Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AP täällä... klitoriksen koskettelusta edelleen

Vierailija
26.05.2006 |

Kysehän oli nimenomaan myös siitä, että mies vaivaudu hieromaan klittaa esileikinkään aikana. Sen ymmärrän, että kaikissa yhdyntäasennoissa siihen ei voikaan " taipua," harva on kuitenkaan akrobaatti :)

Mielestäni on itsekästä mieheltä vaatia vain itselle hyvää/kivaa, kun ei huomioi toista eikä toisen nautintoa ollenkaan. Joku tuolla väittikin, että nainen on ITSE vastuussa orgasmistaan. Osittain mielestäni asia onkin näin. Mutta eiköhän siinä ole miehelläkin osuutensa! Aika paljon riippuu nimittäin myös siitä, osaako mies käyttää sitä värkkiä, joka hänellä on jalkojensa välissä =D " vehkeen" pituudella on mielestäni paljon vähemmän merkitystä.

Hyviä seksihetkiä kaikille! =)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myös siitä osaako nainen käyttää sitä värkkiään (ja mikä on sen kunto!) joka hänellä on jalkovälissään.

Ja kun naisen kädet jää usein " vapaaksi" niin niilläkin voi tehdä jotain, myös itselleen.

Vierailija
2/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kylläkin menee kaikki keskittyminen yhdynnässä lihasten käyttöön, enkä sitten niin nauti itse aktista, vaan tarkkailen kumppanin reaktiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole koskaan orkkua vain sillä, että saan munan sisään.

Vierailija
4/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi sitä kautta, jos mies tykkää.

Vierailija
5/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se joka on sitä mieltä että jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. En ymmärrä tuota penetraatio vs. klitoriskiihotus -vastakkainasettelua. Sain taas eilen tosi hienon orgasmin takuuvarmalla keinolla: mies sisällä ja omat sormet klitoriksella. Ottakaa muuten siinä liukkari avuksi, lisää nautintoa tosi paljon. Miksi pitää valita vain toinen noista?

Tai miksi miehen pitäisi tehdä molemmat hommat? Jos MÄ haluan orgasmin, MÄ teen sen eteen kaikkeni, enkä jää odottamaan että SE onnistuu löytämään juuri oikean paikan ja rytmin.

Tietenkin on tylsää, jos mies ei ole millään lailla kiinnostunut tekemään naiselleen mitään hyvää. Eli sinänsä ymmärrän ap:n harmistuksen, mutta kuitenkin...

Vierailija
6/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin huonosta seksistä ja erittäin harvoista orgasmeista edellisessä suhteessa, ja myönnän että osittain se oli omaa syytäni. Tajusin nimittäin vasta nykyisessä suhteessa, että mun pitää tehdä jotain itse lauetakseni kun mies on sisällä. Joskus saan orgasmin " pelkässä" yhdynnässäkin, mutta kyllä se aika harvinaista on. En usko että seksielämän paranemiseen riitti pelkkä miehen vaihto, vaan kyllä iso osa on oman asenteen muutoksella.

Vierailija
7/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä ei onnistu tietenkään yhdynnän kanssa samaan aikaan. Yritetty on yhdynnänaikaista räpeltämistä puolin ja toisin, siinä onnistumatta, joten mulle kiitos orkku eri aikaan kuin yhdyntä! Ja hölmöltä tuntuisi ennen yhdyntää harrastaa itsetyydytystä... Ihmettelisin kovasti, jos mies ei yrittäisi mulle mielihyvää seksin aikana tuottaa, yritänhän minäkin kaikkeni, että hänellä olisi hyvä olla. Eikä se hierominen niin vaikeaa tai uuvuttavaa ole : )

Vierailija
8/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuisi meidän yhteinen seksi aika nopeasti.

Ei mun mielestä seksi ole sitä, että mies runkkaa itsensä vaginaan ja nainen sillä aikaa hieroo itselleen kliimaksin. OK, jos molemmat diggaa, mutta missä on se YHTEINEN kiva? Musta olisi aika onttoa, jos se jäisi pois.

Vierailija
9/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysehän oli nimenomaan myös siitä, että mies vaivaudu hieromaan klittaa esileikinkään aikana. Sen ymmärrän, että kaikissa yhdyntäasennoissa siihen ei voikaan " taipua," harva on kuitenkaan akrobaatti :)

Mielestäni on itsekästä mieheltä vaatia vain itselle hyvää/kivaa, kun ei huomioi toista eikä toisen nautintoa ollenkaan.

Hmm...muistisi taitaa hieman pettää, nimittäin siinä toisessa ketujssa totesit näin: " Mikä neuvoksi kun mies ei suostu hieromaan klitorista, ei esileikin eikä itse yhdynnän aikana?"

Kysyttäessä jätit vastaamatta kuinka tuo yhdynnän aikainen hieronta (miehen suorittamana) tapahtuu.

Kehittelet (joko tahallasi tai tahtomattasi) tarpeetonta vastakkain asettelua puhumalla VAIN miehen itsekkyydestä -> kyllä sitä itsekkyyttä löytyy MYÖS naisilta!

Tuossa on viestien 6 ja 7 kirjoittaja kirjoittanut aiheesta varsin asiallisesti - luepa ne viestit oikein hartaudella. Olisiko jotain opittavaa?

Vierailija
10/10 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asentona on ns. lusikka-asento (mies naisen takana, molemmat kyljellä maaten). Seurustelin joskus aikoinaan miehen kanssa, joka onnistui todella monessa asennossa hieromaan naisen klittaa ihan nätisti ja tosi mukavan tuntuisesti. Se oli hänen mielestään tosi kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi