Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roskiskaappi paljastaa asunnon siisteyden

Vierailija
25.06.2019 |

Vieraidenkin on helppo huomata asunnon todellinen siisteys ihan vain kurkkaamalla roskiskaappiin. Jos siellä on likaista, ei asuntoa ole muutenkaan siivottu kunnolla. Ehkä korkeintaan vähän siistitty näkyviä paikkoja ennen vieraiden tuloa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mun roskiskaappi on kamalassa kunnossa. Vedettävien rskisten taakse ei mahdu luuttuamaan joten sinne kertyy aina kaikkea pientä roskaa ja mehu tms. purkkien tekemiä läiskiä. 

Vierailija
2/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan roskiskaappi paljastaa vain roskiskaapin siisteyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo roskiskaappia.

Vierailija
4/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Laitoin pussiin kaiken roinan kun putkimies oli kiukussa - opin tästä.

Vierailija
5/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullut tämän ennenkin, siksi aina kuuraankin roskiskaapin tarkasti, vaikka muu kämppä olis vaan pikaisesti hätäsiivottu :'D

Vierailija
6/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kuullut vessan siisteyden kertovan siellä asuvista ihmisistä.

Vierailija
7/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraideni ei tarvitse siivota meillä koskaan. Myöskään he eivät tutki kaappeja, koska ovat sivistyneitä ihmisiä. He tulevat valmiille ja astiat ja roskat saa jättää pöydälle, koska meillä ei siivouteta vierailla.

Vierailija
8/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on patalaiska mies, se ei ole ikinä siivonnut roskiskaappia :(

Vierailija
9/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko kämppä sotkunen. Taidan sit olla rehellinen ihminen.

Vierailija
10/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraideni ei tarvitse siivota meillä koskaan. Myöskään he eivät tutki kaappeja, koska ovat sivistyneitä ihmisiä. He tulevat valmiille ja astiat ja roskat saa jättää pöydälle, koska meillä ei siivouteta vierailla.

En mäkään velvoita vieraita siivoamaan, joskus vaan tekevät esim. niin, että nousevat sutjakkaasti sohvalta ja kävelevät keittiöön laitamaan jotain roskikseen. Ei siinä viitsi eteen rynnätä, että "ei ei, meillä ei vieraat laita roskia roskikseen!"

Vierailija
11/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään velvoita vieraita siivoamaan, joskus vaan tekevät esim. niin, että nousevat sutjakkaasti sohvalta ja kävelevät keittiöön laitamaan jotain roskikseen. Ei siinä viitsi eteen rynnätä, että "ei ei, meillä ei vieraat laita roskia roskikseen!"

Meillä on siistit kierrätysyksiköt kaikille jätteille, joten ei haittaisi, jos sinne katsoisi. Jos sinne jotakin ominpäin menee laittamaan, on velvollinen lajittelemaan oikein.

Vierailija
12/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoastaan roskakaappi pitää siivota, niin koko asunto on siisti. Aika typerä täytyy olla, jos tuollaisiin "viisauksiin" uskoo.

Vierailija
13/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun roskiskaappi pysyy puhtaana kun ruoanlaittorutiini on tällainen: ripustetaan roskapussi tuolin selkänojaan ja viriteään se auki jotta sinne voi laittaa lennosta ja hyvällä osumisprosentilla naatit, kuoret ja muut. Ruoanlaiton jälkeen pussi pääsee nopsaan taloyhtiön roskikseen/sopivaan kierrätysastiaan.

Vierailija
14/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun roskiskaappi on aika siisti verrattuna muuhun kämppään, mutta hyvä tietää tämä, niin ei tarvitse enää stressata! Jos roskiskaappi on siisti on koko kämppäkin oikesti siisti, koska roskiskaappi kertoo totuuden, jee!

Vierailija
15/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mutta itse kuuraan roskiskaappia säännöllisesti kun sieltä se epäsiisteys pilkottaa silmiin monta kertaa päivässä :). En yhtään tykkää jos siellä on jotain roiskeita yms. Ylipäätään keittiö ja vessa on oltava siistinä koko ajan, muuten en osaisi olla. Kaikessa muussa siivoamisessa otan aika rennosti (imurointi, pölyt).

Vierailija
16/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun roskiskaappi pysyy puhtaana kun ruoanlaittorutiini on tällainen: ripustetaan roskapussi tuolin selkänojaan ja viriteään se auki jotta sinne voi laittaa lennosta ja hyvällä osumisprosentilla naatit, kuoret ja muut. Ruoanlaiton jälkeen pussi pääsee nopsaan taloyhtiön roskikseen/sopivaan kierrätysastiaan.

Näin meilläkin tehtiin ennen, mutta sitten meille tuli kissa taloon :D. 

Vierailija
17/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freskan siivooja putsaa roskiskaapin 2 viikon välein. Että tervetuloa vaan tarkistamaan.

Vierailija
18/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein innostuitte roskiksista?

Vierailija
19/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle se kertoo? Koti ei ole mikään arvostelun kohde, vaan tosiaankin minun kotini, jonka siisteys ei kuulu muille.

Vierailija
20/26 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas totesin joskus, että on aika siivota hieman sekasotkuun mennyt kuiva-ainekaappi, kun ystävä oli lapsineen meillä kylässä.

Lapsi 3v oli tuomassa karkkipaperia keittiön roskiin. Hän avasi vahingossa tuon jauhokaapin oven ja viskasi paperin sinne. Lapsen äiti ehätti sanomaan, että "hups, sepä ei tainnutkaan olla roskis..."

Poika avasi kaapin uudelleen, katsoi hetken ja totesi ihmeissään "onhan te rotkit "

Naurua riitti. Ja kyllä, järjestelin kaapin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi