Järisyttävin orgasmisi?
Kommentit (5)
Seurustelukumppani toi meille videokameran ja sanoi, että kuvataan video. Siinä oli nauha, joka kesti muutaman minuutin yli tunnin. Hän sai suostuteltua, että kuvaamme. Panin punaiset sukat ja punaiset alusvaatteet, jotta olisi vähän väriäkin. Pitkät esuleikit nuolemisineen ja suihinottoineen ja sitten yhdyntää eri asennoista ja eri kulmista. Päätin, että en halua orgasmiani videolle. Menetän kontrollin täysin. Ja aina kun tunsin sen lähestyvän, pidättelin sitä. Sitten mies halusi minun ratsastavan ja kamera oli vinosti takana. Kestin kymmenen minuutyia, mutta sitten se tuli. Sitä kesti ja kesti. En tajunnut mistään mitään. Kun heräsin, makasin miehen päällä kalu vielä sisällä puolijäykkänä. Videolta näkyy hurja yli 3 minuutin orgasmini ja mies laukeaa lopussa sisääni. Tähänastisista paras.
Pdätteleminen ei onnistunut vaan sai aikaan huippuorgasmin.
Tällainen otsikko näköjään vetää puoleensa transuja. Miehet kirjoittelevat naisena. Sori, mutta sen huomaa niin helposti. Jatkakaa itseenne tutustumista.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tällainen otsikko näköjään vetää puoleensa transuja. Miehet kirjoittelevat naisena. Sori, mutta sen huomaa niin helposti. Jatkakaa itseenne tutustumista.
-ap
Miksi jankkaat täällä palstall tätä? Minunkin juttujani olet useampaan kertaan väittänyt miehen kirjoittamiksi... Mihin pyrit?
T. Nainen
Back street boysien kaikalla ysärillä eturivissä. Siinä oli meitä poikia rivissä useampi muna kädessä.
Olin ollut useita vuosia kunnollisen seksin puutteessa ja kerryttänyt valtavan tarpeen saada ihan tosissaan. Olin sitten tavannut nykyisen mieheni joitakin viikkoja sitten ja eräänä päivänä olimme juhlissa, joissa oli siis paljon muitakin ihmisiä. Mies alkoi härnätä siellä minua, viedä vähän väliä johonkin tyhjään huoneeseen, työntää sormiaan housuihini, kiihottaa orgasmin partaalle ja lopettaa. Hän teki tätä päivän mittaan monta kertaa ja olin ihan märkä ja sietämättömän panetuksen kourissa.
Juhlien jälkeen mies vei minut kotiin, jossa riisuin saman tien vaatteeni ja pyysin miestä koskettamaan. Hän työnsi sormensa sisääni ja hieroi klittaani, eikä mennyt kauan kun laukesin uskomattomalla voimalla 3 kertaa ihan peräkkäin. Taju melkein lähti ja squirttinesteet kastelivat koko sängyn.
Oli aika saanut olo tuon jälkeen <3