Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko tutkineet kumppaninne kännykkää/spostia?

Vierailija
26.05.2006 |

-mitä löytyi?

-mitä teitte?

löysin löysin viestin jossa sovittiin treffit, jätin äijän. selittelee että oli ihan vaan pari kertaa käynyt eikä mitään vakavaa. uskoo varmaan itse selityksiään...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pettää kuitenkin

Vierailija
2/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerra yhdessä ollaan ei petetä eikä pidetä salaisuuksia. miksi toista muka saa loukata pettämällä jos toinen ei sitä halua/ansaitse? mun viestit ainakin saa lukea koska vaan ei ole mitään salattavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole niin vaarallista, jos parisuhteessa lukeekin toisen postin/kännykän tai tutkii taskut. Joskus se on ainoa tapa saada selville esim. pettäminen.

Siitä voidaan keskustella iäisyyksiä, mikä on oikein tai mikä väärin.

Vierailija
4/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttää messengerin sähköpostia, joten näen tise automaattosesti keneltä hän on saanut uusia posteja kun avaan tietokoneen.

Olen myös nähnyt siellä joltain naisilta tulleita sähköposteja, joissa he pyytävät miestäni treffeille, mutta olemme niihin sitten yhdessä vastanneet :)

Itsekin käytän miehen s-postia huutonetissä ja kuvien lähetyksissä.

Vierailija
5/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naisen vaisto kai kertoo asiasta etukäteen... tai se että lukee mihen käytöstä. kiukuttelua, puhumattomuutta, ei vastaa viesteihin yms. miehet on niin tyhmiä että eivät tajua miten ilmeistä heidän toiminta on. ja kysyttäessä valehtelevat. miksi siis en narauttaisi kusipäätä? mulla on oikeus suhteeseen jossa molemmat on tosissaan eikä leikkimässä..

Vierailija
6/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan yrittänyt kituuttaa vielä pidempään täysin kammottavassa ja turhassa suhteessa. Mies ei vaatinut eroa, käyttäytyi vain kuin mulkku. Meillä oli lapsi tulossa ja olisi ollut tosi vaikea saada henkistä tukea ympäristöltä, jos olisin lähtenyt " vain" siksi, että meillä oli " henkisesti hankalaa" .

Mutta oli kuitenkin suhteellisen ymmärrettävää lähteä parisuhteesta, jossa onnellisella tulevalla isällä oli useita tyttöystäviä ympäri maata.

Vierailija
7/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sun miestäs pyydellään treffeille noin niinku yleisesti? Eikö tiedetä että on parisuhteessa elävä vai miten tuo menee? Vai onko niin supermalli että joka kauppareissulta tarttuu naikkosia käsipuoleen? Kun munkin mies on hyvännäköinen mutta ei sille silti treffikutsuja satele kun tieto on että 10v onnellista parisuhdetta takana ja paljon vuosia edessä.

Vierailija
8/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi kuulemma töissä oli joku tyttö häneen tykästynyt omien sanojensa mukaan:)) vaan, hän oli jollekin palstalle kirjoittanut jotain juttuja itsestään, joissa mukana yhteystiedot.

Sitä kautta muutama neitokainen oli ottanut yhteyttä. Nyt on yhteystiedot poistettu.

Minäkin hänet itseasiassa taoasin sitä kautta :D

Vierailija
9/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan epäillyt kumppania pettäjäksi.

Vierailija
10/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 kanssasi samaa mieltä,minä kirjoitin ketjun alussa niitä " kärkkäitä" vastauksia siitä kuinka väärin se on!

Luottamus on kaiken AO!! T: 25-vuotta naimisissa

Vierailija
11/23 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vahva tunne että kaikki ei ole kunnossa, eikö tarkoitus silloinkaan pyhittäisi keinoa?

Vierailija
12/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä silmä ei näe, eikä korva kuule, sitä sydän ei kärsi. kaikenkukkuraksi luotan mieheeni 100%.

Vierailija
13/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja JOS miehelläni olisi sivusuhde, niin hänellä olisi kyllä älyä hoitaa asia muuta tietä kuin tekstarien tai meilin kautta, joihin mulla on vapaa pääsy. Onhan niitä meiliosoitteita mahdollisuus pitää useampiakin...

Hyvä ja kantava parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen ja ystävyyteen.

Vierailija
14/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi olen sanonut, että jos joskus on käynyt vieraissa voi kertoa saman tien. Lopputulos, on sama kuulenko heti vai vasta vuosien päästä...

Vierailija
15/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi sitten tutkia saadakseen pahan mielen?

Vierailija
16/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen sähköpostia ja kännykkää. Laitontakin sitäpaitsi!

Vierailija
17/23 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se VOI olla sitä.

Vierailija
18/23 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän ihmisellä olla yksityisyys parisuhteessakin.

Vierailija
19/23 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kyselittekö muutenkin?

Vierailija
20/23 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun exä ainakaan halunnut syytettä nostaa siksi, että oli jäänyt fakkiin taskujen tutkimisen takia/ansiosta.

Parempi vain molemmille, etta paska päättyi. Olisin itse toivonut, että oltaisiin voitu olla rehellisemmällä pohjalla - silloin ei olisi tarvinnut mennä taskujen tonkimiseenkaan.