Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on ihan bullshittia, että ihmiselle ei anneta enempää kuin tämä jaksaa kantaa.

Vierailija
23.06.2019 |

Oma elämä on ollut yhtä sairastelua. Parantumattomia sairauksia toinen toisensa perään. Kun olen viimein saanut sopeuduttua johonkin sairauteen tulee uusi vakavampi sairaus. Elämässä ei ole ollut iloa viiteentoista vuoteen. Yhtä satunnaista vuotta lukuunottamatta ennen viimeisintä pahinta sairastumista. Joka päivä kysyn itseltäni, että mitä järkeä tässä on herätä vaan aamusta toiseen ja vuodesta toiseen kärsimykseen ja painajaiseen. Oon kysynyt tätä samaa jo sen 15 vuotta sitä yhtä hyvää vuotta lukuunottamatta. Mikä pointti on elämässä joka on pelkkää sairastelua ja lukemattomia sairauksien asettamia rajoitteita. En oo aikoihin jaksanut kantaa, raahaudun vain päivien ja vuosien ja sairauksien mukana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia sairauksia?

Vierailija
2/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia sairauksia?

En halua luetella ettei kukaan tuttu tunnista, mutta viimeisin sairaus on sellainen joka tappaa ilman elinsiirtoa ja luultavasti tappaa siitäkin huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mietin. Traumataustaisena elämä on yhtä helvetin sotkua ja kärsimystä vuodesta toiseen. Oireita oireiden perään, en nauti vakaasta, tylsästä elämästä, joten aiheutan itse omat kärsimykseni monelta osin. En vain osaa elää normaalisti. Mietin taas tänään, että mitä järkeä tässä kärsimisessä oikein on? Liian monena päivänä on vain yksinkertaisesti paska olla.

Vierailija
4/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mietin. Traumataustaisena elämä on yhtä helvetin sotkua ja kärsimystä vuodesta toiseen. Oireita oireiden perään, en nauti vakaasta, tylsästä elämästä, joten aiheutan itse omat kärsimykseni monelta osin. En vain osaa elää normaalisti. Mietin taas tänään, että mitä järkeä tässä kärsimisessä oikein on? Liian monena päivänä on vain yksinkertaisesti paska olla.

Vierailija
5/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen samaa mieltä kanssasi. Monet uupuvat totaalisesti ja tekevät lopullisen ratkaisun.

Vierailija
6/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta :(

Vierailija
7/7 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paniikkihäiriö ja masennus vuorottelevat. Pakko syödä lääkkeitä hautaan asti, muuten en ole työkykyinen ja terapiasta ei ole ollut apua. Tätä samaa rataa menty 12 vuotta. Lisäksi vuosiin on mahtunut koulu- ja työpaikkakiusaamista, työttömyyttä, köyhyyttä sekä usean läheisen vakavaa sairautta ja kuolemaa. Ilon aiheet ovat vähissä kun muut ikätoverit perustavat perheitä, matkustelevat ja tienaavat hyvin. Ikää mulla vasta 29 vuotta ja en uskalla edes suunnitella mun loppuelämää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi