Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti, jossa saa tehdä töitä suht rauhalliseen tahtiin? Tai näpertää?

Vierailija
26.06.2019 |

Aivot vaativat tekemistä, koneella en jaksa istua pitkiä aikoja, mutta ulkotyötä en halua tehdä talvella. Tykkään näpertää, opiskella uutta ja tarvitsen jotain kehittymismahdollisuuksia tai tunteen, että teen jotain hyödyllistä.

Olen nopea oppimaan ja pärjään tasaisesti hieman keskivertoa paremmin melkein missä tahansa mitä haluan oppia. Ongelmana on vaikea 2-suuntainen joka pakottaa löytämään juuri oikeanlaisen työn, muuten minua kutsuu työkyvyttömyyseläke. Projektiluontoisesti opettelen mitä vain, mutta jonkinlainen tasapaino pitäisi löytää tähän elämään, ennen kuin mania tai masennus vie vahingossa mullan alle.

Olen opiskellut yliopistossa matematiikkaa, tilastotiedettä, tietojenkäsittelytiedettä sekä psykologiaa, kaikista perusopinnot ja muutamia aineopintojen kursseja. Töissä olen ollut mm. feissarina, myyjänä, siivoojana, henkilökohtaisena avustajana, asentajana, toimistoapulaisena, urheiluvalmentajana ja baarissa tiskin takana. Olen viihtynyt kaikissa työpaikoissani erinomaisesti, mutta kaivannut pian toisaalle...

Harvinaisen vaikea muotoilla kysymystä. Kaikki kommentit otan kiitollisena vastaan :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunteen että teet hyödyllistä"? Sua vtuttaa jos ollaaan rehellisiä.

Vierailija
2/2 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laborantti

välinehuoltaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi