Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähdet ystäviesi kanssa ulos ns. ”Rentoutumaan”

Vierailija
24.06.2019 |

Mitä yleensä teette ja paljonko menee rahaa?

Me mennään yleensä hyvin syömään (50-70€)
Ja sen jälkeen vielä jonnekkin lasilliselle (8€)
Ja sitten taksilla kotiin (15€)

Tai

Etkot jonkun luona (vinkkupullo 10€)
Baariin kimppataksilla (3€)
Baarin sisäänpääsy ja narikka (10€-20€)
Baarissa juomat (30€-50€)
Yöruoka (7€) ja taksi kotiin (15€)

Itsestä tuntuu että pääsen vielä halvalla näillä reissuilla kun taksi on vain tuon 15€ ja juomaakaan en hirveästi osta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan käy ystävien kanssa baarissa tai ulkona. Mä asun pienellä paikkakunnalla, eikä täällä ole sellaisia baareja tai ravintoloita, joissa haluaisin käydä. Kun taas menen vaikkapa Helsinkiin kavereiden luo, tehdään jotain muuta, istutaan iltaa jonkun kotona. Meillä käy myös yö- ja viikonloppuvieraita, ja heidän kanssaan oleileminen on sitten sitä rentoutumista. Joskus on jotain mökkireissuja. Käyn myös pitkillä maastoratsastusretkillä tuttujen kanssa, se on ihan parasta rentoutumista. Voisin kyllä käydä joskus baarissakin tai vaikka syömässä, mutta aika harvoin siihen on tilaisuutta.

Vierailija
2/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä parin kolmen vuoden välein jossakin ulkona ystävieni kanssa "rentoutumassa" ja eivät ne reissut kyllä mitään rentoutumista ole. Juhlin silloin parikymppisenä ihan liikaa ja nyt nelikymppisenä koko touhu ei nappaa yhtään, joten menen vain lähinnä silloin, kun joku järjestää vaikka jonkun ystävän syntymäpäiväsyömingit. Viimeksi sellaiset oli hieman reilu kaksi vuotta sitten ja menin Helsinkiin julkisilla, kävimme syömässä, sen jälkeen yhdellä ja siitä hiippasin himaan julkisilla. Rahaa meni siis noin kymppi matkoihin, sapuskaan juomineen jotakin 30-50 e + oma osuuteni sankarin sapuskasta jotakin 15 e ja vika juoma alta kympin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten käydään ensin rauhallisella lenkillä ja sitten aletaan kokkailemaan. Raaka-aineisiin saattaa mennä helpostikin paljon rahaa, koska panostamme laatuun. Myös viinit ovat laadukkaita. Sanoisin, että 100 -150 € voi tulla tällaisen illan hinnaksi.

Vierailija
4/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkot, baariin, yöruokaa, jotenkin kotiin nukkuun aamuyöstä. Siinäpä se.

Vierailija
5/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10euroa, käydään kahvilassa

Vierailija
6/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rentoudun aina kotona, kaikki ulkona käyminen, vaikka olisi mieluisaakin tekemistä, ei ole mulle rentouttavaa.

Baarireissuun menee yleensä satasen verran, siksi sitä varsin harvoin teenkin. Ja syömässä käymiseen n. 30€.

Vierailija
7/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon verran, ystävien luona vuorotellen rentoudutaan.

Vierailija
8/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ex tempore lähtö niin muutama siideri etkoilla ja muutama paikallisessa. Jos suunniteltu niin yleensä mennään syömään tai järkätään nyyttärit, saunotaan ja mennään keikalle ja jopa hotelliin tai kaverin luo yöksi (nämä maaseudun välimatkat ja olemattomat taksit).

Muutama reissu on tuollainen vuoteen. Tänä vuonna näitä 3, kesällä on kallein meno, 2 päiväiset festarit hotellihuoneen kera. Nyt mennyt jo 400 euroa ja liput ja hotelli vasta maksettu.

Vierailija
9/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran kuussa ystävien kanssa ulkona ja se on ihanaa vaihtelua arkeen, mies viettää tällöin laatuaikaa lasten kanssa (yhteinen harrastus)

Käydään yleensä terassilla yhdellä ja sen jälkeen syömään jonnekkin hienoon ravintolaan jossa saattaa sitten mennä pitkälle yöhön.

Rahaa menee keskimäärin 150€

Vierailija
10/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään leffassa/teatterissa kerran kaksi kuussa. Tapahtuu arki-iltana. Lipun hinta 10- 60€.

Sitten on näitä viikonlopun istuntoja. Nyyttärit syömisten kanssa ja omat juomat. Istutaan, dokataan, syödään, saunotaan. 30€??

Syksyllä käydään viikko lämpimässä, nyt 13 vuosi... Mitä nyt reissut maksaa, kun vuokrataan huvila, lennot, syömiset, aktiviteetit, yhden illan dokaus (liikunta ja kulttuurireissuja!) Ja tuliaiset. Tonni on varattuna, ei ole vielä mennyt... Jää säästöön.

N47

Vierailija
11/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle rentoutuminen on sitä että kaverit tulee meille rantasaunaan. Maksaa sen mitä maksaa pumppuun sähkö jolla nostetaan vesi järvestä, plus jos joku haluaa juoda/ syödä jotain, niin ne maksetaan joko yhdessä, tai kaverit tuo, koska minä tarjoan paikan.

Vierailija
12/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle baarissa käynti ei ole koskaan ollut rentouttavaa. Nykyään, liki nelikymppisenä, alkoa tulee muutenkin otettua tosi vähän koska jo pieni määrä (yli 2 annosta) aiheuttaa vaan väsyn ja pahan olon.

Rentoutumista voisi olla vaikka kesäteatteri, leffa, lounas kivassa lounasravintolassa ym. Näihin ei mene kovin paljoa rahaa.

Vierailija
13/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan paska, tämän ketjun myötä tajuan taas, ettei mulla ole oikeastaan ystäviä (työkavereita yms. vain) enkä käy koskaan ulkona "rentoutumassa" kenenkään kanssa. Rentoudun yksin kotona! Tai sit käyn yksin shoppailemassa ja kahvilassa. Viihdyn kyllä paljon yksin, mutta kieltämättä olisi ihanaa kun olisi joku ystävä jonka kanssa joskus tehdä jotain vapaa-ajalla. Ääh...

Vierailija
14/14 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle baarissa käynti ei ole koskaan ollut rentouttavaa. Nykyään, liki nelikymppisenä, alkoa tulee muutenkin otettua tosi vähän koska jo pieni määrä (yli 2 annosta) aiheuttaa vaan väsyn ja pahan olon.

Rentoutumista voisi olla vaikka kesäteatteri, leffa, lounas kivassa lounasravintolassa ym. Näihin ei mene kovin paljoa rahaa.

Tätähän tässä kysyttiin..

kyse ei ollut edes mistään baari-illasta vaan siitä miten sinä vietät aikaa ystävän kanssa ja paljonko se keskimäärin kustantaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi