Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään seurustelit miehesi kanssa kun ensimmäisen uskalsti näyttäytyä ihan ilman meikkiä tukka sekaisin

Vierailija
24.06.2019 |

Eikä mikään "Instan ei meikkiä" joka on oikeasti melkein täysmeikki

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näki ilman meikkiä ennen seurustelua.

Vierailija
22/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tavattiin, olin kaverin kaa vetämässä kalsarikännejä.

En käytä kuin ripsaria ja meikkivoidetta, yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunistuskisoissa tavattiin, oli naama ja polvi verillä kaatumisen vuoksi. En kyllä meikkaa muutenkaan, koska käytän työssäni maskia.

Vierailija
24/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaminen taitaa tässä olla väärä sana. Jos siitä kiinni olisin voinut mennä ensitreffeille ilman meikkiä.

Vierailija
25/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mussukalla oli tukka sekaisin jo samana iltana ;)

Vierailija
26/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkasin suunnilleen pelkästään ripsivärillä silloin, kun alettiin seurustella, olin 17v. Vasta aikuisena olen opetellut meikkaamaan. Tukka on ollut aina niin itsepäinen, että se oli varmaan sekaisin monena päivänä lukiossa, joten varmaan mies on nähnyt minut meikittä ja tukka sekaisin jo ennen kuin seurusteltiin.

Vierailija
27/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ihan kavereita vajaa vuosi ennen kuin alettiin seurustella, sinä aikana oli ainakin pari mökkireissua jotka olin täysin ilman meikkiä. Seurustelun alettua varmaan muutaman viikon sisään olin ensimmäisen kerran hänen luonaan yötä, siinä olin tietty iltapesun jälkeen meikittä. Mun meikki toki yleensä on sävyttävä päivävoide ja kulmakynä kombo, eli ero ei ole erityisen suuri.

Vierailija
28/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enää muista, meikkasinko silloin joka päivä, kun tavattiin. Ehkä. Mutta meidän ekat "treffit" oli mun luona. Meidän piti mennä vissiin jonnekin kahville, mutta tulin kipeäksi ja hän tulikin mun luo. Olin varmasti ilman meikkiä ja ehkä tukkakin sekaisin. Ei mulla kauheasti tainnut tukkaa olla tuolloin.

Vierailija
29/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ei ollut minulle niin merkittävästä "uskaltamisesta" kyse, että olisi mieleen jäänyt. Mahtoi olla viimeistään silloin kun ensimmäisen kerran oltiin yö yhdessä, koska pesen meikit aina pois yöksi, mutta en muista milloin se ensimmäinen yö oli.

Vierailija
30/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa joten olin ilman meikkiä jo kun tavattiin. Hiusten sekaisuutta en ole kyllä koskaan edes ajatellut. Varmaan aika nopeasti, kun ne on yleensä melko sekaisin.

Vierailija
31/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tutustuttiin vaelluksella eli olin hikinen, naama ihan punainen ja vaatteet oli mitä oli. Toisaalta parempi niin - ei jälkeenpäinkään ole ollut mitään paineita siitä, että mitähän toi nyt ajattelee mun likaisesta tukasta, pusseista silmien alla tai vatsamakkaroista, kun selkeästikin se, mikä mussa alun perinkin kiinnosti oli luonne eikä ulkonäkö.

Vierailija
32/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekojen treffien jälkeisenä aamuna.

Vierailija
33/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli. En ole itsetunnoton ää liö, joka kuvittelee pakkelin vetävän miestä puoleensa. Mies houkutellaan muilla avuilla.

Vierailija
34/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Herään joka aamu paria tuntia ennen miestäni ja laitan meikin ja hiukset ja kaikki. Olisi hirveää, jos hän näkisi minut ilman meikkiä ja laitettua tukkaa. 

Vierailija
35/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuollainen herään aamulla miehen vierestä krapulassa meikit poskilla -tarina. Tosin oli  mies nähnyt sen ennenkin, oltiin opiskelukavereita :D

Musta tuntuu että miehet tykkäisi tuosta myöhemminkin suhteessa. Siis rennon yhteisen illanvieton jälkeistä räjähtänyttä ja estot heittänyttä olemusta. Krapulalookki on aika eri juttu kuin imetin koko yön ja sata edellistä yötä ja päivät raadoin kotitöissä -lookki... Pitääkin yrittää järkätä sellainen heti kun saa lapset ensi kerran hoitoon ;)

Vierailija
36/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi että pitäis laittaa oma itsetunto kuntoon koska meikkaa.

Jos jokainen meikkaaja saa alapeukut, sanoisin että nämä naturellnaiset vois laittaa itsetuntonsa kuntoon kun ottaa niin koville muiden ehostaminen.

Meikkaan päivittäin mutta enpä ole koska pahastunut kenenkään meikkaamattomuudesta. Sen sijaan meikittömät aika-ajoin pahottavat mielensä mun meikkaamisesta esim jopa mökillä. Miten se voi ketään normaali-itsetuntoista kaivella?

Vierailija
37/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti se mut näki natruellina.

Vierailija
38/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se mies otti baarista tämän meikittömän mukaansa.

Baarireissua en ollut suunnitellut, joten muutenkin oli enemmän kotiasu päällä.

Mutta toisaalta, ei kuulemma edes huomaa vaikka millaisen meikkikerroksen laittaisin naamaan. Uskoakko tuota sitten...

Vierailija
39/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette rohkeita, minulla on kauhea kynnys näyttäytyä ilman meikkiä jos on aluksi nähnyt minut meikattuna, pelkään että siitä tulee kauhea pettymys. No, olenkin aika suohirviön näköinen ilman meikkiä, meikin kanssa vähän vähemmän kauhea.

Vierailija
40/61 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensitreffeillä meikittömänä. Siitä alkoi parisuhde joka on kestänyt jo yli 24 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme