Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään seurustelit miehesi kanssa kun ensimmäisen uskalsti näyttäytyä ihan ilman meikkiä tukka sekaisin

Vierailija
24.06.2019 |

Eikä mikään "Instan ei meikkiä" joka on oikeasti melkein täysmeikki

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa eli ensitapaamisesta lähtien

Vierailija
42/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon jälkeen kun nukuttiin ensimmäisen kerran yhdessä. Meikkasin aina kun nähtiin silloin, en vaan pystynyt huonolla itsetunnolla olemaan miehen edessä ilman meikkiä. Olinkin silloin tosin nuorempi, 18, ja tosi epävarma itsestäni. 8 vuoden jälkeen olen saanut itsevarmuutta enkä häpeile itseäni :) saman miehen kanssa edelleen ja voin mennä ihan minne vaan ilman meikkiä ja olen mielestäni kaunis ilman meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meikkaaminen nyt on muutenkin vain ripsiväri joten dramaattista muutosta ei tapahdu

.. ekaa yökyläilyä seurasi tietenkin se että pesin nämä vähätkin meikit pois enkä tiedä huomasiko mies sitä edes...

Olen onneksi nätti niin koskaan ei ole ollut kynnystä lähteä mihinkään ilman meikkiä. Eikun anteeksi onpas, olin n 20 kun päätin että on uskallettava mennä ilmankin meikkiä minne vaan ja tämä päätös on pitänyt.

Nykyään ikää 37 ja joskus mietin etten ole koskaan nähnyt itseäni kunnolla meikattuna...ehkä pitäisi ennenkun rupsahdan:)

Vierailija
44/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen seurustelua oli nähnyt minut jo ilman meikkiä, ripulissa ja oksennustaudissa, kovassa kuumeessa, kännissä, krapulassa ja oikeastaan kaikin puolin pahimmillani.

Vierailija
45/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme partioleirillä, joten heti.

Vierailija
46/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja ensimmäisen kerran näin likkaystäväni meikit levällään ja hiukset valloillaan meidän ihan ensimmäisen baari-illan jälkeen aamulla joka sitten jatkui hänen makkarinsa puolelle.

Vierailija
47/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tuli illalla luokseni ja ennen nukkumaan menoa pesin tietenkin meikit pois. Eli olimme olleet yhdessä noin yhdeksän tuntia. Sitä ennen olimme jutelleet muutaman kerran.

Olimme yhdeksää noin nelisen kuukautta, kun mies muutti luokseni kokonaan ja siitä on nyt reilu kaksikymmentä vuotta. Näiden vuosien aikana mieheni on nähnyt minut mm. muutaman kerran vatsataudissa, kovassa kuumeessa, synnyttämässä kolme kertaa ja vaikka mitä mukavaa ja silti hän pitää minusta todella paljon.

Palstamiehen mukaan valehtelet. Tuo ei pidä paikkaansa. KUKAAN mies ei IKINÄ hyväksy naista ilman meikkiä!!!! Eikä varsinkaan raskaana olevia pulleroita!

Vierailija
48/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäydyin jo ennen seurustelua. Oltiin kavereita.

Vierailija
49/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ilman meikkiä alusta asti joten hän on nähnyt totuuden heti. Meikkaan todella harvoin.

Vierailija
50/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin tapahtumassa, jossa kaikki meni päin helvettiä ja olin valvonut 72h. Olin aivan paskainen, ei meikkiä ja tukka sojotti varmaan jokaiseen ilmansuuntaan, koska yritin vain hallita sitä kaaosta ja ulkonäkö oli silloin viimeinen asia mikä oli mielessä. Silti nykyinen mies ihastui jostain hemmetin syystä ja ehkä ihan hyvä niin että tutustuttiin niin, koska meikkaan vain pari kertaa vuodessa jos senkään vertaa ja hiukset lähinnä harjaan jos kiinnostaa harjata. Sentään ihan noin pahalta en onneksi ole näyttänyt enää ton jälkeen :D

Vierailija
51/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ekoille treffeille ilman meikkiä. Itseasiassa jo ensitapaamisemme aikaan olin meikittä.

Vierailija
52/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aina vähän yllättävää nähdä nainen naturellina mutta aikuinen mies ei järkyty silti  M43

Vierailija
53/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ennenkuin edes aloimme seurustella. Kaveripiirissä tutustuttiin, ja minä en ole koskaan meikannut lainkaan. Tukkakin on ollut milloin mitenkin, en vain jaksa kantaa huolta noin tyhjänäiväisestä asiasta kuin oma ulkonäkö, kun on niin paljon muuta mielenkiintoisempaa. Ei minulla ollut koskaan kosijoista puutetta. Olen vissiin ihan kivan näköinen luonnollisenakin tai sitten minulla on jotain korvaavia avuja, kuten reipas ja rehti luonne, joka heitä kiinnosti ja kiinnostaa.

Vierailija
54/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllättänyt, että paljon on näitä baarinussimisten jälkeen tapauksia

Vierailija
55/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku joskus ei ihan tosissaan osannut sanoa mitään laittautumisiini. Hän ei erottanut olinko laittanut kasvot vai en. Kysyin että mitä hän tykkää meikistäni. Ei osannut vastata oikein mitään. Ei katso sellaisia asioita. Mielestäni ihan normaalia mieheltä. Suhtautusin aika epäilevästi Sellaisen miehen mielenmaisemaan joka tarkkaavaisesti kyttää tuollaisia ulkonäöllisiä asioita. Todennäköisesti en tahtoisi olla kauheasti tekemisissä. Täysin erilainen arvomaailma ja maailmankatsomus. Ei mitään yhteistä. Miehen täytyy toimia kuten mies. Tuollainen laittautumisesta liika kiinnostus ei viehätä sitten yhtään. Siihen on urheilu ja autot ja harrastukset joiden pitäisi etupäässä kiinnostaa. Ei toisen ripsivärit.

Vierailija
56/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kertoo lähinnä jostain pinnallisesta snobista joka koko ajan miettii niitä pinnallisia asioita ja jonka elämässä ei ole todellista sisältöä. On vain joku pinta.

Vierailija
57/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole koskaan nähnyt minua meikattuna

Vierailija
58/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ukkoni ensimmäisen kerran kasuaalisti töiden jälkeen meikittömänä ja menkat oli just päässeet alkamaan. Itseasiassa mainitsin, että kärsin menkkojen aikaan ilmavaivoista, ja pahoittelin jo etukäteen.

Kummasti kävi, mies ajatteli kuulemma vaan, että olen mahdottoman kovalla itseluottamuksella ja varmuudella varustettu nainen. Pitihän se ukko tosin säikyttää kunnolla kerralla niin ei oo päässy kovin pahasti pettymään suhteen aikana.

Vierailija
59/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, enkä juuri laita hiuksiani, joten miesehdokkaat näkevät minut heti sellaisena kuin oikeasti olen. Jos en kelpaa näin, niin se on sitten voivoi. Eivät tiedä mitä menettävät.

Vierailija
60/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniskasvoiset täällä taitavat puhua +heillä on tietenkin hyvä iho..

Helppoahan se on silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän