Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs ihminen väitti että minulla on huonot sosiaaliset taidot. Miten kostan?

Vierailija
22.06.2019 |

Sain epävarman hissukan maineen kun yksi ihminen on vain mielessään päättänyt että olen huono sosiaalisissa tilanteissa. Ei, en ole, minulla on parempi ihmistuntemus kuin useimmilla ja olen erilaisten ihmisten kanssa luontevassa vuorovaikutuksessa. En vain ole samanlainen moottoriturpa kuin hän. En lässytä koko ajan jotain turhanpäiväistä, focus on asiassa. Hän on käsittänyt, että sosiaalisuus on sitä että on ulospäinsuuntautunut ja kertoo itsestään koko ajan jotain. Minusta sosiaalisuus on sitä, että tunnistaa erilaisia ihmistyyppejä ja osaa mukauttaa sosiaalisen läyttäytymisen sopivaksi sen mukaan, ja että omaa käytöstavat. Näillä mitttareilla hän ei edes ole sosiaalinen, koska on sokea erilaisuudelle, ja tunkeutuu henkilökohtaiseen tilaan jatkuvasti =huonoa käytöstä. Ja se akka myrkytti tällä shaiballa yhden tutun pään, ja nyt se tuttu pitää mua kummallisena. Miten tämä kostetaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kostetaan ja kenelle.

Vierailija
2/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksit jotain oikeaa tekemistä

tuommoiset tyypit saa vaan lisää vettä myllyynsä kostoyrityksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No reilu kostohan olisi väittää hänestä jotain vastaavaa, mutta eipä siitä varmaan mitään kivaa tunnetta sinulle seuraisi. Paras vaan jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
4/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on kivaa. Nyt kaikki kostamaan.

Vierailija
5/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on turhaa ja lapsellista.

Vierailija
6/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietimällä jo kostoa yhden yperän kommentin akia saa kyllä ajattelemaan, etä mahoiko uo sanoja olla hieman myös oikeassa. 

Vierailija
7/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne semmoiset käytöstavat, että kostoa mietitään? Miten voi toisen ihmisen mielipiteeseen vaikuttaa noin vain puhumalla? Ilmeisesti olet antanut itsestäsi huonon kuvan kuten nyt tuossa teksissäsikin.

Vierailija
8/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli? 

Vierailija
9/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään kostos tarvitse. Parempi vain kun annat olla ja itsevarmasti kohautat olkiasi tuollaisille väitteille. Sille "toiselle joka uskoo moottoriturpaa" voit samoin vain hymyillä ystävällisesti ja jättää omaan arvoonsa. Ihmiset huomaa ajan kanssa kuka on oikeasti hyvä tyyppi ja kuka ei. Ja jos oikeasti olet, niin selviät tästä voittajana. Mutta myöhemmin.

Vierailija
10/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidät kekkerit johon kutsut muut mutta et tätä arvostelijaa.

Vierailija
11/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa joku maine?? Se yks ihminen ei varmaan ole se, joka sut määrittelee 😂😂😂näin mä ainaki elän.

Vierailija
12/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo hupaisa! :D 0/5

Vierailija
13/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sosiaalisesti taitava et edes miettisi kostamista. Kostaminen on ajanhukkaa ja lapsellista.

Olet säälittävä.

Vierailija
14/47 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruat että sen tuhero haisee.

Vierailija
15/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on se, että et välitä koko asiasta tai tästä akasta ja annat itsesi puhua omasta puolestasi.

Vierailija
17/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mikäpä loisikaan ihmisestä fiksumman kuvan kuin antamalla ymmärtää että on nuuskinut jonkun yhteisen tuttavan likaisia alushousuja. Tai sitten ihan sitä tuheroa itseään.

Vierailija
18/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii aina. Puhut vielä, että et voi käyttää enää vessaa jälkeensä, koska niin kirpeät ja mätänevän lemuiset pillumehut - ei siis uloste. Mainitse myös, että työpaikan setämiehie olet kuullut naureskelevan samalle asialle; kärpäsetkin kuolee kun N levittää - ja sehän levittää, kaikille.

Vierailija
19/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaverisi on oikeassa. Se näkyy viestistäsi.

Vierailija
20/47 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on hyvä elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä