Kauan BTC siirron pitäisi kestää?
30 min jo odotellu.. Miksi Coinmotion hidastelee?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut, Henkan kahvikassa turpoaa kohtuuttomien vaihtokulujen ansiosta ja henkilötietosi ja siirtosi lähtevät suoraan verottajalle.
Ensimmäinen virheesi oli käyttää Coinmotionia ja toinen virheesi oli käyttää BTC:tä siirtoon. Bitcoin-verkon skaalautuminen on pääosin jätetty yhtiö Blockstreamin ja ns. off-chain scalingin varaan ja tämä kehitystyö on viivästynyt ja/tai epäonnistunut.
Tällä hetkellä verkossa 60 000 vahvistumatonta siirtoa ja siirtokulut kohtuuttoman suuret. Mutta eipä sillä väliä, koska holdaajat hihkuvat housut märkinä, kun kurssia pumpataan keinotekoisesti ylöspäin tyhjästä printatulla Tetherillä. Itse valuutan käytettävyydellä ja adoptiolla ei ole mitään väliä, koska valuuttakurssi- ja mediamanipulaatio on sokaissut BTC-fanaatikot.
Bitcoin on kyllä suuri floppi. Ei toimi lainkaan maksuvälineenä.
Mitä verottaja tekee mun tiedoilla?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa antaa palautuksia sinun tappioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaa antaa palautuksia sinun tappioistasi.
Meneekö huumekaupat nykyään verotukseen?
Vierailija kirjoitti:
Verottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verottaa.
Verottaa? Miksi verottaja verottaisi minua siitä, että maksan jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verottaa.
Verottaa? Miksi verottaja verottaisi minua siitä, että maksan jotain?
Cryptovaluutta on tärkeä meille runkkkareille. Sillä on turvallista maksaa nettiseksistä.
Onnittelut, Henkan kahvikassa turpoaa kohtuuttomien vaihtokulujen ansiosta ja henkilötietosi ja siirtosi lähtevät suoraan verottajalle.
Ensimmäinen virheesi oli käyttää Coinmotionia ja toinen virheesi oli käyttää BTC:tä siirtoon. Bitcoin-verkon skaalautuminen on pääosin jätetty yhtiö Blockstreamin ja ns. off-chain scalingin varaan ja tämä kehitystyö on viivästynyt ja/tai epäonnistunut.
Tällä hetkellä verkossa 60 000 vahvistumatonta siirtoa ja siirtokulut kohtuuttoman suuret. Mutta eipä sillä väliä, koska holdaajat hihkuvat housut märkinä, kun kurssia pumpataan keinotekoisesti ylöspäin tyhjästä printatulla Tetherillä. Itse valuutan käytettävyydellä ja adoptiolla ei ole mitään väliä, koska valuuttakurssi- ja mediamanipulaatio on sokaissut BTC-fanaatikot.