Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannustakaa minua eroamaan

Vierailija
25.06.2019 |

Eli olen jo pitkään tiennyt että tämä liitto on tullut tiensä päähän. Kolme yhteista lasta on ja koska asutaan ulkomailla tuki perheeltä tms on hyvin rajallinen. Mies on ollut todella kontrolloiva, uhkaillut ja myös pettänyt vaikkei kai seksiin asti ole edennyt mutta kuitenkin seuraa etsinyt netistä omalla kuvallaan. Itse vaihdoin vastikään alaa ja töiden takia lasten kuljetukset kouluun menisi hankalaksi ilman toista aikuista. Tiedän itsekin että ero on ainoa vaihtoehto, mutta tuntuu ettei ole voimia siihen sotaan mikä syntyy kun ilmoitan etta se oli sitten tässä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on yksi elämä. Älä tuhlaa sitä kärsien. Mieti kahden vuoden päähän, haluatko että elämä jatkuu samanlaisena kuin nyt vai voisiko se olla parempaa uuden rakkauden kanssa tai ilman, kuitenkin itsenäistä ja onnellista elämää eläen? Sodat alkaa ja loppuu, sä oot vahva, selviät vaikeuksista voittajana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tehdä keskustelun samanlaisesta aiheesta. Mies ei ole pettänyt, mutta alkoholi tuntuu olevan se kaikista tärkein. Meillä on yksi lapsi. Pelkään myös sitä sotaa mikä tulisi jos eroaisin. Tai lähinnä pelkään, millä se kiristää tällä kertaa. Viimeksi kun yritin lopettaa tämän, hän uhkasi, ettei olisi enää lapsen kanssa tekemisissä. Myöhemmin kyllä sanoi että suutuspäissään vaan sanoi niin.

Nyt on lomakin tulossa ja yhteistä reissua pukkaa, niin siksikään en vielä haluaisi erota. Vaikeaa! Myös syksy on auki. En tiedä pääsenkö opiskelemaan vai mitä. Rahaa olisi vähän jos ero tulisi.

Vierailija
4/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tiedä haluatko erota, mitä ihmettä tämän palstan immeiset voisivat sulle sanoa?

Jokainen on vastuussa vain itsestään ja jos on lapsia, niin lapsistaan.

Älä täältä kysele, päätä itse, mitä elämälläsi haluat tehdä, typerys!

Vierailija
5/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et itse tiedä haluatko erota, mitä ihmettä tämän palstan immeiset voisivat sulle sanoa?

Ap sanoi haluavansa erota ja pyysi kannustusta tähän päätökseensä. Taidat olla surullinen kun et ymmärrä lukemaasi tekstiä. :(

Vierailija
6/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi haluavansa erota ja pyysi kannustusta tähän päätökseensä. Taidat olla surullinen kun et ymmärrä lukemaasi tekstiä. :(

Tällaisessa asiassa ei ole syytä tukeutua asioista täysin tietämättömien mammapalstalaisten mölyyn, vaikka se sinun mielestäsi onkin näköjään kelvollinen eron peruste, ja harkitseva ihminen on "surullinen".

Vierailija
8/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, ja kuten sanoin aiemmin tiedän että eroo tulee, nyt vain kysymys siitä miten saan itseni repaistyä itseni irti tästä suhteesta ja säilyttya suht järjissäni. Tullut huomattua ettei se näköjään huonostakaan suhteesta erominen helppoa ole jos pitkään oltu yhdessä. Olen miettinyt että täytyisi varmaan vain ilmoittaa lyhyesti etta haluan eron, koska keskustelut ei johda mihinkaan, ja samalla kertoa muillekin etta ollaan eroamassa etten enää niin helposti perääntyisi.

Vierailija
9/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista, ja kuten sanoin aiemmin tiedän että eroo tulee, nyt vain kysymys siitä miten saan itseni repaistyä itseni irti tästä suhteesta ja säilyttya suht järjissäni. Tullut huomattua ettei se näköjään huonostakaan suhteesta erominen helppoa ole jos pitkään oltu yhdessä. Olen miettinyt että täytyisi varmaan vain ilmoittaa lyhyesti etta haluan eron, koska keskustelut ei johda mihinkaan, ja samalla kertoa muillekin etta ollaan eroamassa etten enää niin helposti perääntyisi.

Ihan sama juttu täällä. Aina vaan keskustellaan ja puhutaan, mutta se ei johda mihinkään. Aina mies on jonkin aikaa juomatta ja ilkeilemättå, mutta nyt taas juhannukena hävitti avaimensa ihan umpijurrissa eikä siis päässyt kotiin yöksi. Kuitenkin perheenä helpompaa olla yhdessä ja liikaa muutoksia tulossa elämään lähiaikoina. Ei vaan jaksaisi vuodesta toiseen tätä. Ei tuo onneksi lapsen nähden ole kännissä, mutta meidän kahdenkeskeinen aika, jota on harvoin, kuluu aina alkoholin merkeissä, ja sitten nuo sen omat ryyppykeikat jotka päättyy aina sammumiseen.

T: 3

Vierailija
10/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on iskostanut mieleesi ajatuksen, että sinulla on hetken helpompaa, kunhan unohdat itsesi. Kun haluat irrottautua, niin kaikki aiempien konfliktien lopputulokset kummittelevat mielessäsi. Termi "opittu avuttomuus" on se toimintatapa, jonka kaltoinkohteleva puoliso haluaa sinun omaksuvan. Että kun riittävän monta kertaa lannistut, niin opit lannistumaan yhä tärkeämpien asioiden edessä (esim koulukuljetukset ovat ihan höpöhöpöä verrattuna kaltoinkohteluun parisuhteessa).

Tuo uskomushan on täyttä kukkua, mutta kun sen mukaan tekee riittävän pitkään, niin sen elää todeksi.

Avain vapautumiseen on tekeminen. Tee oman intuitiosi mukaan, sellaisen josta miehesi ei tiedä. Älä tee itsesi tähden, koska olet oppinut lannistumaan ja asettamaan muiden edun omasi edelle. Valitse kiintopiste, tähti, jolle lupaat mielessäsi parasta mahdollista ja tee se kaikki hänen vuokseen. Omanarvontuntosi on hento ja haavoittunut, älä rasita sitä turhaan. Rakenna se takaisin rakastavassa, ehjässä ympäristössä.

Vierailija
11/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin miehestä eroon ostamalla oman kämpän. En kertonut hänelle. Tiesin että olisin muuten palannut hänen ja raittiuslupausten luo.

Vierailija
12/17 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpäällinen taivas aukeaa heti, kun pääset eroon puolisostasi. Todellista elämännautintoa voit kokea vain sitten, kun olet päässyt eroon miehestäsi!

Vierailija
13/17 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on lomakin tulossa ja yhteistä reissua pukkaa, niin siksikään en vielä haluaisi erota. Vaikeaa! Myös syksy on auki. En tiedä pääsenkö opiskelemaan vai mitä. Rahaa olisi vähän jos ero tulisi.

Ah, niin tyypillistä. Naisella luonnollisesti raha ja oman edun tavoittelu päällimmäisenä mielessä, kuinka puristaa maksimaalinen hyöty irti miehestä.

Vierailija
14/17 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, niin tyypillistä. Naisella luonnollisesti raha ja oman edun tavoittelu päällimmäisenä mielessä, kuinka puristaa maksimaalinen hyöty irti miehestä.

Joo ihan omaa etuani ajatellen annan koko ajan uusia mahdollisuuksia ja roikun huonossa suhteessa. Kuitenkin tuo lapsi elätettävänä niin luonnollisesti raha-asiat pyörii mielessä.

Vierailija
15/17 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat poskeen multa jos jätät.

Vierailija
16/17 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa erota niin mikä estää eron aloittamisen? Ero vireille netissä ja asuntohakemus kaupungin vuora-asuntoon ja vuokra-asuntofirmoihin. Mieshen kanssa ei tarvi puhua, jos se ei aiemminkaan ole tuottanut tulosta. Mies es saa tiedon avioeron vireille panosta käräjäoikeudelta parin viikon sisällä.

Samalla alat miettiä ja järjestellä muuton toteuttamista ym käytännön asioita.

Vierailija
17/17 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Eroa! EEROOA!

Tule kanssani Länsimäkeen sikiämään lisää.