Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille paremmin tummat ja kirkkaat huulipunat vai nudet ja vaaleat?

Vierailija
25.06.2019 |

Huomasin että näytän kirkkaassa huulipunassa paremmalta kuin vaaleammassa. Miten teillä?. Olen luonnon blondi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle käy mikään huulipuna. Ohuet vänkkyrähuulet on.

Vierailija
2/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudet ja vaaleat. Aina välillä ostan jotain ihanan näköistä tummaa punaa vain huomatakseni taas kerran, että ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy molemmat, pitää vain olla oikea sävy tyyliin kylmä/lämmin oman ihonsävyn mukaan.

Vierailija
4/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat ja kirkkaat. Lempparini on se yksi macin lähes tummanruskea puna joka myös oli Jennifer Anistonin luottohuulipuna joskus.

Tämä kyseessä;

https://fi.pinterest.com/pin/445926800595024460/

Minulla on tosi valkoinen iho jossa runsaasti punapigmenttiä, tummanruskeat silmät ja kulmakarvat. Tukka punertavan ruskea. Vaaleat ja nudet näyttää ihan hassuilta ja suu ikäänkuin katoaa kokonaan.

Vierailija
5/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tumma peruspunainen. Eihän ne nudet tai vaaleanpunaiset sovi kenellekään.

Vierailija
6/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki ja karpalo t. viininpun. paras, nude ei yhtään eikä ruskeat.

Hieno väri sinänsä tuo linkin.

Vierailija
7/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pettynyt, huomasin taannoin, että paras väri minulle on sellainen aavistus ruskeaan taittuva punainen. Ei siis nude eikä kirkas paloauton punainen. Tuo väri saattaisi olla jollain ihan luonnostaankin.

Vierailija
8/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummemmat nudet on parhaita mulle. Vaaleat nudet ei sovi ollenkaan vaikka vaaleaihoinen olenkin.

Vierailija
9/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku linkata kuvan nudehuulisesta naisesta, jolla se näyttää hyvältä? Ehkä voisin sitten muuttaa mielipiteeni. Omaan silmääni nude näyttää aina luonnottomalta ja sairaalta.

Vierailija
10/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku linkata kuvan nudehuulisesta naisesta, jolla se näyttää hyvältä? Ehkä voisin sitten muuttaa mielipiteeni. Omaan silmääni nude näyttää aina luonnottomalta ja sairaalta.

Googlaa Jennifer Lopez.

Vierailija
11/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen tumma peruspunainen. Eihän ne nudet tai vaaleanpunaiset sovi kenellekään.

Heh, minusta juuri päinvastoin. Ei ne tummat ja räikeät huulipunat sovi kenellekään.

Vierailija
12/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Jennifer Lopez.

Näyttää luonnottomalta ja vanhentaa.

Vierailija
13/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Jennifer Lopez.

Ai. Minusta näyttää todella hyvältä.

Vierailija
14/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudet saa mut näyttämään sairaalta. Olen ihonväriltäni todella vaalea. Parhaiten sopivat marjaiset punat.

Vierailija
15/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kirkkaat (heleät) ja nudet. Tummat paljon vaikeampia, mutta olen löytänyt myös tummanpuoleisen kirkkaan punaisen, joka sopii ainakin talvella. Oikea sävy on tärkeä kokeilla ostaessa, nudeissa yhtä lailla kuin kirkkaammissa. Olen vaalea.

Vierailija
16/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Jennifer Lopez.

Ai. Minusta näyttää todella hyvältä.

Niin no makuasioitahan nämä.

Vierailija
17/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minusta juuri päinvastoin. Ei ne tummat ja räikeät huulipunat sovi kenellekään.

Mun mielestä enemmän tai vähemmän räikeä perus punainen sopii melkein kaikille. Tummat näyttää hyvältä tummaihoisilla.

Vierailija
18/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mulle sopii tummempi sävy, jossa aavistus violettia tai jopa ihan vähän ruskeaa. Vaaleat sävyt ja etenkin nude näyttää tosi oudolta mun naamassa. Myöskään räikeän kirkkaan punainen ei oikein istu kasvoihini. Olen melko tumma, ruskeat hiukset ja ruskeat silmät. Iho enemmin lämpimän kuin kylmän sävyinen, hiukan posket punoittaa.

Vierailija
19/25 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin nudet ja vaaleat, siis sellaiset your-lips-but-better -sävyt. Minulla on isot posket ja pieni suu ja suupielet alaspäin. Koen näyttäväni typerältä ja rumalta missään tummassa tai kirkkaassa huulimeikissä. Tosi läpikuultava punainen huuliRASVA käy.

Vierailija
20/25 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu aivan täysin sävystä. Pelkästä kirkkaanpunaisestakin on useampi sävy olemassa ja nudejakin on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä