Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista että jossakin työpaikoissa on vain huonot vibat?

Vierailija
24.06.2019 |

Olen aloittanut parisen kuukautta sitten uudessa työpaikassa, työssä mitä olen tehnyt jo hetken aikaa. Palkka hyvä, edut ihan ok, mutta olo super huono.

Tuntuu ettei kenenkään kanssa oikein kemiat pelaa, työtehtävät enemmänkin ärsyttää ja ihan yleisolo toimistossa joka päivä sellainen masentunut...

Onko kokemuksia tälläisestä?

Kai se on pakko alkaa etsimään uutta työtä. Ei tästä tunnu tulevan mitään :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Itse olin vuoden työpaikassa missä aika moni asia oli pahasti vinksallaan. Palkka oli kyllä tosi hyvä, mutta moni muu asia oli ihan väärin työilmapiiriä myöten.

Vierailija
2/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ihmisten välillä, ne eivät näy netissä, mutta tosielämä onkin paljon hienojakoisempaa. Vaisto ja intuitio kertovat sinulle, että jotain on pielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono johtaminen.

Vierailija
4/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein vois olla mun näppikseltä. Työkaverit on jotenkin ihan eri aaltopituudella ja kiinnostuneet muista jutuista.

Vierailija
5/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein vois olla mun näppikseltä. Työkaverit on jotenkin ihan eri aaltopituudella ja kiinnostuneet muista jutuista.

Jep. Se on ehkä se pahin. Pystyn kyllä olemaan kaveri hyvinkin erilaisille ihmisille, mutta täällä tuntuu ettei ketään edes kiinnosta olemassa oloni. Raskasta mennä töihin joka päivä, kun tietää että seuraavan kerran pääsee juttelemaan jollekin vasta illalla kotona. Tiedän tiedän, työpaikat on töitä varten, mutta itselle on tärkeää myös ne sosiaaliset suhteet ja mukavat kahvihetket, että jaksaa taas tehdä sitä tylsääkin työtä.

Ap

Vierailija
6/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalisten introverttien kanssa on hankala jaksaa. Kun ihminen ei halua antaa toisille mitään, ei niiltä todellakaan mitään myöskään saa. Sitten pähkit yksiksesi ja tylsistyt kun työkavereista ei ole mitään iloa tai viihdettä.

Jos olet työkavereita fiksumpi, hakeudu sellaisiin töihin, joissa työkaverit ovat yhtä fiksuja tai fiksumpia kuin itse olet.

Vierailija
7/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsosiaalisten introverttien kanssa on hankala jaksaa. Kun ihminen ei halua antaa toisille mitään, ei niiltä todellakaan mitään myöskään saa. Sitten pähkit yksiksesi ja tylsistyt kun työkavereista ei ole mitään iloa tai viihdettä.

Jos olet työkavereita fiksumpi, hakeudu sellaisiin töihin, joissa työkaverit ovat yhtä fiksuja tai fiksumpia kuin itse olet.

Työkavereista iloa tai viihdettä? Jaahas. Siinä puhuu aito ekstrovertti.

Vierailija
8/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Pakko alkaa tänään jo laittamaan hakemuksia. Tuntuu että oikeasti masennun jos jään tuonne .. :)

Ap

Vierailija
9/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tartte olla kun yks mulkku, joka saa kaikki voimaan pahoin.

Vierailija
10/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tällä mulkulla on omia huolia/ ongelmia..?

Vierailija
11/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut työyhteisössä joka muuttui huonoksi johtajanvaihdoksen yhteydessä. Edellinen johtaja oli jämäkkä ja reilu ja muistutti aina tarpeen vaatiessa kutakin keskittymään omiin hommiinsa. Seuraava johtaja päästi kyttäämisen ja kuppikunnat valloilleen eikä tuntunut arvostavan työntekijöitä. Pahaa jälkeä lyhyessä ajassa.

Vierailija
12/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä duunissa oli esimiehet riidoissa keskenään. Sinne kun menin uutena, niin oli todella jäätävää kohtelua toisinaan, kun en ollut ottanut puolta.. Siellä siis työntekijät jakaantuivat pomojen puolelle leireihin ja sitten riitelivät keskenään.

Vuoden päivät mä sitä touhua katselin, puolta valitsematta. Mä pärjäsin ihan hyvin, mutta alkoi tuntumaan, että se mesta ei pärjää pitkään noin tulehtuneilla väleillä. Jengiä ravas työpsykologilla ja sairaslomalla milloin mistäkin riidasta.

Siellä vielä ihmeteltiin, miksi asiakkaat ovat hävinneet? Jaa-a, miksiköhän, kun akkoja huutaa toisinaan eteisessä kurkkusuorana toisilleen. Milloin mistäkin kansiosta tms.

Jätin uppoavan laivan. Nyt on parempi ilmapiiri.

Vierailija
13/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se on ehkä se pahin. Pystyn kyllä olemaan kaveri hyvinkin erilaisille ihmisille, mutta täällä tuntuu ettei ketään edes kiinnosta olemassa oloni. Raskasta mennä töihin joka päivä, kun tietää että seuraavan kerran pääsee juttelemaan jollekin vasta illalla kotona. Tiedän tiedän, työpaikat on töitä varten, mutta itselle on tärkeää myös ne sosiaaliset suhteet ja mukavat kahvihetket, että jaksaa taas tehdä sitä tylsääkin työtä.

Ap

Tuo kuulostaa unelmalta.

Vierailija
14/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tällä mulkulla on omia huolia/ ongelmia..?

Tarviiko niitä työpaikalle tuoda? Kodin ja työpaikan asiat kannattaa muutenkin pitää erillään.

Enkä nyt oikeasti tarkoittanut mitään masentunutta tai reppaanaa, vaan ihan puhdasta kusipäätä.

Vierailija
15/15 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi