Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena se on vaikeaa kun niin harva mies kiinnostaa

Vierailija
22.06.2019 |

Ja haluaisi kokeilla seksiä ja ehkä seurustellakin mutta niin harva mies on oikeasti kiinnostava ja sellainen kenen kanssa haluaisi edes yrittää. On tiedä onko sitten jokin biologinen juttu että olen näin "nirso" mutta oikeasti kiinnostavia miehiä tapaan noin 4 vuoden välein...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla onkin ollut vain yksi (pitkä) suhde. Tällä hetkellä olen kiinnostunut yhdestä miehestä, joka on varattu, joten se siitä. Ehtineekö tämän elämän aikana enää muita kiinnostavia tulla vastaan.

Nirso 51 v.

Vierailija
2/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkelit runkkaa.

Vierailija
4/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tapasin seksuaalisesti kiinnostsvia miehiä n 5 v välein. En päässyt sellaisen ksnssa suhteeseen ja muunlaisen miehen kanssa en olisi voinut kuvitellakaan mitään intiimiä, koko ajatus inhotti. Koska seksi kuuluu parisuhteeseen, pysyin vapaaehtoisesti mieluummin sinkkuna.

Nelikymppisenä hormonitoiminta muuttui vaihdevuosia lähestyessä ja näin sillä lailla kiinnostavia miehiä melkein kerran vuodessa. Yhden kanssa menin sitten naimisiinkin. Nyt viisikymppisenä, kun minulla on jo hormonikorvaushoito, näen kuumottavia miehiä vieläkin useammin, melkein puolen vuoden välein.

Eli se on hormoneista kiinni. Minulla oli nuorena todella paljon estrogeenia ja sehän ei ole todellakaan seksihormoni. Testosteroni on se naisillakin ja sen vaikutus tulee paremmin esiin, kun estrogeenin määrä vähenee. Kaverillani oli nuorena kovst himot ja paljon miehiä, hänellä oli lääkitys liian pco-syndroomaan, joka on joku hormonihäiriö, jossa on hirveästi finnejä.

Vierailija
5/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehenä siinä ei ole mitään ongelmaa siinä, että niin harva nainen kiinnosuu ja osoittaa kiinnosusta. - Kyseessä ei tällöin ole miään vaikeaa vaan ihan arkinen ja tavallinen juttu, josta avautumalla mies vielä lisää omaa ahdinkoaan. 

Vierailija
6/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on yksinkertaisesti valtavan epäkiinnostavia, joko huonotapaisia tai tylsiä tai molempia. 

Vierailija
7/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on naisilla vaikeaa. Mutta tsemppiä nyt kauheasti kuitenkin :o

Vierailija
8/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on vaikeaa kun useampikin nainen saattaisi kiinnosaa mutta vain harvan mielestä itse on ni-in kiinnostava, että voisi ja saisi olla naiselle se yksi ja erityinen. Mutta kai pitäisi osata olla iloinen siiä, että on päässyt naisen kaveriksi, jolle nainen voi laittaa viestiä ehkä joskus jopa soittaa ja pyytää että voinko sitä ja tätä jos vaikka tuotakin ja tätäkin. Mutta että parisuheeseen: no ei kun puuttuu se jokin ja oikeanlainen kemia ja oikea tunne siitä.   

Vierailija
9/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia harva mies kiinnostaa vaikka itse olisikin ylipainoinen persjalka 😁

Vierailija
10/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtään riittävän komeaa miestä. 

Vierailija
11/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia harva mies kiinnostaa vaikka itse olisikin ylipainoinen persjalka 😁

biologiaa

Vierailija
12/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama juttu. Paitsi etten tapaa edes 4 vuoden välein...

Vierailija
13/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin komeeta miestä ei ole olemassakaan että se kaikille suomalaisakoille kelpaisi.

Onneksi on ulkomaat.

Vierailija
14/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole tavannut naapuriani, on meinaan älyttömän komea mies. 

Vierailija
15/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän todistaa sen hypoteesin, että 90% naisista himoitsee vain 10% miehistä.

Vierailija
16/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täähän todistaa sen hypoteesin, että 90% naisista himoitsee vain 10% miehistä.

TOttahan tuo. Suuri osa naisista vaan tyytyy mutta huomaatko että aina yleensä ne kauniimmat naiset on sinkkuina

Vierailija
17/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt. Eikö löydykään sitä rahasampoa, jota kiinnostaa maksaa naisesta?

Vierailija
18/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan normaali suomalainen nainen olet.

Vierailija
19/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole yhtään riittävän varakasta miestä. 

Suomeksi.

Vierailija
20/20 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä todista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän