"Afrohelteen lipaisu".. kuka ihme näitä keksii ja voiko se ihminen olla vakavissaan?
Pahenee kerta kerralta..
Kommentit (17)
Ensin lipaisee ja sitten puskee, kuulostaa enemmän aikuisviihteeltä kuin sääennustukselta :D
Talvella suomalaisia piinannut Valkoinen Kurittaja on väistynyt, ja heti pääsi afrohelle lipomaan maatamme.
Oma selitykseni on Pride-viikko. Vanhan homometeorologin suustahan tuo oli.
"Länsi-Eurooppaa piinavan ”afrohelteen” kieleke lipaisee Suomea sunnuntaina."
No hyi :D kuulostaa, ettei ole suostumusta kysytty lipaisuun. Toimittaja voisi pikkasen vähentää luovuutta työskentelystään...
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/af2091f8-7dec-4e3a-aa1b-cf4976d6e94e
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo melko kuvottava, tulee mielikuva kielestä Suomi-neidon haaroissa 🙈
Eiköhän tässä ihan tarkoituksella yritetä istuttaa ihmisten mieliin mielikuvia, jotka kannustaisivat r0tumiksaukseen
Vierailija kirjoitti:
Ensin lipaisee ja sitten puskee, kuulostaa enemmän aikuisviihteeltä kuin sääennustukselta :D
Valkoinen kurittaja menisi myös dominanimestä. :)
Miksei voi suoraan sanoa, että sen euroopan lämmin lehmänhenkäys yltää tännekkin.
Afrohelle ensin vähän lipaisee Suomineitoa ja sitten astuu hänet kokonaan. Ihan ilman lupaa.
Tahallaan tekevät noita ärsyttäviä otsikoita että tulee lehden sivulle klikkauksia mahdollisimman paljon. Toimittajat on ovelia.
Tuo on jo melko kuvottava, tulee mielikuva kielestä Suomi-neidon haaroissa 🙈