Äitini seurustelee minua nuoremman miehen kanssa. Ikäero ei haittaa, mutta epäilyttää käyttääkö mies äitiäni rahallisesti hyväksi
Olen 25-vuotias, äitini (54w) seurustelee toista kuukautta 24-vuotiaan miehen kanssa. Heillä on siis 30 vuotta ikäeroa.
Tavallaan hyväksyn ikäeron, mutta tuntuu että mies on kietonut äitini pikkusormensa ympärille turhankin hyvin. Miehen sana on laki ja äitini käyttää tietynlaisia vaatteita miellyttääkseen miestä. Eniten minua häiritsee se miten äiti kertoo ostaneensa miehelle auton että voivat useammin nähdä toisiaan. Auto on ilmeisesti maksanut "vaan" 3000e verran. Äitini maksaa kuitenkin bensat ja he käyvät vain ravintolassa syömässä kun mies on 2 päivää viikosta paikkakunnalla, muuten opiskelee amiksessa.
Äitini on selvästi rakastunut mieheen, mutta itse epäilen että mies on enemmän rahan perässä. Äitini on työtön (oli minulle ja siskolleni kotiäitinä isän ollessa töissä), mutta elänyt isäni kanssa todella säästeliäästi koko elämänsä ja nyt äiti on saanut 500e kuussa leskeneläkettä työttömyyskorvauksen päälle.
Eniten minua huolettaa se kun äidilläni jää 1000e/kk käytettäväksi asumiseen, ruokaan yms elämiseen ja miehen kanssa vietetyllä elämäntyylillä hän kuluttaa enemmän kun tienaa. Pelkään äitini puolesta jo tulevaa kun hän on käyttänyt säästöt ja mies ei vaikuta välittävät siitä asiasta että äitini rahoittaa kaiken.
Järkipuhe ei kuitenkaan uppoa äidille, eli voinko tehdä mitään vai katsonko sivusta? Äitini vaikuttaa kyllä iloiselta, mutta katsooko hän nyt maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi?
Jos tämä jotain vaikuttaa, äitini näyttää ikäistään paljon nuoremmalta, ehkä 30-vuotiaalta.
Kommentit (33)
Siis ihan kamalaa. Olen niin kade, että äitisi saa noin nuorta miestä
T.Elvi 92 v
Voisinks mää saada hänen puhelinnumeron?
T. Tilda, 75v (hyvä eläke ja perintömettää piisaa, ei vinkuvia sukulaisia)
Ehkä he 8vat olleet rakastavaisia edellisessä elämässä, perheet erottaneet heidät ja re-inkarnaation seurauksena syntyneet näihin kerhoihin, mutta tunnistivat toisensa, elämänsä rakkauden
Älä estä vuosisadan rakkaustarinaa toteutumasta-älä ole julma!!!
Vierailija kirjoitti:
Milla linjalla se on ammattikoulussa?
Varmaan wanhan tawaran entisöijä artesaani-linjalla?
Äitisi pitäisi iän ja elämänkokemuksen myötä kyetä harkitsemaan taloudellisia ratkaisujaan. Poikaystäväkään ei aivan vastuuntuntoiselta vaikuta, jos antaa äitisi ostella autoa ja tuhlata säästönsä poikaystävän eduksi. M. uutenkin tuollaiset asiat pitäisi vakavasti keskustella ennen hankintapäätöksiä ja myös miettiä, miten äitisi selviää ilman säästöjä. Onko poikaystävällä tarkoitus auttaa äitisiä esim. vuoden päästä omista tuloistaan?
Tuskin auttaa, jos sanot asiasta äidillesi. Voit varata aikaa vakavaan keskustelun ja kertoa oman huolesi, jolloin saat ainakin paremman omatunnon.
Seurustelen itsekin nuoremman miehen kanssa, mutta mieleeni ei tulisi maksella hänelle yhtään mitään. Jaamme kaiken tasan.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi pitäisi iän ja elämänkokemuksen myötä kyetä harkitsemaan taloudellisia ratkaisujaan. Poikaystäväkään ei aivan vastuuntuntoiselta vaikuta, jos antaa äitisi ostella autoa ja tuhlata säästönsä poikaystävän eduksi. M. uutenkin tuollaiset asiat pitäisi vakavasti keskustella ennen hankintapäätöksiä ja myös miettiä, miten äitisi selviää ilman säästöjä. Onko poikaystävällä tarkoitus auttaa äitisiä esim. vuoden päästä omista tuloistaan?
Tuskin auttaa, jos sanot asiasta äidillesi. Voit varata aikaa vakavaan keskustelun ja kertoa oman huolesi, jolloin saat ainakin paremman omatunnon.
Seurustelen itsekin nuoremman miehen kanssa, mutta mieleeni ei tulisi maksella hänelle yhtään mitään. Jaamme kaiken tasan.
Höppönpöppön !
Tuon ikäluokan eukot on kovia luita jotka osaa katsoa oman etunsa.
Kolme donaa autosta ja henkilökohtaisesta kuskista joka kuskaa minne haluu ei ole kuulkaas vielä mitään. Tuo eukkohan siinä on saama puolella, älkää viitsikö tehdä mitään ressukka-uhreja näistä vetreistä ja viriileistä miss-kenia-matkaajista.
Gubbet käy tahikuissa missä misut syöttää eksoottisia hedelmiä stringeissään ja mamsellit hellii pikkupupujaan. Antakaa ihmisten elää , omiapa ovat rahansa ja elämänsä.
Minkä maalainen se äitisi pippelipoika on?
Arvaanko oikein kun veikkaan että hän on tullut Suomeen syksyllä 2015 maasta, jonka nimi alkaa I-kirjaimella ja jota hallitsi joskus aikanaan Huddam Sassein (mahtaakohan nimi takertua tuossa muodossa sensurointirobottiin?)?
Minä olen 58v leskinainen ja tykkään myös nuorista miehistä. Nyt minulla 22v panokaveri, ostaa hänelle kaikenlaista kivaa että saan hänet pysymään. Rahaa kyllä palaa,mutta minulla sitä on jos olisin köyhä tuskin nuoret poitsut minun perässä olisi. Kyllä saat olla varma että äitisi rahat häviää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58v leskinainen ja tykkään myös nuorista miehistä. Nyt minulla 22v panokaveri, ostaa hänelle kaikenlaista kivaa että saan hänet pysymään. Rahaa kyllä palaa,mutta minulla sitä on jos olisin köyhä tuskin nuoret poitsut minun perässä olisi. Kyllä saat olla varma että äitisi rahat häviää.
Älä ole noin kyyninen, varmasti suurta rakkautta! Nainen haluaa varmistaa että nuori mies suorittaa koulun loppuun ja eihän maalta pääse kouluun muuten kuin omalla autolla!
Mistä tuollaisen puppelipojan saa?Tykkään sisäisistä silmistä ja tiukasta pebasta!
T.Alma 68 v
Minä seurustelen itseäni 30v nuoremman miljardöörimiehen kanssa, itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä, tienään 200 markkaa kuussa ja asun sossun tukemana alivuokralaisena huoneessa.Käyttääkö mies minua taloudellisesti hyväksi?
Milla linjalla se on ammattikoulussa?