Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rehellisesti arviot osuuttasi palstan kiinnostuksen luojana kirjoituksillasi?

Vierailija
24.06.2019 |

Millaisen pistemäärän antaisit itsellesi? Pisteet 1-5.

Koetko että olet palstan "päällikkö"henkilöitä? Olet palstan isä- tai äitihahmo?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin itselleni pyöreän nollan, ehkä olen sellainen korkeamoraalinen heikkojen puolustaja 😜

Vierailija
2/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin harvakseltaan, aloituksia olen tehnyt vain muutaman, mutta koen ehdottomasti olevani päällikkötasoa. Kommenttini keräävät aina paljon peukkuja, usein saan myös "päivän naurut" vastauksia viesteihini, aloitukseni ovat paisuneet aina yli kymmensivuisiksi ketjuiksi.

Vierailija
4/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä nurkkaan häpeen.

Vierailija
5/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5, olen suuri provoilun suurmestari

Vierailija
6/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan itselleni täydet 5, koska noin joka toinen avaamani keskustelu on liekeissä. Osaan olla tarpeeksi ärsyttävä otsikoimaan keskusteluita. Aiheet ovat olleet laidasta laitaan, mutta varsin usein provoan  palstan mammoja, jotka hyvällä prosentilla lankeavat ketjuihini. Feministeille ole suorastaan painajainen ja en voi sille mitään että olen heille kuin punainen vaate ja tunteet ovat femakoilla helposti pinnassa.

Vierailija
7/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyihän ne palsta-alfatkin 😃

Vierailija
8/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmiantajan roolissa.

Vierailija
9/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmianna ikinä. Teen usein liekkeihin nousevia aloituksia. Usein myös poistoon hyvin nopeasti. 

Vierailija
10/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni saavat yleensä liekin tai kruunun, mutta silti annan itselleni nollan. Tämä on merkityksetön palsta.

Vierailija
11/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yleensä lähinnä yläpeukkuja ja respectiä suoriin mielipiteisiini. Paitsi sitten kun kyse on itselleni tärkeimmästä josta kaiken ammennan, eli uskosta Jeesukseen, tulee joku sitä solvaamaan.

Vierailija
12/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annan itselleni täydet 5, koska noin joka toinen avaamani keskustelu on liekeissä. Osaan olla tarpeeksi ärsyttävä otsikoimaan keskusteluita. Aiheet ovat olleet laidasta laitaan, mutta varsin usein provoan  palstan mammoja, jotka hyvällä prosentilla lankeavat ketjuihini. Feministeille ole suorastaan painajainen ja en voi sille mitään että olen heille kuin punainen vaate ja tunteet ovat femakoilla helposti pinnassa.

Olet todellisuudessa palstalle 0 pisteen arvoinen. Tuo "femakoille" sana kruunaa tuon arvioni sinusta oikeaksi. Palsta voisi ilman sinua paljon paremmin.

Tuo että annat itsellesi 5 pistettä kertoo lisäksi että olet vähintään narsisti.

Vierailija
13/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3.7 antaisin itselleni.

Paljon hyviä trolleja, mutta paljon myös jo kirjoittaessani kuolleena syntyneitä.

Joskus joutuu pumppaamaan ketjuun lisää henkeä, ennen kuin se ottaa tulta alleen.

Olen joskus miettinyt, että pitäisikö hieman miettiä ennen kuin kirjoitan niin voisi tullaa laadukkaampia trollauksia.

Vierailija
14/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn asialinjalla ja avaukseni ovat varsin suosittuja ja usein taas eivät ole. Ei tulisi mieleenkään trollata. Pärjään asialinjallakin ihan hyvin.

Annan itselleni 5 pistettä. En voisi antaa vähmpää kun vertaa noihin tietoisiin trollaajiin.

Vierailija
15/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todellisuudessa palstalle 0 pisteen arvoinen. Tuo "femakoille" sana kruunaa tuon arvioni sinusta oikeaksi. Palsta voisi ilman sinua paljon paremmin.

Tuo että annat itsellesi 5 pistettä kertoo lisäksi että olet vähintään narsisti.

Ja taas onnistuin rikkomaan ärsytyskynnyksen palstan pikku feministissä. 😅

Vierailija
16/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Tosin urputan täällä silloin tällöin. Se hyöty minusta on, että ilmiannnan pedarit.

Vierailija
17/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 3.7 antaisin itselleni.

Paljon hyviä trolleja, mutta paljon myös jo kirjoittaessani kuolleena syntyneitä.

Joskus joutuu pumppaamaan ketjuun lisää henkeä, ennen kuin se ottaa tulta alleen.

Olen joskus miettinyt, että pitäisikö hieman miettiä ennen kuin kirjoitan niin voisi tullaa laadukkaampia trollauksia.

Kannattaa. Tämän palstan trollit ovat muuttuneet tosi tylsiksi ja ihmisillä muutenkin liian vähän huumorintajua.

Vierailija
18/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan palstalle mielenkiitoisia aiheita usein ja nämä ketjut pysyvät hengissä jopa toista viikkoa. Tästä 5 pistettä. Välillä innostun provoilemaan joten tästä 2 pistettä. Näin ollen keskiarvoksi tulee 5 + 2 / 2 = 3.5 p.

Vierailija
19/19 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas onnistuin rikkomaan ärsytyskynnyksen palstan pikku feministissä. 😅

Höpsistä.

En vain voi sietää heitä jotka hohottaa omille typerille jutuilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän