Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&hearts SUURPERHEKUUMEILIJAT viikonloppu &hearts

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaari:kyllä niillä viikoilla ultra ainakin näyttää että on oikeassa paikassa ja onko sikiö.Sydämen sykekin näkyy,koneesta riippuen ja ultraajasta!

&hearts Onnea vielä uudelleen plussasta &hearts

Kameroista.Meillä ollut rakas perinteinen kamera.Oli niiiin jännää viedä kehitettäväksi filmiä ja odotella millaisia kuvia saa=)

Mutta se raakkine meni ja hajos.Ostettiin Olympus digi-kamera.Olisko malli nro 600.6,0 pikseliä.

Olen ollut tyytyväinen.Siinä on ihana suuri näyttö!!!Mutta kaipaan vanhaa kameraa ja aitoja valokuvia kansioon=/

Nyt kaikki Tallinnan tietäjät kuulolle!!!!!!!

Onko tietoa hyvistä lastenvaate kaupoista tallinnassa??????

Kaikki vinkit kelpaa!!!

Tänään tiedossa " äitien ilta" .Menemme 6 ystävää (ilman lapsia,ilman miehiä)syömään hyvin ja istumaan iltaa.Ihanaa!

Mukavaa viikonloppua kaikille,sateesta huolimatta!!!Toivottavasti sade on Röllin elämää helpottanut.Meillä mies ei ainakaan niin kamalasti ole nyt kärsinyt nyt kun satanut,sitä ennen oli ihan ressu=(

Leanna ja pesue

Vierailija
2/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyttäneet lapsianne uimakouluissa vai ovatko oppineet taidon itse/esikoulun koulun uimakoulussa??

Nykyään kun paljon puhutaan aikuistenkin huonosta uimataidosta /taidottomuudesta niin pidän tärkeänä että lapset osaa uida.

Meillä ollaan opittu itse alkeet ja sitten taitoja hiottu uimakolussa.Mietin vaan tässä kun tänä kesänä meillä ei ole sitä mökkiä että pitäiskö 4v laittaa johonkin uimakouluun?!

Nyt kyläilemään.Piti puistoillakin mutta taitaa olla liian märkää=/

Kuulumisiin!

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkää on ja aina vaan sataa. Kylmääkin lisäksi, en tykkää ollenkaan. Saisi ilmat jo vähän lämmetä.

Uimakoulusta. Meillä on kaikki lapset käyneet uimakoulua. Meillä kunnassa on hienosti järjestetty uimakoulu. 4v pääsee osallistumaan ja viikon verran uimakoulu kestää. Hienosti ovat kaikki lapset oppineet siellä uimaan. Sitten mökillä ollaan taitoa hiottu. Tänä kesänä esikoinen jättää uimakoulun väliin. Hän ei enää halua merkkejä suorittaa ja kun kerta jo hyvin osaa uida niin eipä nuo merkit niin tärkeitä ole. Kakkonen sitten taas on jopa parempi uimari kuin esikoinen ja tänä vuonna haluaa mennä suorittamaan kandimerkkiä.

Digikameraa ei meilläkään vielä ole. Suunniteltu on ostamista, mutta minä tykkään tästä perinteisestä kamerasta. Täytyy joskus tulevaisuudessa ostaa digisellainen.

Tallinnasta, riippuu vähän minkälaista vaatetta haluat. Ihan käyttövaatetta, merkkivaatteita vaiko peräti juhlavaatteita? Kaubamaja ihan keskustassa pitää sisällään kivasti kaikkia merkkiliikkeitä sekä sitten tyyliin seppälää. Halpoja vaatteita sitten löytyy näistä paikallisista kauppakeskuksista mutta laatu ei ole välttämättä kovin hyvää.

Mitähän sitä tänään tekisi. Siivous ei huvita, ulos ei pääse kun sataa. Kauppaan täytyy jossain vaiheessa mennä. Eiköhän se päivä tästä lähde käyntiin.

Medison+5

Vierailija
4/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudunpa minäkin vaihteeksi näin sadepäivänä. Tuosta uimakoulusta, meidän esikot - 6 v. pojat lähtevät parin viikon päästä uimakouluun. Ovat aika arkoja itse oppimaan, hyvä jos uimahousut ovat kertaakaan kastuneet.

Meillä lähti virallisesti yritys nro. 4 käyntiin menkkojen alettua tiistaina, katsotaan kauanko tärppiin menee " tulee jos on tullakseen" -tyylillä.

Vierailija
5/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa eika liian kuumaa, mukavia tallaiset +25 ilmat!

Eilen oltiin shoppailemassa, ja kylla aikas vasyneelta tanaan tuntuu kaiken sen kavelemisen jalkeen...huomaan etta oon tottunu istumaan ja oleskelemaan ihan oman rytmin mukaan.

Vatsaa jomottaa taas tanaan, ja mikaan ei huvita! Noi ' pakkokotityot' on jo melkein tehty; 3 koneellista pyykkia pihalla kuivumas ja viela pitais keittioon raahautua. Onneks lounas on valmiina. Ruokaa ei oikeestaan tee mieli, mita nyt nalkaani syon, mutta piimaa juon puol litraa joka paiva; mulle ihan uus intohimo...Likat saakin imuroida tanaan.

Ma kans odotan etta miehen sisko jarjestais sellaisen ' tyttojen illan' ; pari kertaa vuodessa ollaan sellaista pidetty n. 5-10 kaverin kesken! Viimeks ma en paassykaan kun kirppu sairastus ja ei irrottanu kynsiaan munsta, heh hee. Isukki ei kelvannu vaikka kuinka yritettiin. Joten jain sitten kotio.

Viikonlopun synttarisankarien lahjat ostin, peleja ja muuta sellaista! Hankalaa kun en ihan tilpehooria viitti ostaa, perheen aitsykka kun ostaa mun muksuille aina kunnon lahjat, ei viitti ihan euron tiimarilahjaa takaisinpain antaa...mutta rahanmenoa se aina tietaa! Omalle ukkokullallekin pitais viela se 40v lahja kayda kehittamassa! Vakuuttaa kovin etta alkaa laihiksen (4 vuotta sitten lopetti tupakoinnin ja lisaanty tuo vyotaronseutu n.15 kilolla!!) Aattelin sille sitten sen digipuntarin ostaa...sellaisesta se itekin on puhunut... Mutta nyt keittioon, ei auta taa viivyttelytaktiikkakun ite kuitenkin ne hommt on tehtava! Eli illemmalle!

Vierailija
6/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla munsta tuo uimakoulu on ihana keksinto Suomi-lapsille; kun eivat niin useasti uimaan paase. Ja enemman taitaakin olla jonkinasteista vesipelkoa enemman uimataidottomuus. Meilla on muksut uinu 1-vuotiaasta altaassa kasikellukkeiden ja noin pienena viela vyotarokellukkeiden kera ihan yksinaan: noh, tietty me aikuiset ollaan altaassa mukana, muttei kiinni pideta sita tarkoitan! Hienosti parin upposukelluksen jalkeen ymmartavat pitaa leukaa ylhaalla!

Ja merenrannalla oppimisesta on etuna veden suolaisuus; pitaa sekin hiukan pinnalla! n. 6-8 vuotiaana ovat ottaneet kellukkeet pois ja opettelevat uimaan...kuka millakin tyylilla!

Ma en tykanny niista vauvan ' istuimista' missa jalat tulee reiista ulos ja istuvat kellukkeessa; kun palavat sitten auringossa ja saa olla koko ajan kastelemassa! Eli kasikellukkeilla toimitaan kunnes pysyvat pinnalla. Ja useesti taytyy vieda uimaan ehka se on kaiken avain... Mulla 14v ja 10v osaavat uida hyvin- ja sukeltavat viela paremmin. 7v jattaa tana vuonna kellukkeet pois etta oppii uimaan kunnolla. Kirppukin on enaa kasikellukkeilla ja hyvin menee eteenpain (3v)... tallaista taalla valimeren aarella!

Vierailija
7/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla ollaan miehen kanssa katseltu lätäköitä, kun ovat niin tolkuttoman keltaisessa vedessä.

Jonkun verrän kyllä vielä allergiaa liikkeellä, varsinkin,kun joudun pöllyttämään nooita kankaita, kunompeleskelen.

Voi ei junnu tuli sängystä ja ilmoitti jo nukkuneensä päikkärit vaikka ei kyllä ole nukkunnu. joten takaisin tainnuttamaan poika.

Vierailija
8/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sairastelut jatkuvat. Nyt on minun vuoroni olla kipeänä, olen kuumeessa ja olo on ihan kamala. Siivoupäiväkin olisi, kun ei ole viikkoon taas mitään tehty. Imuroitua sain jo ja lakanat puisteltua, vessat pitäisi jaksaa vielä pestä. Äsken kaaduin sänkyyn kuopuksen kanssa hetkeksi, mutta nyt taas pitäisi vähän jaksaa puuhata. Voi, kun kotiäitikin voisi saada sairaslomaa!!

Uimakouluista meidän perheessä ei ole vielä kokemusta. Muistan itse jostakin kaukaa lapsuudesta kammottavia kokemuksia uimakoulusta ja koulun uimahalliretkiltä!! Täytyypä miettiä tänä kesänä asiaa tarkemminkin, kun vanhinkin jo eskariin menossa.

Mutta en nyt jaksa enempää, vaan pistän uudet pyykit koneeseen ja painun takaisin sänkyyn, ennenkuin pikkuinen herää.

Suviruusu

Vierailija
9/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen meni ensimmäisen kerran sinä vuonna kun aloitti koulun ja on joka vuosi käynyt. Viime vuosi teki jo tiukkaa, pelkäsi omassa ryhmässään pärjäämistä. Opettajana kun oli virolaissyntyinen neuvostoajan kuriin tottunut opettaja, jolla on pakottamistyyli. Tänä vuonna neiti ei kuulemma enää mene. Kakkonen aloitti sinä vuonna kun täytti 5, samoin kolmonen oli viime vuonna ensimmäistä kertaa. Meillä kunta järjestää linja-autokuljetuksen uimahallille, sinne kun kertyy täältä matkaa 20 km. Uimakoulu kestää viis päivää ja maksoi viime vuonna 15¿/mukula. Ovat hyötyneet, tottelevat siellä opeja paremmin kuin meitä vanhempia. Siellä tosiaan harjoitellaan uimista kun kotiväen kanssa uimareissut menevät enemmän leikkimiseksi. Koululaiset osaavat uida jonkin verran, esikoinen jo iahn kohtuullisesti, kakkonen auttavasti. Kolmonen uskaltaa laittaa naamansa veteen ja muuten räpiköidä siellä. Hänen kohdallaan se on suuri edistysaskel, kun on vettä pelännyt. Meillä on kaikkien kanssa käyty vauvauinnissa nelikuisesta eli veteen ovat tottuneet pienestä pitäen.

Vettä on tullut tasaiseen tahtiin koko päivän, mukava on viedä vanhimmat telttaretkelle.

Täytyy sitä kamera-asiaa pohtia vielä. Ladattavia akkuparistoja meillä jo onkin kun muissa laitteissa on käytetty. Pian se hankinta on kyl tehtävä, ilman kameraa on ikävä olla, kun on tottunut paljon lapsia kuvaamaan.

Vierailija
10/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen jo lyhyitä hetkiä jopa iloinnut (siis aivan ihana ja toivottu asia tämä on kaikin puolin, mutta you know..) ja sitten 9.6. sinne ultraan uskaltadun. Toki olen jo visioinut sitäkin, että se lääkäri toteaa, että tuulimunahan tämä nyt valitettavasti on. Tai että on väärässä paikassa tai ei vastaa mitenkään raskauden kestoa.. Mutta sittenhän sen kuulee eikä tarvitse huolehtia turhaan. Raskausoireina on arat rinnat, valtava väsymys, ruokahaluttomuus aamuisin, ummetus ja palelu, mutta nekään eivät just lohduta, kun keskenmenneessä raskaudessani miulla oli kaikkein voimakkaimmat oireet mitä ikinä ja kuinkas kävi.. :0/ Eli myöskään Odotus -puolelle en ole uskaltautunut mukaan..

Uimakoulusta. Meidän esikoinen ( 6v.) kävi tänä keväänä uimakoulussa uimahallissa, kesti kymmenen kertaa, 2krt/vko. Uimaan ei oppinut ja sitä en odottanutkaan, meidän esikoinen kun on pienestä pitäen ollut hyvin varovainen luonne eikä kovin motorinen. Mutta veteen tutustui hyvin ja ensi keväänä sitten ehkä uudelleen. Oli kyllä aika kallis uimakoulu, 70e, mutta opettaja oli älyttömän kiva ja hyvä, toisin kuin oma uimaopeni aikoinaan (vieläkin kammoan, kun näen hänet kaupungilla..) Nyt kesäkuussa olisi rannassakin uimakouluja, mutta ne taidetaan jättää väliin, en halua kesälle mitään vakkarimenoja ja toisaalta kun Suomen suven säistäkään ei tiedä..

Mittumaari

Vierailija
11/40 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että kaikenmaailman örkkimönkiäiset kiinnostaa mukuloita niin vietävästi!! Nämä kaksi nuorinta, mitkä nyt kotona ovat, kiljuivat kurkku suorana, et Lordia on saatava katella. Meillähän tuo 9 on nukkumaanmenorajana ja ajattelin joustaa sen verran, et saavat hetken katsella. Vartin jälkeen olin itte kurkkuani myöten täynnä sitä sakkia, ne vaan ei mun pirtaani sovi. Loppuun asti eivät saaneet katella ja siitäkös metelöitiin.

Tuo armas isäntä otti taas tavakseen selän takana tiirailun, saattaa olla, et huomenna tääl kirjoittelee joku ihan eri niminen. Vinkkaan sit jos niin tapahtuu.

Edelleen Mittumaarille positiivista mieltä toivottelen. Olikos kukaan muu siinä jamassa, että edes vähäistäkään toivetta saattais tästä kierrosta olla?

Vierailija
12/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia! Pakokauhua taas ilmassa.. Testasin aamulla (jälleen kerran, kun minua vaivasi se keskiviikon hailakka viiva) ja plussahan sieltä tuli, mutta edelleen yhtä hailakka, ei läheskään yhtä kirkas kuin kontrolliviiva eikä yhtä hyvä, kuin aiemmissa raskauksissa. Eli nyt minua epäilyttää kahta vahvemmin, että tämä on tuulimuna ja siksi hcg-arvo ei nouse samaan tahtiin kuin pitäisi. Toki ero on huomattava maanantain haamujen haamusta, mutta silti.. Meinaan testata maanantaina uudelleen ja jos tulos on yhtä vaisu, soitan neuvolaan ja pyydän päästä verikokeisiin, kai niistä jotain selviää ja kai niihin pääsen? En jaksa enää viime syksyn jälkeen tätä epätietoisuutta...

T. Ahdistunut Mittumaari

P.S. Miksi tämän pitää nyt olla näin vaikeaa?

Vierailija
13/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittumaari: En tiedä mikä voisi olla syynä siihen, että testit eivät näytä vielä vahvaa plussaa. Mulla nimittäin kaikissa tuulimunaraskauksissakin testit näyttivät ihan yhtä vahvaa viivaa kuin onnistuneissakin raskauksissa.

Samoin vuotoja on ollut sekä keskeytyneissä, että onnistuneissa raskauksissa. Mulla selkein indikaattori on ollut pahoinvointi. Onnistuneissa raskauksissa se on alkanut viikolla 6, mutta keskeytyneissä se on puuttunut kokonaan. Mutta sullahan pahoinvointeja oli tuossa edellisessäkin? Voimia!!

Vautinelikko. Meillä aloitettiin " yritys" keskiviikkona, ja sitä piti jatkaa eilen, mutta eteisen tapetointi oli kesken!! Toivottavasti tänään päästään jatkamaan, ettei tämä kierto nyt ihan kokonaan mene ohi. Olo on taas todella ristiriitainen; toisaalta on todella upea kokea edes tämä " yritysvaihe" . Mutta kun vanhin lapsi lähtee jo armeijaan niin....

Menen hoputtamaan kahta vanhinta neitiä; heillä menee ainakin puoli tuntia, ennenkuin hiukset on laitettu ja meikit saatu naamaan. Lähdemme naisporukalla etsimään päällepantavaa; hikinen reissu edessä...

Vierailija
14/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kun väsyttää,ei sovi valvomiset enää ollenkaan!!

Ihan krapulainen olo vaikkei tullut nautituksi kuin lasillinen valkoviiniä.

Mikä mun &herts mieheen &hearts on oikeen mennyt?????

Koko ajan unohtelee ehkäisyä=)Itsehän hän on " viivytellyt" tän vauvahankkeen kanssa ja nyt ei jaksa enää kumeja kuitenkaan esiin kaivella.Aamulla jutteli että jos oon sitten raskaana niin tehdään niin ja näin=)

Itse en nyt elättele mitään toiveita ja pidän jalat maassa.Niin tai näin,tulee se vauva varmaan ennemmin tai myöhemmin=)

Mittumaari!Yritä nyt odottaa sinne lääkäriin asti hermoilematta.Tuskin ne testit kertoo mitään raskauden tilasta.Se on niin tapauskohtaista miten hcg erittyy virtsaan.Pe-sun sivuilla muistaakseni oli se hcg taulukko ja siinä on niin suuria viikkokohtaisia eroja hormoonin tasossa että en ihmettele jos jollain näyttää myöhäänkin haamua!

Tsemppiä ja hyvää mieltä lähetän)))halaus(((

Nyt häivyn näistä vaaleanpunaisista unelmistani=)Juu jalat maassa...

Leanna ja pesue

Vierailija
15/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti taasen lattioiden pesun välissä. Kolmonen katselee lastenohjelmia ja kuopus lähti isänsä kanssa vauvauintiin, viimeistä kertaa. Täällä on siis rauha maassa. Yhdeltätoista menen hakemaan linturetkeläiset, märät sellaiset. Täällä satoi koko eilisen illan, yöstä osa taisi olla sateetonta ja nyt on taas satanut aamun.

Kuramyyrälle onnea yritykselle, tosihan se on, ettei näin vähän vanhemmalla iällä välttämättä heti tärppäile. Ainakin omalla kohdalla tilanne on näköjään näin. Ja Levinialle heti tiedoksi, ei me vanhoja olla, mut vähän varttuneempia nuoria kumminkin. :)

Taidanpa antaa tuon nikin vielä olla, seurailen vielä isännän lukuintoa.

Vierailija
16/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas olen aamun istunut koneella lukemassa näitä sivuja..

Odotan että tytöt saavat vaattet päällensä ja aamupalan syötyä, että päästään kaupoille. Meillä olisi tänään tiedossa 6-v synttärit ja lahjaa sinne ollaan menossa ostamaan, ja samalla reissulla pitänee hakea esikoisen kännykkään uus akku. Nuoriherra on ollut viikon ilman kännyä ja on oikein tyytyväinen kun ei saada sitä kiinni, mutta isukin käskystä haen nyt uuden akun.

Mökille ajellaan sitten iltasella synttäreiden jälkeen, vaikka ei minua oikein innosta vesisateessa siellä olla, mutta kun tuo muu porukka on niin innostuneita !

Koiruuskin alkaa olla ihan ok, söi eilen ison annoksen samaa makaroonilaatikoa meidän kanssamme joten kivi vierähti sydämeltä.

Viikkoon se ei syönytkään mitään kurkun ja jugurtin lisäksi joten aloin olla aika huolissani..

Mittumaari älä huolestu, kaksosia odottaessa minulla ei ensin testi näyttänyt plussaa ja sittenkin parilla kertaa näytti hailakkaa haamua, vaikka olisihan luullut että kaksosraskaudessa hormonimäärän olevan normaalia korkeampi !!! Jos sinusta tuntuu siltä että et jaksa pähkäillä asian kanssa mene ihmeessä neuvolaan ja selvitä tilanne siellä.

