Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on hyvä yhdyntä?

Vierailija
24.06.2019 |

Sana vapaa naiset, kertokaa millainen se on hyvänä ja laadukkaana? Millainen sen pitää olla, että alatte toisenkin kerran? Pitääkö miehen osata sekä kestää sitä ja tätä? Kuinka kauan ja miten isolla? Entä jos nainen ei saa yhdynnästä niin pitääkö miehen vielä hieroa klitorista samalla, vai naisen itsensä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mikä johtaa raskauteen.

M

Vierailija
2/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja laadukas seksi: mies haluaa että myös nainen nauttii. Eli ei runkuta menemään oma nautinto edellä, vaan seuraa ja katsoo, että homma tuntuu hyvältä myös naisesta. Sanoisin että keskikokoinen tuntuu kokonsa puolesta parhaimmalta, tai sellainen hieman keskivertoa isompi. Mutta ihan normi kokoinenkin käy. Ei tarvitse kestää tunti sotalla, mutta mielellään pidempään kuin pari minuuttia. Hoidan itse oman klitorikseni, siitä ei minun kohdallani tarvitse miehen yhdynnän aikana välittää, esileikin aikaan kyllä. Haluan myös, että mies selkeästi haluaa minua ja näyttää sen. Ja että hommassa on edes jotain tunteita mukana, muuten en seksiin pysty. Seksissä pitää olla myös luonnollista kiihkoa ja halua, intohimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja mieluummin vasta sen jälkeen kun itse olen saanut, koska laukeamisensa jälkeen mies ei enää yleensä aidosti halua panostaa naisen o:hon.

Vierailija
4/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu sopivasti ennen kuin kyllästyn.

Vierailija
5/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilön ja henkilön asenteen seksiä kohtaan pitää olla sopiva, kaikki muu on opeteltavissa.

Avomielinen tunnelma ja hyvä kommunikaatioyhteys vie pitkälle.

Kerron siinä hetkessä miehelle mitä tehdä, jos tarpeen on. Tai näytän kädestä pitäen.

Turha etukäteen stressata.

Ajattelen, että on minun itseni vastuullani saanko hyvää seksiä vai en, ja mieheltä vaadin lähinnä sitä sopivaa asennetta minua ja seksiä kohtaan.

Toivon myös, että mies kertoo/näyttää minulle jos haluaa minun tekevän jotain eri tavalla tai vaikka jonkun tietyn jutun, mitä en hoksaa automaattisesti tehdä.

(Esim. jotkut tykkää kun palleja imee, jotkut ei halua niihin edes koskettavan, joku tykkää saada samalla sormen peppuun joku kammoksuu jo ajatustakin, joku haluaa kovempaa käsittelyä suihinotossa kuin joku toinen jne. tämmösiä asioita ei voi tietää ilman että mies itse kertoo mistä tykkää tai jos on joku juttu, mitä ehdottomasti haluaa tai ei missään nimessä halua)

Vierailija
6/10 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu sopivasti ennen kuin kyllästyn.

Viimeistään kolmevitosena kyllästyt kokonaan seksiin.

Vierailija
7/10 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhdyntä minun näkökulmastani: hoidan itse klitorikseni, kun mies työntyy ensin todella hitaasti kiusoitellen sisään, välillä kokonaan ulos ja takaisin (tämä on mielestäni superkiihottavaa!) takaa joko kylkiasennossa tai nelinkontin. Alun jälkeen tahti saa edellään olla melko hidas, niin ehdin laueta avustamalla itse. Seksikästä, jos mies välillä pyörittää lantiotaan, kun työntyy pohjaan asti. Kun laukean, saa mies itse määrätä tahdin.

Vierailija
8/10 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja! :) 

Vierailija
9/10 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensi näki se vaatii miehen josta pidän ja jonka seurassa mulla on hyvä olo. Hyvä tarkoittaa mulle sitä että mulla on turvallinen olo, voin luottaa mieheen ja on hauskaa yhdessä sekä että mies on kiinnostunut musta. Sit jos noi täyttyy niin voi alkaa ajatella että mikä sytyttää mut. No mies joka osaa koskettaa naista ja tykkää esim hieroa, läheisyydestä ja kehuu naista paljon(ei koskaan hauku tai lannista,se vie halut multa pois). Sit tietty luonteessa on erilaisia juttuja mitkä kiihottais, en nyt muista tarkemmin. Ja tietty että mies ns osaa viedä. Mua ei sytytä miehessä se jos kyselee epävarmasti.. Ymmärrän kyllä sen ja toki jos tunnetaan niin voi kertoa puolin ja toisin itsestään ja toiveistaan, mutta sellanen kysely ei sytytä aluks ainakaan.

Vierailija
10/10 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilön ja henkilön asenteen seksiä kohtaan pitää olla sopiva, kaikki muu on opeteltavissa.

Avomielinen tunnelma ja hyvä kommunikaatioyhteys vie pitkälle.

Kerron siinä hetkessä miehelle mitä tehdä, jos tarpeen on. Tai näytän kädestä pitäen.

Turha etukäteen stressata.

Ajattelen, että on minun itseni vastuullani saanko hyvää seksiä vai en, ja mieheltä vaadin lähinnä sitä sopivaa asennetta minua ja seksiä kohtaan.

Toivon myös, että mies kertoo/näyttää minulle jos haluaa minun tekevän jotain eri tavalla tai vaikka jonkun tietyn jutun, mitä en hoksaa automaattisesti tehdä.

(Esim. jotkut tykkää kun palleja imee, jotkut ei halua niihin edes koskettavan, joku tykkää saada samalla sormen peppuun joku kammoksuu jo ajatustakin, joku haluaa kovempaa käsittelyä suihinotossa kuin joku toinen jne. tämmösiä asioita ei voi tietää ilman että mies itse kertoo mistä tykkää tai jos on joku juttu, mitä ehdottomasti haluaa tai ei missään nimessä halua)

Kuinka kauan meni että sait tuollaisen ihailtavan asenteen oikeasti toteutamaan myös käytännössä?