Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan kanssa voisit harrastaa seksiä?

Vierailija
23.06.2019 |

Kerro sukupuolesi, ikäsi ja kuinka vanhan ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+. Kai se iän myötä muuttuu....jos olen parisuhteessa ja joskus ollaan vaikka 70 v niin sen ikäisen kanssa...

Tällä hetkellä en kyllä ikäistäni vanhemman kanssa. Ai no yhden tosi kuuman tiedä, joka on jo 60. Äärimmäinen poikkeus.

Luulen, että joku 10 v nuorempi on tässä kohtaa just hyvä.

Vierailija
2/18 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 54, no tuskin alle 40 v enkä usko että hirveesti yli 60 v. Ennakkoon tuntuisi helpommalta kyllä sekstailla nuoremman kuin vanhemman kanssa. Mutta ei voi tietää kun viimeaikaiset kokemukset on luokkaa 50 v naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 41: ajatuksen tasolla vanhin, kenen kanssa voisin harrastaa, lienee maksimissaan 60, mutta pitää olla atleettinen. Nuorimmillaan puolestaan 23.

Vierailija
4/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin että jossain 60v kieppehillä, mutta eipä sitä koskaan tiedä jos vaikka törmää 65v joka hurmaisi totaalisesti.

m48

Vierailija
5/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M33. Ei sinänsä yläikärajaa, mutta 45+ ikäisissä en hirveästi haluttavia näe.

Vierailija
6/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onan ikäinen tuntuu ajatuksena sopivimmalta, mutta jos on tunteet mukana käy minkä ikäinen hyvänsä. Lakien ja asetusten puitteissa tietenkin.

Vierailija
7/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkä sitten kun ruumiinlämpö alkaa hiipumaan huoneenlämmön tasalle, alkaa tuntumaan jo liian pervolta?

Vierailija
8/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 42 v ja harrastin pari viikkoa sitten 87 vuotiaan kanssa. Mukavaa oli!

Vierailija
9/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiettyä ikää joka käy tai ei käy, riippuu siitä missä kunnossa kroppa on, treenattu mies käy minkä ikäisenä tahansa jos ei ole luonteeltaan epämiellyttävä.

Reilu kolmekymppisenä nuorin kenen kanssa olen seksiä harrastanut oli 18v ja vanhin 47v.

N34

Vierailija
10/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51, olen rakastellut 75v Naisen kanssa useasti ja erittäin kiihkeää on ollut!! Sekä rakastelu että suuhun ottaa loppuun asti imuttaen. Uuh! Kiihottavaa!!

Vierailija
11/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukolauta se ei ole iästä kiinni. Mieti nyt kysymystäs? Mun mielestä paska kysymys. Jotain lukuja haluat. 47,3 vuotta.

Vierailija
12/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19-vuotias nainen. Varmaankin joku 45 vuotta on maksimi seksissä miehen iässä, mutta en missään nimessä seurustelisi tuon ikäisen kanssa.

Vanhin mies on ollut 38-vuotias. Ja tosiaan ei se ikää katso, äskettäin sain kovat kyydit 17-vuotiaalta pojalta :)

Vierailija
13/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-100.

Tosin kaiken ikäisissä on puolensa, nuoret naiset siitä kivoja että niistä oikein näkee kun nauttivat kokeneemmasta miehestä, vanhemmat taas kiimaisia ja otettuja siitä että saavat nuoremman miehen sänkyynsä.

Omat kokemukset tosin rajoittuvat +/-20 vuotta oman sen hetkisen iän ympärille.

Ei se iästä tai ulkonäöstä ole kiinni, asenne ratkaisee eniten.

Mies 42

Vierailija
14/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v nainen ja 40-55 vuotiaiden kanssa.

Vierailija
15/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiihotu itseäni vanhemmista miehistä, mutta jos tulisi tilaisuus panna jonkun oikein tosi vanhan miehen kanssa (yli 75v, mielellään 80+) joka olisi ikäisekseen charmikas ja tyylikäs herrasmies (huom: esim. Danny EI ole :D), niin panisin, koska yolo ja olisi jo niin erikoista ja irstasta, että olisi pakko tehdä se.

Tällä hetkellä vanhin kenen kanssa olen harrastanut seksiä, oli minua neljä vuotta vanhempi ja nuorin yhdeksän vuotta nuorempi.

Olen myös runkannut yhtä papparaista, joka oli silloin 82v ja minä 23v, ja se oli juuri sellainen tilanne jota en halunnut jättää käyttämättä, koska oli niin jännää erikoista ja fyysinen kontrasti meidän välillämme niin kova.

Hän oli just sellainen todella charmantti ja kohtelias, hoikka ja ryhdikäs kansainvälinen old school-gentleman, ja meillä synkkasi ihmisinä todella hyvin. Harmiteltiin yhdessä naureskellen, ettei synnytty samaan aikaan.

Kuunneltiin musiikkia, polteltiin shishaa, keskusteltiin paljon, vitsailtiin, halailtiin ja minä runkkasin häntä ja hän nuoli minua.

Tuosta jäi lämmin muisto, koska hän oli ihmisenä todella ihana ja siitäkin jäi hyvä mieli, että sellainen jo aika vanha leskimies sai vielä kokea tuollaista.

Jos miettii, että olisi itse joskus 80+ leskirouva, niin olisihan se todella upeaa saada kosketusta ja hengailuseuraa joltain täysin omaa makuani vastaavalta 23-vuotiaalta adonikselta, saaden sillä tavalla vielä henkäyksen nuoruudesta ja säpinää omaan hiljalleen hiipuvaan elämään.

Varsinaista seksiä (yhdyntää) se vanha herra ei edes ehdottanut, en tiedä vaikuttiko se siihen kun hän oli todella uskonnollinen, että piti ehkä pienempänä juttuna tuollaista värkkäilyä ilman yhdyntää?

N26

Vierailija
16/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiihotu itseäni vanhemmista miehistä, mutta jos tulisi tilaisuus panna jonkun oikein tosi vanhan miehen kanssa (yli 75v, mielellään 80+) joka olisi ikäisekseen charmikas ja tyylikäs herrasmies (huom: esim. Danny EI ole :D), niin panisin, koska yolo ja olisi jo niin erikoista ja irstasta, että olisi pakko tehdä se.

Tällä hetkellä vanhin kenen kanssa olen harrastanut seksiä, oli minua neljä vuotta vanhempi ja nuorin yhdeksän vuotta nuorempi.

Olen myös runkannut yhtä papparaista, joka oli silloin 82v ja minä 23v, ja se oli juuri sellainen tilanne jota en halunnut jättää käyttämättä, koska oli niin jännää erikoista ja fyysinen kontrasti meidän välillämme niin kova.

Hän oli just sellainen todella charmantti ja kohtelias, hoikka ja ryhdikäs kansainvälinen old school-gentleman, ja meillä synkkasi ihmisinä todella hyvin. Harmiteltiin yhdessä naureskellen, ettei synnytty samaan aikaan.

Kuunneltiin musiikkia, polteltiin shishaa, keskusteltiin paljon, vitsailtiin, halailtiin ja minä runkkasin häntä ja hän nuoli minua.

Tuosta jäi lämmin muisto, koska hän oli ihmisenä todella ihana ja siitäkin jäi hyvä mieli, että sellainen jo aika vanha leskimies sai vielä kokea tuollaista.

Jos miettii, että olisi itse joskus 80+ leskirouva, niin olisihan se todella upeaa saada kosketusta ja hengailuseuraa joltain täysin omaa makuani vastaavalta 23-vuotiaalta adonikselta, saaden sillä tavalla vielä henkäyksen nuoruudesta ja säpinää omaan hiljalleen hiipuvaan elämään.

Varsinaista seksiä (yhdyntää) se vanha herra ei edes ehdottanut, en tiedä vaikuttiko se siihen kun hän oli todella uskonnollinen, että piti ehkä pienempänä juttuna tuollaista värkkäilyä ilman yhdyntää?

N26

Olet fiksu nainen. Kaunis kirjoitus, ennakkoluuloton asenne nuoressa naisessa, jotka ovat yleensä hyvin tarkkoja reviiristään.

Vierailija
17/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo tosi nuorena 65v naisten kanssa. Samassa on tullut pysyttyä siitä saakka, maksimissaan, mutta kyllä varmaan hyvin säilynyt hoikka ja kauniisti meikattu 70 tai jopa 75 voisi vielä mennä. Siinä olisi kiva kokemus.

Vierailija
18/18 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 26v ja vanhin nainen jonka kanssa seksiä olen harrastanut on 53v mutta 65 olisi ehkä se yläraja ja 18v alaraja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi