Eräs ihminen väitti että minulla on huonot sosiaaliset taidot. Miten kostan?
Sain epävarman hissukan maineen kun yksi ihminen on vain mielessään päättänyt että olen huono sosiaalisissa tilanteissa. Ei, en ole, minulla on parempi ihmistuntemus kuin useimmilla ja olen erilaisten ihmisten kanssa luontevassa vuorovaikutuksessa. En vain ole samanlainen moottoriturpa kuin hän. En lässytä koko ajan jotain turhanpäiväistä, focus on asiassa. Hän on käsittänyt, että sosiaalisuus on sitä että on ulospäinsuuntautunut ja kertoo itsestään koko ajan jotain. Minusta sosiaalisuus on sitä, että tunnistaa erilaisia ihmistyyppejä ja osaa mukauttaa sosiaalisen läyttäytymisen sopivaksi sen mukaan, ja että omaa käytöstavat. Näillä mitttareilla hän ei edes ole sosiaalinen, koska on sokea erilaisuudelle, ja tunkeutuu henkilökohtaiseen tilaan jatkuvasti =huonoa käytöstä. Ja se akka myrkytti tällä shaiballa yhden tutun pään, ja nyt se tuttu pitää mua kummallisena. Miten tämä kostetaan.
Kommentit (47)
rikosasia on yksi tapa - taistelukoirien ohella - pitää joku häirikkömpois miehen perästä. Seuraava vaihe lopettaa tuo kostamismantrasi on laittaa sinulle kuonokoppa.
Joidenkin kanssa ei ole edes tarvetta olla mitenkään kommuniikoimassa, mutta oman harmaan olemisensa korvaaminen tunkemalla muiden asioihin johtaa kyllä kurinpitomenettelyihin.
vinkki;
typerä aloitus muuten, selvitä asiasi tämän henkilön kanssa, äläkä kerjää mitään somesympatiaa. riidankylvämisessä tämä sonnan levittäjä nuolee omat sontansa.
Kostaminenhan onkin se paras merkki hyvistä sosiaalisista taidoista!
Kosto on suloista. Taitava kostaja tavallaan myös opettaa moukkaa tavoille. Tosin harvat moukat edes tajuavat mitään. Joku mäntti aina voi kuitenkin vähän oppia tavoille. Kannatan ehdottomasti kostoa, eikä sillä ole kiire. Mieti rauhassa. Kuten sananlaskukin sanoo, niin se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Paras kosto on osoittaa väite perättömäksi. Opettele käytöstavat ja tasa-arvoinen, kunnioittava vuorovaikutus. Tekemällä mitä tahansa muuta todistat väittäjän olleen oikeassa.
Se koira provosoituu, johon kalikka kalahtaa.
Älä ole lapsellinen.
Kasva aikuiseksi hyvä ihminen.