Paskan paskatauti.
Olimme toissapäivänä kaupassa, kun esikoinen sanoi, että häntä kakattaa. Sanoin hänelle, että pääset kotona kakalle ja tässä ei mene kauaa, kun piti ostaa vaan maitoa ja munia (tuossa meidän lähikaupassa ei ole asiakasvessaa). Parin minuutin päästä lapsi alkoi sitten itkemään ja kuiskasi mulle, että äiti, multa tuli kakat housuun.
Se olikin sitten menoa, hän on juossut kakalla ties kuinka monta kertaa ja monta kertaa ei ole ehtinytkään.
Keskimmäinen alkoi ripuloimaan eilis aamuna ja kuopus teki kahdet löysät kakat ennen nukkumaan menoa.
Eilenä pesin kolme koneellista kakkapyykkiä.
Se nyt vielä puuttuisi, että itse saisin tuon pöpön, koska olen viimeisilläni raskaana enkä todellakaan halua synnyttää paskataudissa. Parina iltana on nimittäin supistellut todella kipeästi ja säännöllisesti, mutta supistukset ovat tyssänneet parin tunnin päästä.
Mies ei yleensä saa helposti mahatautia.
Kommentit (14)
Toi ripuli on kyllä yksi kurjimmista taudeista, varsinkin kun sen on saanut useampi perheenjäsen.
Onnea teille vaan! Toivottavasti et sairastu itse.
Olen pessyt tänään 4 koneellista kakkapyykkiä. Kuopus kakkaa useasti ja aina menee vaatteet vaihtoon.
Isommilla on edelleenkin vatsat yhtä sekaisin.
Ja myös multa on tänään tullut kahdet plöröt.
ap
Ei missään tapauksessa keltaista Jaffa Palma
Ei missään tapauksessa saa antaa maitoa tai piimää
Ap vesi on paras juoma tuossa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa keltaista Jaffa Palma
Tosiaan ap älä anna limpsaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap miten voit?
Voit jäi kaupan kassalle.
Myös minä olin vikoilla viikoilla ja iski ripuli... Selvisin ripulista/vatsataudita eikä vauvakaan (onneksi syntynyt). En siinä taudissa olisi edes jaksanut ajatella synnyttäväni, niin kova tauti oli.
Toivoin sinulle yhtä hyvää onnea ;)