Onko muille jäänyt löysä vatsanahka synnytyksen jälkeen? ov.
Mun maha on kokonaan löysää ihoa, hiukan rasvaakin, mutta roikkuva iho on kamala :( lapsi on jo kolme vuotias. Auttaako tähän mikään?
Kommentit (12)
Kauhea löysä roikko. Oon 175cm, 61kg, joten läskiä se ei ole. Liikuntaa (aerobista ja lihaskuntoa) harrastan lähes päivittäin ja vatsoja oon vääntäny vaikka millä konstilla: pilatesta, jumppa-pallon kanssa, salilla laitteilla, perus vatsalihasliikkeillä, toistoja, staattista pitoa vaikka mitä, mutta ei, vatsa vaan on löysä!
mä olin 27v. ja päätyön lisäksi ohjaan jumppia (myös ennen raskautta). Tosi kiva sulloa tuota vatsaa jumppatoppiin...
edessä mikään kaunistus ole :( Ei tuolla jumppaamisella vaikuta olevan juuri tehoa. Koko vatsa pömpöttää.
Lannistit minut!
Olen alkanut jumppailla kauheasti haaveena päästä eroon löllömahasta.
Noh....ehkä se kuitenkin on mahdollista... :)
synnytyksestä kolme vuotta ja näytän hirviöltä, ikääkin jopa 25... mukava huomata että äitini 55v ja ei-kovin-terveelliset-elämäntavat omaa paljon kauniimman vartalon kuin minä... Raskausarpiakin on kainaloista pohkeisiin, ihan kurttuinen:(
Edellisestä raskaudesta jo neljä vuotta ja kaikki luulevat, että olen raskaana. en ole kyllä kovin aktiivisesti yrittäny päästä pömpöstä eroon.
pitäisi varmaan ryöstää pankki...
10
Eli ei ihan lottovoittoa tarvitse, mutta vähän löysää...rahaa...
on tuota velkaa ihan kylliksi.... ja kun ei sekään riittäisi, pitäisi rinnat korjata ja laserilla hävittää raskausarvet.... :(
10
Kohta on Tiina Jylhän näköinen kuminaama ja joka paikka kireällä. Onneksi ruttuvatsat saa vaatteiden alle piiloon ja aina voi lohduttautua sillä, ettei todellakaan ole yksin sen asian kanssa!
Vierailija:
Kohta on Tiina Jylhän näköinen kuminaama ja joka paikka kireällä. Onneksi ruttuvatsat saa vaatteiden alle piiloon ja aina voi lohduttautua sillä, ettei todellakaan ole yksin sen asian kanssa!
Loputon suo... lähinnä haluaisin näyttää normaalilta ikäiseltäni, en miltään barbilta, vielä vähemmän tällaiselta hirviöltä. Tavalliselta!! Ja joskus sitä on ilman vaatteitakin oltava, saunassa esimerkiksi ja puolison nähden. Empä ole koskaan edes uimahallissa nähnyt yhtä rumaa vartaloa kuin itselläni.
10
Vuodet taitaa usein vaatia veronsa... Ei kai se auta kuin liikkua ja huolehtia vatsalihasten kunnosta.