Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko lapseni opettaja olla alkoholisti?

Vierailija
25.06.2019 |

Tiedän että kokit alkoholistit hoitavat töitään. Mutta en usko että lasten parissa voi työskennellä kun viina maistuu.

Näin eilen lapseni opettajan erään epäsiistin pubin terassilla ja hänen kasvonsa punoittivat eli on varmana juonut jo pidempään kuin yhden virvokkeen koska punoitti ja punoittaa välillä koulullakin kun näen. Ei vastaa välttämättä kaikkiin wilmaviesteihin, on ollut sairaslomallakin.

Olen huolissani ehkä siksikin että akateemisen en ajattelisi viihtyvän siivottomassa pubissa vaan jos nauttii kesäisen oluen tekee sen vaikka olutravintolassa merkkioluen parissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kokit sanan piti olla sana monet, ap

Vierailija
2/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi olla alkoholisti, ei se akateemisuudesta ole kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisin huolissani jos lapseni opettaja tai kuka tahansa olisi ollut sairauslomallaKIN, hyvä luoja sentään miten hirvittävää!

Vierailija
4/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläasteaikaisesta luokanvalvojasta huhuttiin, että hän olisi alkoholisti ja nähty usein asuinalueensa baarissa muiden "deekujen" kanssa. Tiedä sitten, työnsä hoiti kyllä, mutta ei voi sanoa, että kukaan tästä opettjasta olisi tykännyt.

Vierailija
5/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä!

Nää akateemiset ym lasten kanssa työskentelevät on myös ihan vaan ihmisiä. Ja punoitus nyt voi johtua vaikka auringosta.

Vierailija
6/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi olla, eihän?

Vierailija
7/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen lasten kanssa työskentelevä alkoholisti. Saan paljon kiitosta työssäni. Me alkkikset ollaan usein hyvin tunnollisia töissä tiesitkö?

Vierailija
8/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ryypännyt räkälässä ruotsin ja musiikin opettajien kanssa. Muisteltiin niitä aikoja kun olin heidän oppilaansa. Sattumalta törmäsin heihin samassa baarissa.

Vierailija
9/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole akateemikkojen paikkoja ne räkälät.

Vierailija
10/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että akateeminen ei voi olla alkoholisti tai istua räkälässä? Huomaa, että korkeakoulut ovat APlle vieras maailma. Kovimman luokan tuntemani alkoholisti on ammatiltaan äidinkielen opettaja. Joi juhannuksena useamman pullon viinaa yksinään ja viikottain tuo valtavan jätesäkillisen tölkkejä kauppaan ja hakee heti seuraavan viikon annoksen.

Vierailija
11/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule ku vapaa-aika on opettajillakin.

Vierailija
12/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin punoittaa usein iho. Ihan ilman aurinkoa ja alkoholia. Johtuu atooppisesta couperosa ihosta. Helvetin ärsyttävää, ku välillä ihoa kuumottaa ja punoittaa, eikä sille voi oikein mitään.

Vierailija
13/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että akateeminen ei voi olla alkoholisti tai istua räkälässä? Huomaa, että korkeakoulut ovat APlle vieras maailma. Kovimman luokan tuntemani alkoholisti on ammatiltaan äidinkielen opettaja. Joi juhannuksena useamman pullon viinaa yksinään ja viikottain tuo valtavan jätesäkillisen tölkkejä kauppaan ja hakee heti seuraavan viikon annoksen.

Siis jos joku tietämäsi ihminen on ollutyjsin juhannuksen, miten ihmeessä olet ollut laskemassa hänen viinojaan? Joka viikko näet hänen kulkevan sinne kauppaan? Hakevan viikon viinat? Siis seuraatko häntä 247 vai mikä luulosairaus sulla on?

Vierailija
14/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot pullon Tapio-viinaa, olet doku, juoppo, rappioalkoholisti.

Jos juot pullon Louis IX Renton Guillame La Ami- konjakkia, olet akateeminen elämästänauttija.

Näin Suomessa.

Vierailija
15/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Jos opettaja alkaa alkoholistiksi opetusvirasto deletoi hänet maanpinnalta. Joten alkoholistiopettajia ei ole olemassa.

Vierailija
16/16 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä aloitus provo?

No, laulettiinha Popedan biisissäkin:

"Merkonomit ajaa turbo-Saabilla

Käyvät salaa viinakaapilla"