Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta Näkyvä eronnut

Kommentit (696)

Vierailija
41/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menivät edes naimisiin jos eivät edes saman katon alla halua asua?

Vierailija
42/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ne käytetyt kondomit ja niidet kääreet muuten vuorilla laitetaan? Kannetaanko alas niin kuin paskapussitkin?

Oletettavasti ne heitetään raikkaan vuorituulen kuljetettaviksi aivan samoin kuin Don heittää ylimääräisen Snickers-patukan kierimään vuoren rinnettä alas

Teltassa on tylsää odotella viikkoja. Jotain viihdykettä pitää keksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menivät edes naimisiin jos eivät edes saman katon alla halua asua?

Jos miettii omalla kohdalla niin kolmekymppisenä naisena halut on vielä sellaiset että seksitön avioliitto on tuhoon tuomittu. Jos aviopari ei näe kuin muutaman kerran vuoden aikana, kuten haastattelussa todetaan, täytyy olla aseksuaaleja tai vapaa suhde.

Vierailija
44/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä !!!  Sytytän kynttilän ja menen vessaan . Yhyyy ..

Vierailija
45/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun naimisissa oleva ystäväni kiipesi eräälle näistä isoista vuorista yhden ryhmän mukana tässä taannoin. Avioliitto menikin puihin, kun aviomiehelle selvisi, että ystäväni oli seksisuhteessa ryhmää vetäneen miehen kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, että eikö siellä vuorella muuta tekemistä ole kuin paneskella vieraita miehiä. No, iso hintahan siitä tuli ystäväni maksettua.

Taidan tietää tämän tapauksen.

Tai sitten tää on ihan yleistä noissa kiipeilypiireissä.

Vierailija
46/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ketään ei kiinnosta heidän eronsa, tuskin kiinnosti edes heidän avioliittonsa.

Vierailija
47/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoo viikko sitten että eivät jaa krisun kanssa nyt yksityiselämäänsä ja menee ihan hyvin sitten tämä uusi eroilmoitus heti missä pitää oikein erikseen mainita ettei ole kolmansia osapuolia kun on koko tän vuorihypetyksen ajan postauksissaan yms. kiertänyt donia kuin kissa kuumaa puuroa.

Joo katsotaan kuin kauan menee ennen kuin julistaa että rakkaus löytyi vuorilta.

Joo. Kun tuota Lotan instaa vähän selaa, on aika selvää, että jonkunlainen suhde vähintäänkin tämän Donin kanssa on olemassa. Siellä on hänen ottamia alusvaatekuvia Lotasta ym. Eiköhän ole vain ajan kysymys, milloin tämä suhde tulee julki.

Vierailija
48/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan koska alkaa miehen haukkuminen, erosta vollotus ja asiasta jauhaminen viikosta toiseen. Kuten Janna ja Sara aiemmin :'D

No jotain vaihtelua tuohon "formula1lääkäri-isä" -jankutukseen. Eipä siinä, varmaakin oli fiksu kaveri tuo Aki Hintsa, mutta rajansa kaikella. Jos Lotta olisi vaikka ajanut F1:ssä, niin sitten olisi jo ymmärrettävää. Toivottavasti ei tee Jannoja kuitenkaan.

Ja tosiaankin, av:lla oli jo aikoja sitten vihjailuja erosta. Ja eihän se mies missään mukana enää pitkiin aikoihin  kulkenutkaan. Jos vaimo seikkailee mieluummin vuorilla, kuin viettää aikaansa miehensä kanssa, ei asiat varmaan kovinkaan hyvin enää ole. Ihan komeahan tuo Bowie on, kohta kuullaan totuus..

Vierailija
49/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naimisissa oleva ystäväni kiipesi eräälle näistä isoista vuorista yhden ryhmän mukana tässä taannoin. Avioliitto menikin puihin, kun aviomiehelle selvisi, että ystäväni oli seksisuhteessa ryhmää vetäneen miehen kanssa. Olin ihan puulla päähän lyöty, että eikö siellä vuorella muuta tekemistä ole kuin paneskella vieraita miehiä. No, iso hintahan siitä tuli ystäväni maksettua.

No niin se unohtui duudsonit jukaltakin vaimo vuorilla kiipeillessä kun sen conchin tapas. Että osaa ne miehetkin..,.

Vierailija
50/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän yksimielisiä av:laiset että Lotan vika. :D Itse kun luin tuon artikkelin niin en ollenkaan saanut selvää että kuka on syyllinen, jos kukaan. Kumpikaan ei ole suostunut muuttamaan toisen perässä ja vähän vaikeaahan se on niin.

Vierailija
51/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäntyyppiset ryhmänvetäjät ottavat kyllä osansa ja antajia on porukassa aina. 

Vierailija
52/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin se unohtui duudsonit jukaltakin vaimo vuorilla kiipeillessä kun sen conchin tapas. Että osaa ne miehetkin..,.

Kohta unohtuu pikkuconchit, kun jotain uusia possejaksoja tms aletaan kuvata. Lapsellisen oloinen ja mitätön tyttö, söpö hetken, kunnes uutta pitää saada. Raha on sekoittanut Jukankin pään.

Vierailija
53/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää tämän tapauksen.

Tai sitten tää on ihan yleistä noissa kiipeilypiireissä.

Voi olla näinkin.

Vierailija
54/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kesä Suomessa päättynyt, kun suhde vuorikiipeilijän kanssa on virallistettu.

Vierailija
55/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Lotasta nyt ei-näkyvä tai näkymätön😕

Vierailija
56/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se mieskään ihan munkkina on siellä Ruotsissa elellyt.

Vierailija
57/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä julkaisussa sanottiin selvästi, että kolmatta osapuolta ei ole. Mutta sehän ei estä juorukellojen kalkatusta.

Vierailija
58/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yks turhimpia julkkiksia.

Vierailija
59/696 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko hänestä nyt näkymätön?

Vierailija
60/696 |