Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi 50+ miehelle FWB-naisystävä?

M50+
25.06.2019 |

Olen elänyt niin kauan yksin ja tottunut yksinoloon ja kaipaan omaa aikaa ja tilaa, joten en haluaisi yrittää aloittaa varsinaista parisuhdetta. Pikemmin kaipaisin silloin tällöin aikuista naista juttu-, lenkki- ja leikkikaveriksi sänkyyn, mutta tuntuu, että ikäiseni naiset haluavat vain tavallisen parisuhteen. Olen ehdottanut tällaista järjestelyä muutamalle naiselle, mutta he ovat tyrmänneet ehdotukseni: se on joko parisuhde tai ei mitään. Prostituoitujen palveluksia en halua käyttää, koska pelkkä seksi ei tyydytä minua. Välillä tulee miettineeksi, onko tällaisia FWB-naisia edes olemassa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ikäistäni +50 eronnutta naista, joka haluaisi perinteisen parisuhteen. Tämän ikäisissä miehissä kun tahtoo olla sisäänrakennettu tarve olla herra talossa ja naisen paikka piikana.

Lisäksi kokevat kai kohteliaisuutena pitää "huolta" naisesta.

Puoli tuttu mukavan oloinen mies pyysi treffeille, ovella kysyi pitäisikö minun ottaa takki mukaan kun illalla voi tulla kylmä, minua, 52v, v.. tutti, viimeiset 30v olen pukenut ihmisiä työkseni ja itseäni 50v säähän kuin säähän tiedän kyllä missä kamppeissa tarkenen. Hetken päästä epäili pystynkö kävelemään 7cm koroilla 100m, jos mies ei olisi ollut kaverin kaveri olisin lähtenyt kotiin.

Tuttu tapaili miestä jonka mielestä lusikat ja haarukat olivat väärinpäin laatikossa, mies vielä ihmetteli kun tuttu totesi, että hänen mielestään mies on väärässä kodissa.

Tässä iässä ei enää jaksa typerää säätämistä, vaan elää rauhassa.

Ap tosin kaiketi etsiikin nuorempaa.

Vierailija
42/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ikäluokkaa kuin ap. Nainen.

FWB-suhteeseen ei löydy tarkkaa määritelmää, mutta siihen sanana asennoidutaan ikäluokkani naisissa pääsääntöisesti ennakkoluuloisesti ja kielteisesti. Se koetaan epäromanttiseksi ja karkeaksi suhteeksi, jossa etenkin naisen arvoa alennetaan. 

Olkootkin naisten mielikuvat, ja kuten ap itsekin kertoi, huonot FWB-suhteesta, voi käyttää tilannetajua ja tunneälyään hyväkseen ilmaisten asian muulla tavoin. 

On hyvä olla suora ja rehellinen, mutta ap halusi seksin lisäksi paljon muutakin naisesta. Kutsuisin sitä enemmänkin kahden itsenäisen aikuisen suhteeksi, jossa ei kuitenkaan sitouduta perinteiseen tapaan yhteiseen talouteen ja asuntoon. Ja mitä suurin osa keski-ikäisistä naisista myös toivoo. Kukaan ei halua ukkoa nurkkiinsa pyörimään etenkin, jos on jo kokemusta pitkästä parisuhteesta.

Ehdotan, että ap ei ihan heti kertoisi mitä haluaa. FWB-sanan voi jättää pois ja vaikkapa todeta, että katsotaan päivä kerrallaan miten homma etenee. Ja jos nainen on vahvasti sitoutuvaa tyyppiä, niin sellaisista kannattaa muutenkin pysyä kaukana- jos ei nimenomaan halua itse sitoutua. Yleensä vahvassa sitoutumisen tarpeessa on muutenkin taustalla kehittymätön tunne-elämä ja huono itsetunto. Sellaiset naiset hakevat isähahmoa, jolta voi hakea turvaa ja varmuutta. 

Järkevä, aikuinen nainen/mies  tajuaa, että toinen haluaa oman ajan ja paikan.  Yhteiset asiat löytyvät ajan ja tekemisten kautta ja jolloin punnitaan pärjääkö toisen kanssa vaiko ei. Sen, että ottaa toisen vakavasti ja arvostaa häntä on se tärkein asia mitä me kaikki haluamme kaikilta. MYös FB-suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä (N50+), FWB ainut, jota haluan edes harkita. En rupea kenenkään kanssa enää kotia leikkimään, viihdyn hyvin myös yksin. Vakikumppani, mutta ei mitään suunnitelmia yhteenmuutosta tmv. Reissataan ja vietetään vapaa-aikaa yhdessä.

Tuohan on ihan normi parisuhde jossa asutaan erillään. Se on eri asia kuin tuttava jonka kanssa on tunteetonta seksiä eikä sitoutumista yhteen. Miltä muuten tuntuu kun koskaan ei tiedä missä satiaispesässä toinen on käynyt viimeksi hyörimässä?

Vierailija
44/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä (N50+), FWB ainut, jota haluan edes harkita. En rupea kenenkään kanssa enää kotia leikkimään, viihdyn hyvin myös yksin. Vakikumppani, mutta ei mitään suunnitelmia yhteenmuutosta tmv. Reissataan ja vietetään vapaa-aikaa yhdessä.

Tuohan on ihan normi parisuhde jossa asutaan erillään. Se on eri asia kuin tuttava jonka kanssa on tunteetonta seksiä eikä sitoutumista yhteen. Miltä muuten tuntuu kun koskaan ei tiedä missä satiaispesässä toinen on käynyt viimeksi hyörimässä?

tuttava = acquaintance

ystävä = friend

Eivät ole keskenään synonyymeja.

Vierailija
45/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhainkodista.

Jonnet hiljaa.

Vierailija
46/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta löytyy takuulla...

Vierailija
47/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon nuoremmissa. luulen, että omaikäisissäsi hyvin vähän tai nekin ovat nuorempien miesten kimpussa.

Kukaan täysipäinen ”nuori” ei koske papparaiseen - paitsi tosi kovasta hinnasta.

Niinhän sitä luulisi.

Vierailija
48/48 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt väärä palsta. Kokeilkaa iskuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme