaksi!

Nyt kuitenkin sakille vaatteet paalle ; lahdetaan ystavan pojan 1-vuotispaiville!

Heippa taas!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos haleista. Sinulla on kyllä ihana tilanne, kun olet oman kirppusi jo ultrassa nähnyt! Miten muuten tuulimunasta osasit mennä lääkäriin, kun testit oli negaa?

Vatsakivuista ole vaan tyytyväinen (tai itse olen/olisin), nimittäin omassa keskenmennessä raskaudessani (rv 14+0, vauva oli kuollut jo 9+0) minulla ei vatsaa koskenut yhden yhtään eli nyt olen vaan tyytyväinen, jos nippailee välillä (=kohtu kasvaa). Tosin ei nytkään enää kovin nippaile, vain kuukautisten oletettuna ajankohtana oli menkkamaisia kipuja..

Mittumaari

P.S. Miten miehenne suhtautuvat palstailuunne? Minun mieheni pitää tätä ihan huuhaana.. ;0)

Vierailija
24/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jaksamista täältäkin Mittumaarille! Toivottavasti kaikki nyt on hyvin ja mene tosiaan sinne gynelle, niin näet heti mitä masuun kuuluu.

Itselläni ei ole kokemusta tuulimunasta joten sen suhteen en osaa mieltäsi keventää, mutta kakkosen odotusaikaan sain myös hyvin haalean plussan suurinpiirtein kp 35 ja kesti varmaan pari viikkoa ennenkuin plussa oli kunnolla " vahva" . Sitten ultrassa laskettua-aikaa siirrettiinkin melkein kolmella viikolla, joten minun kohdallani haalea plussa selittyi sillä että hedelmöitys olikin tapahtunut myöhemmin kuin puolivälissä.

Tänään olemme hyvissä ajoin, saunassa on käyty, perhe on iltapalalla ja nukkumaan käydään ihan kohta. Mukavaa välillä mennä ajoissa iltapuhteelle.

Meillä ei muuten mies käy selän takana kurkkimassa vaan itse joudun vähän väliä käskemään koululaisia pois, kun " kulkevat" ohi ja katsovat mitä äiti puuhaa netissä. Tosi ärsyttävää! Siksi käynkin näin viikonloppuisin vähän netissä ja arkipäivisin sitten ehdin päivällä rauhassa kun isot ovat koulussa.

Medison+5

Vierailija
25/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi tänäänkin, et olenko saanut kameroista kommentteja. Ei kovasti kiinnosta jakaa tätä palstaa sen kanssa, tämä on mun juttuni. On vaan niin monta kertaa seisonut selän takana kun olen kirjoittanut, et tietää mun nikkini. Sen takia olenkin sitä uhannut vaihtaa. Käy muuten itte Kaks Plussan sivuilla, seksipalstalla tietty!

Eikös siinäkin sitten ole jo syytä koto-Suomeen muuttamiselle Levinia, et saa toimivan laajakaistan ympäri vuoden ja vuorokauden?! Vieroitusoireitahan sulle tulee...;))

Meillä sitten vihdottiin lasten linturetkellä tekemillä vihdoilla ja saunaa sai siivota valehtelematta puol tuntia kun väki oli häipynyt. Juhannussaunan saakin sit isäntä siivota! Nytpä tuo ryökäle nukkuu jo sängys, herää taatusti siin vaihees kun itte menisin nukkumaan. Nyt ei ole huvituspäivät, ei sit ollenkaan.

Vierailija
26/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä minun juttuni nimittäin. Minä lunastin tämän meidän vanhan tiatsikan itselleni niillä synttärilahjarahoilla. Noiden nuorempien annan joskus tulla tällä pelailemaan, mutta tämä on niin hidas, ettei nuo nuoret tätä edes halua käyttää.

Puoliso tietää mun nimimerkkini ja tietää, että kirjoittelen tänne. Joskus häntä selvästi vaivaa kun kirjoittelen täällä (varsinkin jos on ollut jotain tappelun tynkää). Mutta kysyipä hän torstaina minulta, kun tulin tältä koneelta, että kerroinko minä, että olimme aloitelleet " yrityksen" . Kun kerroin, että en, kysyi hän että miksen.... Joo, tosi mies se jaksaa, vaikka on tehnyt pitkän, pitkän työpäivän...

Pikkuiset nukkuvat jo, menen kommentamaan nuo isommat yläkertaan. Huomiseen.

Vierailija
27/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tikutin oviksen tässä viimeisessä kierrossa, kun oli se hormonihässäkkä ja söin sen kuurin edellisessä kierrossa ja epäilin, etten ovuloikaan ollenkaan. Joten tiedän oviksen ja siitä laskettuna nyt olisi rv 4+4 eli ei kovin pitkällä vielä, mutta kuitenkin riittävän.. Ja toisaalta luin just tuosta raskaustestistä, ettei viivoja pitäisi verrata keskenään. No joo ei, mutta... Sitä vielä mietin, että yksi syy voi olla hailakkaan plussaan (se on kyllä tosiaan aivan selkeä plussa, ei siis haamu) voi olla myös ne valemenkat, jotka tulivat.

Ja Isotikrulle vielä kysymys, minkä pituinen kierto Sinulla yleensä on? (Kun mietin vaan noita Sinun plussauspäiviäsi..)

Vaan nyt miestä viihdyttämään..

Mittumaari

Vierailija
28/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtinelikolle kiitos viestista! Mieskin tuossa sita naureskeli kun kerroin - sanoi etta tullaan perassa taalla paassa vaan n. 10 vuotta! Siis noissa yhteyksissa ja niitten toimimisissa...

Mulla ukkorahja ei pida etta taalla pyorin; ekaks se vaan oli arsyyntyny mun internetissa oleilusta, mutta sitten paukahdin sille kerran etta on vaan mun juttu, enka halunnu mitaan selitella; otti siita nokkiinsa (yleensa kerron lahes kaiken sille), mutta nyt on vaan sellai irooninen, ei siis vihainen tai muuta... kauheen kiinnostunut ja ' iloinen' kuramyyrasta! Kun jollain suomalaisella naisella on noin paljon lapsia!!!

Ja noin muutenkin on tyytyvainen etta olen loytanyt ' samanhenkisia' immeisia...

Eilen oltiin siis 1-vuotispaivilla; aikas noloa sinansa kun en tunne kuin synttarisankarin aidin..tanaan on hyvan ystavan kahden muksun (2v ja 7v)synttarit, siella onkin ihan eri meininki.

Ja tuo mun ukkokulta taytti 40 vuotta tanaan; tein muuten sille voikkarikakun; ekaa kertaa taalla ollessani, kiitos kuramyyralle, etta laitoit idean paahani!! Muksut kylla katto sita ihmeissaan ' etta TUOTA en kylla syo: ihania kommentteja! Niin ja tanaan taalla on aitienpaivakin... siis tallaista tana aamuna!

Vierailija
29/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulin ettei tuo mun vasaama viesti lahtenytkaan, kun kone tilttas ja sammutti ittensa!

Mutta onneks sentaa kirjoitti ennen.. ykkonen siivoili koko kampan jo talleen aamusta, saan siis istuskella viela tovin taallapain, muussia toivoivat lounaaksi, onneks sen helpompaa eivat voineet pyytaa...

Vierailija
30/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tämä homma aina voi mennä näin, mulla on sapuskanlaitto joka kerta kun yritän ehtiä tänne. Vanhin suostui katsomaan nuorimman perään, niin pääsi tämäkin vähäks aikaa ulos. Ja muusia meilläkin on tulossa...

Yhdet kaverisynttärit taas esikoisella tänään. Niihin menee vuoden aikana uskomaton määrä rahaa, kun kolme mukulaa käy synttärikutsuilla. Meillä lahjan hinta on kyl rajattu 5-7 euroon, mut se x n.15 kemut vuodessa tekee sievoisen summan. Päänvaivaakin alkaa jo olla kun isommille ei enää mitään lelutavaraa osteta. Pitää mennä, ulkona maailmansota...

Vierailija
31/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös onnittelut miehesi synttäreistä! Teillä onkin oikein tuplajuhlat.

Voileipäkakku on kyllä yleensä takuuvarma menestys juhlissa kuin juhlissa. Mulla on pari hyvää ohjetta joita käytän aika usein just synttäreillä. Muutenkin tykkään leipoa ja laittaa " pöydän koreaksi" mutta ruoanlaitosta en niin suuremmin pidä. Ehkäpä jos olisi vähän parempi siinä.. Lapset on aika epäkiitollisia uusien ruokien maistelijoita. Useimmiten kommentteja on just hyi, mä en ainakaan tota syö, tai sitten tyyliin onks ihan pakko. Niinpä ei tule kovin usein kokeiltua.

Tänään on kierto puolessavälissä. Jippii. Enää puolitoista kuukautta yrityksen alkuun. Ihmeen rauhallisin mielin kyllä odotan yrittämistä. Vauvakuume on kyllä kova, mutta jotenkin on sellainen hyvä fiilis kun tietää että silloin ja silloin aloitetaan toden teolla. Ymmärsikö kukaan? Vähän sekavaa sepustusta taas.

Nyt silitettävien vaatteitten kimppuun.

Medison+5

Vierailija
32/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Levinia minunkin puolestani.

Meidän keittiö on kuin pommin jäljiltä. Tänään on siivousvuorossa keittiönkaapit. Mun piti tehdä se pikkuhiljaa hylly kerrallaan; erityislapset jo reagoivat aika rajusti kumpikin tähän hössötykseen. Mutta kuinka ollakaan siellä on pöydillä kippo ja kattila poikineen..

Otan erittäin mielelläni vastaan leivontaohjeita (voileipäkakku, täytekakku jne.) ja muitakin juhliin liittyviä neuvoja; mitä vaan teitille mieleen tulee!!

Juuri äsken sain hyvän neuvon lähikaupan myyjältä; hän kertoi miten hän oli laittanut ison täytekakun tarjolle.

Kyllä mä leivon paljonkin, mutta en minä mikään keittiövirtuoosi ole. Mutta pakko kehitellä jotakin.

Nyt jatkamaan keittiöhommia.

Vierailija
33/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi vanhinta on asunut " viikonlopun" ulkona kaveriensa kanssa (täällä Etelä-Karjalassa on ollut upeat säät, vaikka telkkarissa ovat muuta povanneet joka ilta) ja siellä ovat edelleen. Kohta pitäisi lähteä komennoimaan heitä lelujen korjaukseen. Se on joka ilta meidän neideistä uskomattoman vaikeaa...

Muuten ei kummempia, väsyä ja huimausta yms., joista melkein nautin.. :0)

Mittumaari

Vierailija
34/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen neljän lapsen äiti (11-v, 9-v, 4-v ja 1/2-v) ja nyt taas kuumeilen pientä vauvaa... Olen lukenut tätä suurperheketjua, mutta aikaisemmin en ole itse kirjoitellut mitään. Vastailen nyt näihin Mittumaarin tuulimunaraskaus-kyselyihin, minulla on niitä raskauksia ollut nimittäin jo kolme. Kaksi oli peräkkäin vuonna 2003 ja nyt tänä keväänä oli yksi. Tiedän hyvin miten ahdistavaa on koko ajan miettiä, että onko tämä nyt oikea raskaus vai joutuuko taas kokemaan pettymyksen.. Tuulimunaraskaudet ovat minulla olleet lievempiä (joko ei mitään oireita tai sitten oireet ovat loppuneet nopeasti). Normaaleissa raskauksissa pahoinvointi (onkin sitten ollut rajua) on alkanut 6 + viikoilla. Kaksi ensimmäistä tuulimunaa kaavittiin (inhosin nukutusta, muuten kivutonta) ja tämä viimeinen otettiin pois lääkkeellisesti rv7 viikolla. Tämä lääkkeellinen on kuulemma kohdulle hieman hellävaraisempi kuin kaavinta ja kivut eivät olleetkan kovat, kun pääsin jo näin alkuvaiheessa sairaalaan. Ja kipulääkkeitä sai reilusti! Kaksi lääkäriä sanoi, että kun rv 6 on lopussa, sydämen sykkeen/alkion pitäisi jo näkyä ultrassa. Minulle ainakin on ollut helpottavaa saada jonkinlainen ratkaisu/tieto, se epätietoisuus on ollut niin inhottavaa! Mutta tsemppiä! Tässä tuli nyt vaan tälläista faktatietoa minun kokemuksistani, toivottavasti sinulla on kaikki hienosti!

Vierailija
35/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä onkin tullut vähän taukoa tähän kirjoitteluun. Perjantaina alkanut kuumetauti oli eilen pahimmillaan, jo aamulla herätessä kuumetta oli reilusti yli 39 astetta. Tänään sitten kuumetta ei ole ollut, mutta heikko ja hutera olo vieläkin. Pelkään, että minulla on taas angiina. Vajaa vuosi sitten minulla oli hurja angiinakierre, joka päättyi marraskuussa nielurisojen poistoon. Nyt on taas aika samanlainen olo, sillä erolla, että kurkku ei ole sisältä niin turvonnut, kun niitä risoja ei enää ole! Saas nähdä, onko taas lääkärireissu edessä. Esikoinenkin oli tänään herätessään kuumeessa, ettei vaan liian vähällä päästä..

Levinialle vielä äitienpäiväonnittelut!

Meillä mies ei isommin ole reagoinut tähän kirjoitteluuni. Väliin kyllä kyselee, että saisikos kohta lukea sähköpostinsa...

Kiva kun uusia kirjoittajia tulee mukaan, tervetuloa vaan.

Äh, pojalle ei näytä uni tulevan silmään kuumeesta huolimatta. Täytyy kai lähteä kovistelemaan vähän...palaamisiin!

Suviruusu

Vierailija
36/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihon viimeisen eli viidennen testin tein äsken ja lopultakin näyttöön napsahti kirkastakin kirkkaampi viiva, testiviivaakin selkeämpi! Eli ainakin hormonitasot ovat kohonneet, jos ei muuta! Nyt sitten odottelen vaan sitä ultraa. Kiitos kaikille myötäelämisestä tähän saakka! (Ja jatkoa seuraa toivottavasti!)

Kukkatarhalle kiitokset tuulimuna -vastauksista. Sinulla on kyllä ollut uskomattoman huonoa onnea, kun takana kolme tuulimunaraskautta. Ilmeisesti aika epätodennäköistä, että tuulimunia sattuu monta kohdalle? Lääkkeellistä tyhjennystä toivoisin minäkin, jos tuulimuna olisi, kaavinnan suhteen pelkään sitä, etten sitten enää raskaaksi tulisikaan. Joulukuinen keskenmenohan minulla oli keskeytynyt, mutta alkoi kaksi päivää ennen kaavintaa ja olin iloinen, että luonto hoiti lääkkeiden avustuksella asian loppuun. Vaikka lääkäri sanoikin, ettei yksi kaavinta yleensä vähennä raskautumisen mahdollisuuksia. Mutta mieleeni jäi tietenkin juuri tuo sana YLEENSÄ.. Lisäksi pelkään nukutusta.

Vaan nyt ripustamaan meidän rymymaijojen ulkovaatteita kuivumaan, että saavat huomiseksi tarhaan puhdasta päälle. Olen vähän neuroottinen sen suhteen, että joka päivä pitää lapsilla olla puhtaat vaatteet ja senpä vuoksi meillä pyykkikone laulaa monesti myös iltaisin, ulkovaatteita kun meillä ei kovin monia ole per tyttö..

Mittumaari, rv ehkä 4+5

Vierailija
37/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo äsken pitkän viestin, mutta jotenkin sain sen hävitettyä...

Tultiin äsken kakkosen kanssa mökiltä ja ihana rauha täällä kotosalla kun ryhmä rämä isä esikoisen, kaksosten ja koiruuden kanssa jäivät sinne.

MITTUMAARILLE HALAUS VAHVASTA PLUSSASTA JA JAKSUJA, ja se vielä että mun kierto on aina yli 30 päivää ja ultrassa kaikkien laskettua aikaa on tästä syystä viikolla siirretty eteenpäin.

