Aikuinen lapsi haluaisi kuulemma kuulla
Kivoja tarinoita edesmenneestä isästään. Entä kun niitä ei ole?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on haastetta kerrakseen. Suomen kovimman marisijan pitäisi keksiä kerran elämässään jotain positiivista sanottavaa.
Ei se siitä ole kiinni. Vaan siitä kun mies käytti jatkuvasti henkistä ja fyysistä väkivaltaa, oli vankilassa, huusi ja haukkui, vetäsi käsijarrun päälle kesken ajon yms niin miten nuo saa positiiviseksi?
Vierailija kirjoitti:
Lähetä pojallesi valokuvia isästään tai kopioita rakkauskirjeistä, jos sellaisia on säilössä. Tiedän, miten tärkeätä on tutustua omiin juuriinsa ja kaikki pienetkin asiat kiinnostavat.
Heitin kaikki hänen kuvansa roskiin, myös hääkuvat kun lähdin vanhasta kodistani.
Kerro, että muistot löytyvät vauvapalstalta, jonne olet elämääsi valuttanut vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on haastetta kerrakseen. Suomen kovimman marisijan pitäisi keksiä kerran elämässään jotain positiivista sanottavaa.
Ei se siitä ole kiinni. Vaan siitä kun mies käytti jatkuvasti henkistä ja fyysistä väkivaltaa, oli vankilassa, huusi ja haukkui, vetäsi käsijarrun päälle kesken ajon yms niin miten nuo saa positiiviseksi?
Ei mitenkään mutta sun noista pidäkään kertoa, jos lapsi haluaa kuulla jotain positiivista! Kyllä siinä miehessä JOTAIN hyvää täytyi olla, kun sä sen kanssa lähdit yksiin. Ulkonäkö? Ainakin sillä täytyi olla hyvä supliikki, kun sai sut lankaan ja pistämään rahasi johonkin homeiseen mörskään jne.
Anna olla. Lapsiparka saa vain lisää traumoja.
Oliko se mies joku muualta tullut vai miten sen taustoja ja väkivaltaisuutta ei tiedetty? Vai tiedettiin ja silti sun vanhemmat kannustivat liittoon mokoman kanssa?!
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä se oli vankilassa?
En mä sitä syytä tänne laita. Ei vanhemmat enkä minä tiennyt etukäteen totuutta hänestä. En esim lääkityksestä ja monesta muusta aiasta. Eipä hänessä oikein mitään hyvää ollut. Kiristämällä sai minut myymään hyvän asuntoni ja ostamaan homemörskän yms.
Nyxä on parempi, kun ei anna rahaa ruokaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä se oli vankilassa?
En mä sitä syytä tänne laita. Ei vanhemmat enkä minä tiennyt etukäteen totuutta hänestä. En esim lääkityksestä ja monesta muusta aiasta. Eipä hänessä oikein mitään hyvää ollut. Kiristämällä sai minut myymään hyvän asuntoni ja ostamaan homemörskän yms.
Nyt sulla menee taas stoorit sekasin. Tai no, ainahan ne menee.