Akka kuolas koko jussin minun serkkupoikaa
Ensi kertaa näki tuon, enkä ole minäkään nähnyt 20 vuoteen. Kiva oli nähdä, mutta huomasin että akalta kostui pöksyt tuon seurassa. Meni jotenkin vituiksi loppujussi ja riitahan siitä tuli. Akka sanoi että kuvittelen omiani mutta kyllä minä mäen kun on pilkettä silmäkulmassa. Samanlailla se minua kuolasi kun romanssimme alkoi, kyllä minä tiedän merkit, en ole eilisen teeren poika.
Nyt en voi olla vilkuilematta mitä tuo kotona tekee, kenelle juttelee ja laittaako viestejä menemään. Serkkupojan facekaverit katson läpi aamulla ja illalla, auttakaa, minut tästä mustasukkasuudesta irti?
Kommentit (12)
No et voi mitään että kuolaa. Ei se mitään tee ja tuskin ovat missään yhteydessä.
Pidä huoli ettei naisesi ole puutteessa muuten voi tulla tekojakin.
Itse ainakin olen ollut uskoton pihtarimiehen kanssa, nyt mies joka hoitelee hyvin niin en jouda edes ketään kuolata.
No jos roolit olisi toisin päin, niin sinua neuvottaisiin jättämään se säälittävä puoliso, joka suunnittelee jo pettämistä.
Jos kutsuu naista akaksi niin oma vika.
Ehkä serkkupoju ei akatellut vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kutsuu naista akaksi niin oma vika.
Ihan hellittelynimi tuo on, ei ilkeyttä, minäkin oon ukko välillä.
ap
No, olisit serkun käskenyt töihin, mitäs tuota pihtaamaan.
Joo naiset etsii aina sitä top10-miestä. Nyt on käynyt niin, että serkkupoika on nuori kolli, joka on syrjäyttänyt sinut ja vie naisesi. Sinun on paras tyytyä osaasi ja siirtyä takavasemmalle. Voit alkaa vaikka nikkaroida pihavajoja, tai alkaa vapaaehtoistyöhön.
Tuollainen sääliö kuin olet ap, ei kannata ihmetellä jos olet joku kaunis päivä keskenäs asunnossanne.
Mustasukkainen on aina p*lle ja idi*otti.
Noo, kyllä munkin mies jussina sanoi että panisi veljensä vaimoa kun on niin timmissä kunnossa :) Tarkoitti siis että jos tapaisivat sinkkuina.. vai tarkoittiko?!
Niin se jussi ja mökkeily kuumentaa tunteita, ota ap nyt rennosti vaan.
taidat olla mun ukko. tiedoksi vaan että parta ja pitkä tukka tekevät miehen.
Noh, jos naisesi puhuu totta niin tuolla mustasukkaisuudella saat hänet hyvin äkkiä lähtemään suhteestanne.