Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monilla miehillä on täysin vääristynyt kuva itsestään?

Vierailija
23.06.2019 |

Olen tavannut netin kautta monia, ja yksi asia, mikä miehiä on yhdistänyt, on ollut se että he todella kuvittelevat itsestään asioita, mitkä eivät ole totta.

Tässä muutamia esimerkkejä miesten omista sanoista ja perässä minun mietteeni:

Olen roteva - Ei ollut roteva, ihan normaaliharteinen

Minulla on matala ääni - Ei ollut matala, vaan hyvin tavallinen, ei kimeä muttei matalakaan

Olen miehekäs - Mies asui äitinsä luona, hän osasi vain rikkoa tavaroita, ei korjata mitään ja makasi kaiket päivät äitinsä passattavana

Minulla on isot pakarat - Pakarat olivat aivan lättänät

Näytän hieman Johnny Deppiltä - Mies näytti Mattiesko Hytöseltä

Että näin.

Mistähän johtuu, että miehillä on niin yläkanttiin vääristynyt kuva itsestään?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet jos naiset kehuskelee mitä sattuu.

Vierailija
2/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON EVULUUTIOTA TIETENKIN! HAH!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noista varmaan oikeastikin leveät hartiat ja pakarat isommat kuin haluaisin. 

Jotenkin ajattelisin, että "roteva" on kiertoilmaisu vähän lihavalle kuten "pyöreä" naisilla. En näe sitä itsekehuna. 

Vierailija
4/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne miehet niitä omasta päästään keksi. Minuakin nuorempana yksi muikkeli sanoi ikäistäni nuoremman näköiseksi, minkä sitten kerroin toiselle muikkelille joka puolestaan vaan tuhahti että juuuust.

Vierailija
5/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Jos on vääristynyt kuva niin minä olen sitten taasen varmaankin viimeisen päälle komea, fiksu ja miehekäs mies.

HAH!!

Vierailija
6/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v mies ja minulla on jonkin verran mahaa. Netissä kutsun itseäni urheilulliseksi ja sporttiseksi kun lirkuttelen 20-30v naisille. Livenä onkin jo liian myöhäistä eivätkä useimmat naiset kiinnitä asiaan huomiota. Ehkä jälkeenpäin saattavat jutella jollekkin tyttökaverilleen mutta ei minua se haittaa, olen saanut heiltä jo sen mitä hainkin.

Vierailija
7/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja perus "oon mä lihava mutta mulla on lihaksiakin". Kellä muka ei oo? Ei ne mitään pelasta.

Vierailija
8/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katukuvaa katsoo huomaa että 9-10 tason miehiä ei juurikaan näy. Erittäin harvassa siis!!

Vierailija
9/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Isensä kuvaavaminen on vaikeaa, jos samanaikaisesi on tavoite herättää ja saada aikaan posiiivista huomiota.  Selkeä valehelu ja asioiden vääristely on vähintään typerää. Mutta paljon on myös ilmaisuja, jotka ova tulkinnan varaisia esimerkiksi mitä tarkoittaa kohtuullinen alkoholin käyttö? Entä liikunnallinen elämäntapa?  Tai vaikka aktiivinen kulttuuritapahtumiin osallisuminen Ja ai vaikka harrastuksena matkailu    

Vierailija
10/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. kuvailevat itseään vaikka miksikä. Ihme mainostusta. Minusta myös turha kehua itseään toiselle kun eihän se toinen ole välttämättä samaa mieltä.

Vierailija
11/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Ikä Valehdellaan 10vuotta nuoremmaksi, sitten vastassa onkin pappa...luuleeko mies, että sitten tässä vaiheessa huomataan ns."persoonalla"???? Juu, persoona eli valehtelija.....mistä muusta olet valehdellut?

Keskivertoa komeampi- Tämä on tosi yleinen.Tai "Komeaksi haukuttu".- käytännössä -keskiverto tai rumempi , et katukuvassa huomaisi.Kierrän kaukaa eli swaippaan pois, koska ovat omahyväisiä

Sporttinen -katsoo telkkarista urheilua tai pelaa dartsia/bilistä baarissa!?!

Hyvä sängyssä....Joo.Nämä on pahimpia...No onneksi miehestä tietää sen tavatessaan tietyistä asioista, mimmonen se on sängyssä... joskus pitänyt käydä kesken treffien wc:ssä nauramassa....

Vierailija
12/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne miehet niitä omasta päästään keksi. Minuakin nuorempana yksi muikkeli sanoi ikäistäni nuoremman näköiseksi, minkä sitten kerroin toiselle muikkelille joka puolestaan vaan tuhahti että juuuust.

Tämä on varmaan se syy.

Esimerkki: mies epävarmana tivaa, oliko 13 cm meisseli riittävä.

Kumppani sanoo, että se tuntui melkein liian isolta.

Seuraavalla naiselle kyseinen mies kehaisee olevansa varustukseltaan kookas.

Vierailija
13/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Isensä kuvaavaminen on vaikeaa, jos samanaikaisesi on tavoite herättää ja saada aikaan posiiivista huomiota.  Selkeä valehelu ja asioiden vääristely on vähintään typerää. Mutta paljon on myös ilmaisuja, jotka ova tulkinnan varaisia esimerkiksi mitä tarkoittaa kohtuullinen alkoholin käyttö? Entä liikunnallinen elämäntapa?  Tai vaikka aktiivinen kulttuuritapahtumiin osallisuminen Ja ai vaikka harrastuksena matkailu    

Miten olisi totuudenmukaisesti?Se liioittelu kun ei pitkälle vie. Jos itse huomaan, että mies on puhunut pjaskaa, niin sanon samantien heipat ja niin tekee moni muu tuntemani nainen

Vierailija
14/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa ei pääse treffeille jos ei valehtele vähän. Kuka nainen lähtee treffeille pyöräilystä ja lukemisesta pitävän kanssa.?   Jos valehtelee, että pystyy donkkaamaan tai , että on tosi isot nenäkarvat niin kiinnostus herää.

Vierailija
15/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tai mummo kehunut lapsena ja sen jälkeen luullaan olevansa jumalan lahja naiskunnalle.

Vierailija
16/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen valehtelu on totaalinen turn off.

Vierailija
17/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ja lukeminen olis just hyvä, valehtelu ei!

Vierailija
18/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ääripäät on usein vähän tylsiä. Kuinka moni nainen (tai mies) syttyisi ja kiinnostuisi treffi ilmoiuksesta joka alkaa vaikka seuraavasti. Mä haen ittelleni kumppania oon 35 vuotias. En oo koskaan seurustellu. Kukaa ei kysyny koskaa voiks sä olla mu kaa sillei. Mulla on pyöreä maha ja päässä hiukset ihon väriltäni oon punakka. En tykkää käytää silmälaseja, vaikka lääkäri sano että niiä pitäsi käyttää autoo ajaessa.  Käyn töissä, jos saan töitä. Mulla ei ole töitä. Kukaan ei ole antanu mulle töitä.  Harrastan urheilua kasomalla sitä tv:stä  ja lukemista. - Lukemalla aina vuoden aikana sitä kirjaa minkä saan aina Jouluna siskon perheeltä Joululahjaksi toissa vuonna.     

Vierailija
19/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut netin kautta monia, ja yksi asia, mikä naisia on yhdistänyt, on ollut se että he todella kuvittelevat itsestään asioita, mitkä eivät ole totta.

Tässä muutamia esimerkkejä naisten omista sanoista ja perässä minun mietteeni:

Olen muodokas - Ei ollut muodokas, oli sairaalloisen ylipainoinen

Minulla on heleä nauru - Ei ollut, muistutti sen vanhan Nanny-sarjan Fannia.

Olen naisellinen - Nainen asui 15 kissan kanssa ja joi joka ilta laatikollisen punaviiniä.

Minulla on pyöreä pylly - no jos selluliittistä ja ihrasta tutisevaa takapuolta voi sanoa pyöreäksi.

Näytän hieman amanda harkimolta - nainen näytti heli sutelalta

Että näin.

Mistähän johtuu, että naisilla on niin yläkanttiin vääristynyt kuva itsestään?

Vierailija
20/62 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ääripäät on usein vähän tylsiä. Kuinka moni nainen (tai mies) syttyisi ja kiinnostuisi treffi ilmoiuksesta joka alkaa vaikka seuraavasti. Mä haen ittelleni kumppania oon 35 vuotias. En oo koskaan seurustellu. Kukaa ei kysyny koskaa voiks sä olla mu kaa sillei. Mulla on pyöreä maha ja päässä hiukset ihon väriltäni oon punakka. En tykkää käytää silmälaseja, vaikka lääkäri sano että niiä pitäsi käyttää autoo ajaessa.  Käyn töissä, jos saan töitä. Mulla ei ole töitä. Kukaan ei ole antanu mulle töitä.  Harrastan urheilua kasomalla sitä tv:stä  ja lukemista. - Lukemalla aina vuoden aikana sitä kirjaa minkä saan aina Jouluna siskon perheeltä Joululahjaksi toissa vuonna.     

Tuo olisi naisen kirjoittamana ainoa rehellnen treffiprofiili. Naiset usein sanovat harrastavansa samoilua, mutta oikeasti menivät metsään vain eksän mukana ja nyt eksyisivät jos menisivät yksin.