Lotta Näkyvä eronnut
Kommentit (696)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ne käytetyt kondomit ja niidet kääreet muuten vuorilla laitetaan? Kannetaanko alas niin kuin paskapussitkin?
Oletettavasti ne heitetään raikkaan vuorituulen kuljetettaviksi aivan samoin kuin Don heittää ylimääräisen Snickers-patukan kierimään vuoren rinnettä alas
Teltassa on tylsää odotella viikkoja. Jotain viihdykettä pitää keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menivät edes naimisiin jos eivät edes saman katon alla halua asua?
Jos miettii omalla kohdalla niin kolmekymppisenä naisena halut on vielä sellaiset että seksitön avioliitto on tuhoon tuomittu. Jos aviopari ei näe kuin muutaman kerran vuoden aikana, kuten haastattelussa todetaan, täytyy olla aseksuaaleja tai vapaa suhde.
Eikä !!! Sytytän kynttilän ja menen vessaan . Yhyyy ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naimisissa oleva ystäväni kiipesi eräälle näistä isoista vuorista yhden ryhmän mukana tässä taannoin. Avioliitto menikin puihin, kun aviomiehelle selvisi, että ystäväni oli seksisuhteessa ryhmää vetäneen miehen kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, että eikö siellä vuorella muuta tekemistä ole kuin paneskella vieraita miehiä. No, iso hintahan siitä tuli ystäväni maksettua.
Taidan tietää tämän tapauksen.
Tai sitten tää on ihan yleistä noissa kiipeilypiireissä.
Voi ketään ei kiinnosta heidän eronsa, tuskin kiinnosti edes heidän avioliittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanoo viikko sitten että eivät jaa krisun kanssa nyt yksityiselämäänsä ja menee ihan hyvin sitten tämä uusi eroilmoitus heti missä pitää oikein erikseen mainita ettei ole kolmansia osapuolia kun on koko tän vuorihypetyksen ajan postauksissaan yms. kiertänyt donia kuin kissa kuumaa puuroa.
Joo katsotaan kuin kauan menee ennen kuin julistaa että rakkaus löytyi vuorilta.
Joo. Kun tuota Lotan instaa vähän selaa, on aika selvää, että jonkunlainen suhde vähintäänkin tämän Donin kanssa on olemassa. Siellä on hänen ottamia alusvaatekuvia Lotasta ym. Eiköhän ole vain ajan kysymys, milloin tämä suhde tulee julki.
Vierailija kirjoitti:
Odotan koska alkaa miehen haukkuminen, erosta vollotus ja asiasta jauhaminen viikosta toiseen. Kuten Janna ja Sara aiemmin :'D
No jotain vaihtelua tuohon "formula1lääkäri-isä" -jankutukseen. Eipä siinä, varmaakin oli fiksu kaveri tuo Aki Hintsa, mutta rajansa kaikella. Jos Lotta olisi vaikka ajanut F1:ssä, niin sitten olisi jo ymmärrettävää. Toivottavasti ei tee Jannoja kuitenkaan.
Ja tosiaankin, av:lla oli jo aikoja sitten vihjailuja erosta. Ja eihän se mies missään mukana enää pitkiin aikoihin kulkenutkaan. Jos vaimo seikkailee mieluummin vuorilla, kuin viettää aikaansa miehensä kanssa, ei asiat varmaan kovinkaan hyvin enää ole. Ihan komeahan tuo Bowie on, kohta kuullaan totuus..
Vierailija kirjoitti:
Mun naimisissa oleva ystäväni kiipesi eräälle näistä isoista vuorista yhden ryhmän mukana tässä taannoin. Avioliitto menikin puihin, kun aviomiehelle selvisi, että ystäväni oli seksisuhteessa ryhmää vetäneen miehen kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, että eikö siellä vuorella muuta tekemistä ole kuin paneskella vieraita miehiä. No, iso hintahan siitä tuli ystäväni maksettua.
No niin se unohtui duudsonit jukaltakin vaimo vuorilla kiipeillessä kun sen conchin tapas. Että osaa ne miehetkin..,.
Hämmentävän yksimielisiä av:laiset että Lotan vika. :D Itse kun luin tuon artikkelin niin en ollenkaan saanut selvää että kuka on syyllinen, jos kukaan. Kumpikaan ei ole suostunut muuttamaan toisen perässä ja vähän vaikeaahan se on niin.
Vierailija kirjoitti:
Tämäntyyppiset ryhmänvetäjät ottavat kyllä osansa ja antajia on porukassa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin se unohtui duudsonit jukaltakin vaimo vuorilla kiipeillessä kun sen conchin tapas. Että osaa ne miehetkin..,.
Kohta unohtuu pikkuconchit, kun jotain uusia possejaksoja tms aletaan kuvata. Lapsellisen oloinen ja mitätön tyttö, söpö hetken, kunnes uutta pitää saada. Raha on sekoittanut Jukankin pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää tämän tapauksen.
Tai sitten tää on ihan yleistä noissa kiipeilypiireissä.
Voi olla näinkin.
Tuskin on kesä Suomessa päättynyt, kun suhde vuorikiipeilijän kanssa on virallistettu.
Tuleeko Lotasta nyt ei-näkyvä tai näkymätön😕
No tuskin se mieskään ihan munkkina on siellä Ruotsissa elellyt.
Siinä julkaisussa sanottiin selvästi, että kolmatta osapuolta ei ole. Mutta sehän ei estä juorukellojen kalkatusta.
Tää on kyllä yks turhimpia julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hänestä nyt näkymätön?
Toivottavasti.
Miksi menivät edes naimisiin jos eivät edes saman katon alla halua asua?