Miten selvitätte onko tapailemanne henkilö teille sopiva?
Kommentit (26)
Empiirisellä tutkimuksella. Ollaan oltu vasta 22 vuotta yhdessä, joten tutkimukset on vielä pahasti kesken, mutta potentiaaliselta kumppanilta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen heti huomaa, jos on yhtään seksuaalinen ihminen.
Huomaa miten? Vastapuoli käy kimppuun? Eikö enää ole parisuhteita vaan kaikilla on seksisuhde?
Ensin testaan viehättääkö ja sitten onko jännitettä. Siinä hyvä lähtökohta aloittaa ja jos yhteiselokin toimii, ni ollaan jo päästy hyvään alkuun.
Keskustelu, keskustelu, keskustelu. Siinä avaimet selvittää asia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei sitten muita tasoja ole sopivuudessa, testaat vain haarovälin toiminnat ja siinä se?
ps, montako olet jo joutunut huonoksi toteamaan?
Tutustumalla. Ei se etäältä onnistu.
Jos haluaa saavuttaa jotain, täytyy ottaa riskejä. Myös rakkaudessa.
Ei se koskaan ole selvinnyt kuin kokeilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Ensin testaan viehättääkö ja sitten onko jännitettä. Siinä hyvä lähtökohta aloittaa ja jos yhteiselokin toimii, ni ollaan jo päästy hyvään alkuun.
Jännitettä mihin? Jännite on huono asia ja johtaa vain erimielisyyksiin ja eroon.
Miehen pitää jaksaa tapailla ensin. Eli jos mieheltä tulee viikon jälkeen suusta rakastan sinua, muutetaan yhteen ja mennään naimisiin, niin ei ole sopiva.
Miehen pitää kohtuullisen ajan jälkeen, n. 2-3kk olla varma siitä että hän haluaa alkaa seurustella, joka on siis se vaihe että ollaan enää vain toistemme kanssa, ja muut tapailut lopetetaan, mikäli niitä nyt on edes ollut. Jos mies ei "vielä tiedä", niin ei ole sopiva minulle.
Nämä rinnakkaistapailut eivät voi sisältää seksiä, koska haluan miehen joka on vain yhden kanssa kerrallaan. Jos tätä on tapahunut, ei ole sopiva minulle.
Miehen täytyy kyetä olemaan rehellinen, ja jos huomaan edes pienimuotoista valhetta, "otin vain yhden oluen", vaikka joi viisi, "tulen kyllä huomenna heti aamusta" ja illalla vielä selitellään että ei ole kerennyt syystä x ja y, niin ei ole sopiva.
Miehen tulee haluta naimisiin kanssani, viimeistään vuosi tapaamisesta. Ei ole väliä mennäänkö naimisiin vai ei, mutta halukkuus tähän pitää löytyä oma-aloitteisesti, muutoin ei ole sopiva.
Yleensä näillä on homma sujunut., ei nyt ihan oikotie, mutta jos jok näistä klikkaa väärin, niin se on so long.
En tiedä muista, mutta itse kyllä ihastuin mieheeni ensi näkemältä. Ensimmäinen mies, joka kiinnosti minua missään mielessä. Osui kohdilleen kertaheitolla. Yli 30 vuotta ollaan oltu nyt yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää jaksaa tapailla ensin. Eli jos mieheltä tulee viikon jälkeen suusta rakastan sinua, muutetaan yhteen ja mennään naimisiin, niin ei ole sopiva.
Miehen pitää kohtuullisen ajan jälkeen, n. 2-3kk olla varma siitä että hän haluaa alkaa seurustella, joka on siis se vaihe että ollaan enää vain toistemme kanssa, ja muut tapailut lopetetaan, mikäli niitä nyt on edes ollut. Jos mies ei "vielä tiedä", niin ei ole sopiva minulle.
Nämä rinnakkaistapailut eivät voi sisältää seksiä, koska haluan miehen joka on vain yhden kanssa kerrallaan. Jos tätä on tapahunut, ei ole sopiva minulle.
Miehen täytyy kyetä olemaan rehellinen, ja jos huomaan edes pienimuotoista valhetta, "otin vain yhden oluen", vaikka joi viisi, "tulen kyllä huomenna heti aamusta" ja illalla vielä selitellään että ei ole kerennyt syystä x ja y, niin ei ole sopiva.
Miehen tulee haluta naimisiin kanssani, viimeistään vuosi tapaamisesta. Ei ole väliä mennäänkö naimisiin vai ei, mutta halukkuus tähän pitää löytyä oma-aloitteisesti, muutoin ei ole sopiva.
Yleensä näillä on homma sujunut., ei nyt ihan oikotie, mutta jos jok näistä klikkaa väärin, niin se on so long.
Muten hyvä lista, mutta yksi kysymys heräsi. Kuinka moni mies on halunnut naimisiin kanssasi, ja montako avieroa on takana?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pointteja, mutta tuota avioitumishalun tärkeyttä en ihan ymmärrä. Se, ettei joku halua naimisiin, ei tarkoita sitä ettei hän haluaisi sitoutua ja olisi tosissaan kanssasi ja toisaalta naimisiin voidaan haluta ilman järisyttävän suuria tunteitakin, järkisyistä ja koska sen koetaan kuuluvan asiaan.
Tämä on vähän outo kysymys. Se sopivuushan selvitetään nimenomaan tapailemalla. Sitä varten se tapailu on, että selviää, onko toinen sinulle hyvä ja sopiva.
Shit testeillä eli paska testeillä. Pelit pystyyn ja jos ukko murtuu tai käy vinkumaan niin ei ansaitse minua.
T: #Alffanaaras#Amazoni#Suomityttö#MarilynMonroe#Princess
Päivä kerrallaan, hyvä ap, päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pointteja, mutta tuota avioitumishalun tärkeyttä en ihan ymmärrä. Se, ettei joku halua naimisiin, ei tarkoita sitä ettei hän haluaisi sitoutua ja olisi tosissaan kanssasi ja toisaalta naimisiin voidaan haluta ilman järisyttävän suuria tunteitakin, järkisyistä ja koska sen koetaan kuuluvan asiaan.
Tuolle kommentoijalle avioliitto taitaa olla tärkeä asia, ja siksi hän korostaa sitä. Minä en halua naimisiin, joten minulle se olisi turn-off. Mutta jokaisen täytyy sovittaa nämä asiat siihen, mitä itse haluaa parisuhteilta.
Oma listani korostaisi voimakasta kemiaa, hyvää keskinäistä kommunikaatiota, luontevaa läsnäoloa, runsasta fyysistä läheisyyttä, hyvää ja pervoa seksiä, yhteistä hauskanpitoa, lapsettomuutta ja jaettua huumoria. Tällaisilla kriteereillä itse arvioin, onko joku minulle sopiva vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitettä mihin? Jännite on huono asia ja johtaa vain erimielisyyksiin ja eroon.
Tarkotettaisiinkohan tässä eroottista jännitettä? Se on ihan välttämätön asia, paitsi jos haluat ns. kaverisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotettaisiinkohan tässä eroottista jännitettä? Se on ihan välttämätön asia, paitsi jos haluat ns. kaverisuhteen.
Aika moni palstan mies tuntuu kyllä haluavan nimenomaan sellaisen suhteen, jossa voi nostaa jalat pöydälle ja vihdoinkin rentoutua, kun on pelastauduttu sinkkumarkkinoilta.
Tapailemalla ja tutustumalla (juttelemalla, viestitämällä)