LEVINIALLE ÄITIENPÄIVÄONNITTELUT ja miehelle synttärionnittelut !

SUVIRUUSULLE PARANEMISTOIVOTUKSIA!

KUKKATARHALLE TERVETULOA TÄNNE PALSTAILEMAAN !

Olitte viikonloppuna kirjoitelleet paljon kaikenlaista ja mua oikein alkoi naurattamaan kun tuntui,että kaikilla oli tänään ruokana perunamuussia,arvaatkas oliko meilläkin ?? joo grillattiin pihvejä, makkaraa ja perunamuussia kun tuntuu että se menee paremmin muksuilla alas kun kokonaiset keitetyt perunat!!

Mulla jäi aivot ( ne loput mitä jäljellä enään on ) mökille eikä ajatus nyt oikein luista..

Meillä mies ei enään juurikaan noteeraa minun täällä palstalla oleskeluani, tosin ohikulkiessaan, saatta jotain näppärää tokaista esim..ai äiti on TAAS vauvapalstalla tms..ja joskus ihmettelee kun naureskelen näille meidän kirjoittamille jutuille.

Isommat muksut ovat aivan käärmeissään kun näkevät minun lukevan näitä vauvasivuja kun ovat kovin sanoin ilmoittaneet

Vierailija
38/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis isommat ovat sanoneet ETTEI KOSKAAN EIKÄ MILLOINKAAN MEILLE enään vauvaa..

Kaksoset ovat toivoneet vauvaa, tosin eivät raukat taida tietää että vauva veisi heiltä kuopuksen aseman..

No niin nyt lopetan ennenkuin saan tämän masinan ihan sekaisin !!

HYVÄÄ YÖTÄ JA MUKAVAA ALKAVAA VIIKKOA TEILLE KAIKILLE !

Isotikru

Vierailija
39/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 päivää ennen menkkoja. Minulla on kanssa laskettua aikaa siirretty ultrissa, kuopukselta peräti 2 viikkoa, tosin neiti syntyi sitten 2 vkoa etuajassa! ;0)

Nyt miehen laittamalle iltapalalle ja sitten nukkumaan, jotta jaksaa nousta huomenna viimeiselle työviikolle ennen kesälomaa!

Mittumaari

Vierailija
40/40 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas tämä äidin oma aika.... Ukkokin meni nukkumaan jo yhdeksältä kun joutuu aamulla taas neljän aikaan töihin.

Mittumaari, hienoa että viiva vahvistui! Nyt positiivitsta ajattelua vaan, ultra sitten selvittää tilannetta lisää. Mulla oli aiemmin hyvin samanlainen km kuin sinullakin, eli rv13+4 todettiin sikiön sykkeen loppuneen n.rv11. Jostain syystä vaan aika keskeytykseen annettiin vasta viikon päähän. Pillereillä keskeytys käynnistettiin mutta aamuyöllä jouduin nukutukseen ja kaavintaan kun istukka jäi kohtuun ja vuoto vaan paheni... Kokemuksen järkyttämänä otin e-pillerit käyttöön, ajatuksena että Ei ikinä enään. Puolen vuoden päästä lopetin pillerit, kun sitten olin taas raskaana, kummitteli tuo edellinen juttu mielessä. Ultrassa kävin rv7 tai 8, jolla varmistettiin raskaus ja syke näkyi hyvin. Kaavinnasta ja stressaamisesta huolimatta saimme aikaiseksi ihanan pienen pojan =) Voimia ja positiivista mieltä sinulle!!!

Joku kyseli kameroista ja yrityksestä...

Mulla on Panasonic DMC-FX9 digikamera (6megapix, 2tuuman näyttö), noin puolivuotta olen sillä leikkinyt ja tyytyväinen olen ollut. Edellinen digikamerani oli myös panasonic mutta vaan 2megapix ei tarpeeksi tarkka.

Juu, yritys päällä vaan täti se änkes tänne lauantaina:( Nyt sitten alkaa kolmas yrityskierto.

Kukkatarhalle tervetuloa porukkaan =o)

Marlett