Nyt näyttäisi ryhmä rämä olevan valmiina lähtöön joten palaillaan !

Isotikru ja pentue

Vierailija
17/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollain muulla ollut hailakkaa plussaa aluksi!!! Ja vielä tuloksena kaksoset, ihan uskomatonta! Toivottavasti ei sentään meille kaksoset tulossa.. ;0) Teitkö testejä niin kauan, että sait vahvat plussat vai odottelitko vaan rauhallisena?

Muuten ei kummempaa, kamalan ärtyneenä vaan täällä kiusaan perhettäni.. Tytöt olleet koko päivän ulkona, kiva aurinkoinen sää. Kohta saunanlämmitykseen, jotta saadaan lapset aikaisin sänkyyn, päiväunet jäivät pienemmiltä väliin, kun nukahtivat kaupunkireissulla autoon ja niillä torkuilla ei pitkälle jaksella..

T. Mittumaari

Vierailija
18/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tätä lääkkeellistä keskeytystä kokenut. Mulla on ihan spontaani vuoto alkanut viikoilla 8-9. Lääkäri on tutkinut tilanteen ja sen jälkeen olen vain odottanut, että luonto hoitaa itse jutun.

Kolmas keskenmeno kaavittiin, koska haluttiin tutkia mikä toistuvien keskenmenojen syynä oli. Syytä ei löytynyt; elimistöni oli ilmeisesti vain väsähtanyt toistuviin raskauksiin.

Me pidimme kuitenkin vain kaksi kiertoa väliä (enkä minä mitenkään hirveän olleellisesti muuttanut elintapojani) ennen onnistunutta raskautta.

Lääkärit vakuuttelivat minulle, että kyllä me ihan varmasti vielä sen vauvan saamme; olihan elimistöni seitsemän kertaa pystynyt hoitamaan homman kunnialla loppuun. Ja oikeassahan he olivat; pieni haisuli istuu sylissä.

Lähden pesemään pikkuiseni, palailen myöhemmin.

Vierailija
19/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot halaukset Mittumaari! PIdetään peukut ja isovarpaatkin pystyssä, että kaikki olisi kuitenkin hyvin!

Meille pesiytyi TAAS se ilkeä kutsumaton vieras, Yrjö.. Keskimmäinen ja mies oksentaa, toistaiseksi ei muut. Jätin työpäivän kesken, ja tulin hoitamaan kuopusta ja potilaita, ihan kiva sinänsä kun on vapaatkin edessä. Mutten kyllä tahtoisi niitä viettää sairaana.. Ei auta, tulee jos on ehtinyt tarttua. Pöh..

Vierailija
20/40 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin kaksosista yhteensä kolme kertaa, eka kertaa nega oisko ollut jotain kp 32, hailakat negat n.kp38-39 ja n.kp 42 sen kummemin asiaa miettimättä ( mulle riitti että testitikussa oli kaks viivaa ) odottelin ekaa ultraa ja neuvolaa. Silloin en käynyt täällä sivuilla " opissa" ja näin ollen en pitänyt viivojen hailakkuutta mitenkään kummallisena !! Tieto lisää tuskaa..näin olen tässä viime aikoina huomannut !!

Mittumaari olen nyt asiasta useamman ystävän kanssa keskustellut ja he ovat sanoneet ettei keskenmennet / tuulimunat olleet sen hailakampia/ vahmempia viivoja raskaustestissä.!! Ainut mikä gallupissani tuli ilmi, oli se että usein olivat ekaksi testanneet negan ja muutaman päivän päästä sitten plussan ja kaikilla tuloksena oli terveet tyttövauvat !! Pojista testi oli heti ekalla näyttänyt plussaa...Voi olla pelkkää sattumaa mutta aika jännä sellainen..

Nyt jatkan matkaa ja pakkaan tyttölaumani autoon ja suunnistetaan mökille saunaa lämmittämään !

Mukavaa Lauantai-iltaa teille kaikille!

Isotikru + pentue ja koiruus