Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi kertoo sinulle ettei ole koskaan aiemmissa parisuhteissa tarkoittanut sitä jos on kertonut rakastavansa jotakuta

Vierailija
23.06.2019 |

Esim. Edellistä vaimoaan, mutta tällä kertaa hän todella tarkoittaa sitä mitä sanoo. Uskoisitko miestäsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hän on todennäköisesti unohtanut huuman ja onnentuntemuksen. Nyt sinun kanssasi, uudessa suhteessa, tunne on pinnalla ja siksi kuviteltavissa jotenkin ainutlaatuiseksi.

Vierailija
2/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän kertoi olevansa paatunut valehtelija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tekoja.

Kuka tahansa voi sanoa "Rakastan sinua" tarkoittamatta sitä oikeasti.

Vierailija
4/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin :DD

Vierailija
5/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies valehtelee, tai on sekopää kun menee naimisiin ilman tunteita. Kumpikin on aika turn off. Eli ihan sama uskoisinko vai en, tyyppi ei kiinnosta.

Vierailija
6/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi miestä hyvänä kumppanina. Mun mielestä entisiä suhteita pitää kunnioittaa. Aika harvoin kukaan on parisuhteessa ilman että edes alussa olisi rakastunut. Myöhemmin toki rakkaus voi haihtua.

Itse olen sanonut nykyiselle miehelle, että tämän kanssa tunnen enemmän kuin ennen, se kun on totta. Mutta toki rakastin exää ja olen sen kysyttäessä kertonut myös.

Vierailija
7/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty kuvittelemaan itseäni olemaan miehen kanssa, joka höpäjää tuollaisia.

Vierailija
8/8 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee naimisiin ilman rakkautta? Mies valehtelee. En luottaisi moiseen mieheen.