Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pitää tapailla kunnes voi aloittaa parisuhteen?

Vierailija
23.06.2019 |

Mies on upouusi tuttavuus, ei mikään pitkäaikainen ystävä tms.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tuntuu siltä.

Vierailija
2/3 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. En ole koskaan aloittanut parisuhdetta tai sopinut parisuhteesta tms ja kuitenkin parhaillaan olen avoliitossa. Yhteen muuttamisesta kyllä keskusteltiin paljonkin, mutta siihen mennessä olimme oman ymmärrykseni mukaan olleet jo muutaman vuoden parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on minusa jokaisen tapailijan päätettävä ja sovittava keskenään. - Toiset ovat nopeampia kuin toiset. Sama se on seksinkin kanssa. Olen tullut jätetyksi kun en ollut valmis ja halukas harrastamaan seksiä neljännen tapaamisen yhteydessä;  mut tiedän, että osa on ollut valmis harrastamaan seksiä jo heti pian ensikohtaamisen ja näkemisen jälkeen. - Voi tietysti olla, että itse en vain ole kohdannut ketään, jonka kanssa tilanne olisi edennyt niin nopeasti ja samalla luontevasti siihen ensitapaamisen yheydessä. Kummastelen myös heitä, jotka perueteva seksin pikaista harrastamista sillä, että sen jälkeen voisi sien väliömäsi sanoa, että suhde on jotenkin paljon tukevammalla ja vakaammalla pohjalla kuin silloin jos lykkää seksin harrastamisen aloittamista hieman tuonnemmaksi, joka ei tässä ny tarkoita, että lykkääminen merkitsisisi odottamista papin aameneen saakka      

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi