Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin huippuidean säästää ruoassa abc buffet t!

Andymccoyspymmi
23.06.2019 |

Siis tajusin tänään että abc buffet in saa ostaa mukaan. Saat mukaan pikku laatikon salaatille. Isomman pääruoalle. Ja juoma ja kahvimukin. Maksaa arkisin 10.95 ja vkloput 11.95. Siis salaatissa voi olla lihaa. Fetajuustoo ja silliä. Tungen eka Salaatti rasian täyteen silliä ja fetaa. Arvo on jo useita euroja jos ostaisin kaupasta sanotaan esim 6e. Sitten pääruoka. En ota perunoita vaan laitan rasiaan noin 10 kpl lohifilettä. Eli noin kilon verran. Päälle juoma ja kahvi. Lohifileetkin maksaa kaupassa jo 25 e kg. Tai raakana 15 e kg. Tää sit kotiin ja siitä syö 5 henkinen perhe päivän lounaaksi 11e plus tekee itse perunat ja salaatti. No about 15 eurolla 5 hengen ateria.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tuolla elää yksi näin pummi jo viikon ellei sit hae ilmaisruokia ruoka avusta 3 kertaa viikossa kuten sinä Vantaan pummi andy

Vierailija
2/5 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetatko myös jälkikasvusi varastamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetatko myös jälkikasvusi varastamaan?

Varastamaan?, jos maksan buffetin niin mulla on oikeus valikoida siitä ne ruoat jotka haluan pakettiin. Idiootti!

Vierailija
4/5 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtisonni. Itse syön tosin vain makaroonia ja hernekeitto että jää rahaa kaljaan

Vierailija
5/5 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vain kaljaa