Siis kun mistä sen työpaikan sit löytää
Ku kaikki sanoo että mee töihinja mä ja mä jumalauta oonyrittäny yrittäny ettiä sitä mutta okun ei ne ota automaattisesti vaan sillä että haluaa kaik te sen ymmäerrätte vai tett te mitään ymmärrä lkun on nini helppo sanoa että mene töihin. Nyt te kerrotte tässä ketjussa mistä minä sent yöapikan löydän. Minäkin HALUAN sitä, en minä välttele mitään.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita poimimaan.
se on teinien hommaa sit josx pon siinä kiinni niin en mä s´åpsty tekemän mitään muta jos eteketue tulee tilasuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita poimimaan.
se on teinien hommaa sit josx pon siinä kiinni niin en mä s´åpsty tekemän mitään muta jos eteketue tulee tilasuus
Koska olen sen arvoinen<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita poimimaan.
Olen ollut poimimassa 46-vuotiaana, kun tarvitsin rahaa. On siellä muitakin aikuisia. Entä siivoustyö? Ikkunoiden pesua on usein tarjolla yritysten loma-aikoina. Ja suursiivouksiin tarvitaan väkeä.
hoida ensin tuo päihdeongelma, niin katotaan sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
hoida ensin tuo päihdeongelma, niin katotaan sitten uudestaan.
Helvetti nyt eikö saa juhannus juomaa ottaa.
Voisi auttaa, jos harjoittelet oikenkirjoitusta. On tärkeää, että työhakemukset ovat selkeitä ja tuo tekstisi ei sitä ole.
Tee hakemukset esimerkkien mukaan, cv saa olla persoonallinen.
Näin pääsin haastatteluihin.
Googlasin "How to do good work application"
miksä nää viestit vähenee ku päivittää tippuu kallisota niinku telttailija aku ankaassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita poimimaan.
Ei tule muta eteketue tilasuus.
Ainakin pääkaupunkiseudun kouluissa, päiväkodeissa, sairaaloissa ja hoivapalveluissa on huutava työvoimapula.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pääkaupunkiseudun kouluissa, päiväkodeissa, sairaaloissa ja hoivapalveluissa on huutava työvoimapula.
Pääkaupuinki seutu saaetana!
Miten minä sinne materiali soidun.? Lompsassa ei pennin hytrrää
Mansikoita poimimaan.