”Hän tarrasi suoraan munista kiinni ja ehdotti palkaksi seksiä” – remonttimiesten 16 tarinaa kertovat, kuinka naiset ehdottelevat ja ahdistelevat
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201808262201161672
Siinä vähän meetoota miehen näkökulmasta
Kommentit (22)
Niinpä. Ihan samalla tavalla miehiäkin/poikiakin ahdistellaan mutta eihän ketään kiinnosta, on vain #metoota ja muuta unelmaa.
Ai ajattelitko että naiset täällä suuttuvat? Että täällä kaikki olisivat noiden kourijanaisten puolella ja vähättelisivät heidän käytösyään? Tuo on erittäin huonoa (ja noloa) käytöstä, ja on erittäin hyvä, että näistä puhutaan.
Kuka täällä olevista naisista myöntää ehdottaneensa (remontti ym.) miehelle jotain tuollaista? Tai edes tietää jonkun, joka on ehdottanut?
Vierailija kirjoitti:
Ai ajattelitko että naiset täällä suuttuvat? Että täällä kaikki olisivat noiden kourijanaisten puolella ja vähättelisivät heidän käytösyään? Tuo on erittäin huonoa (ja noloa) käytöstä, ja on erittäin hyvä, että näistä puhutaan.
No uhriutumisaseman otit ainakin heti. "luuletko että minä suutun ja olen jonkun puolella, sinä sika ja syyttelijä!"
Ällöttää tuollaiset naiset siinä missä vastaavat miehetkin
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ihan samalla tavalla miehiäkin/poikiakin ahdistellaan mutta eihän ketään kiinnosta, on vain #metoota ja muuta unelmaa.
Ei kiinnosta? Miten niin, juurihan kirjoitettiin lehtijuttukin? Etkö tiennyt, että #metoo koskee myös miesuhreja ja naisahdistelijoita. Tuo ahdistelu ei ole millään tasolla hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No uhriutumisaseman otit ainakin heti. "luuletko että minä suutun ja olen jonkun puolella, sinä sika ja syyttelijä!"
Pitäydy faktoissa. En kutsunut sinua siaksi tai syyttelijäksi. Taisitkin nyt itse uhriutua oikein viimosen päälle, kun noin kovasti piti keksiä itseen muka kohdistuneita haukkumasanoja.
Pelottaako raavaita remonttireiskoja yhtä paljon kuin naisia pelottaa kouriminen?
Ihme itkemistä miehiltä, kyllä tuommoiset pikkujutut pitäisi kestää
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kumma juttu, naiset pystyvät tuomitsemaan oman sukupuolensa törttöilyt, miehet vaan puolustelevat aina muita miehiä.
Nyt naiset se käsi irti pullosta.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako raavaita remonttireiskoja yhtä paljon kuin naisia pelottaa kouriminen?
No kyllä se vähän pelottaa, kun naisen 'uskottava kertomus tapahtumien kulusta' riittää syytteeseen ja tuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kumma juttu, naiset pystyvät tuomitsemaan oman sukupuolensa törttöilyt, miehet vaan puolustelevat aina muita miehiä.
Outoa mutta minä olen useinkin kuullut miesten tuomitsevan muita miehiä. Jopa tällä palstalla on kirjoitellut miehiä jotka ovat haukkuneet toisia miehiä lähentelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vähän pelottaa, kun naisen 'uskottava kertomus tapahtumien kulusta' riittää syytteeseen ja tuomioon.
Niinpä, jos et suostu naimaan sitä sadan kilon keijukaista niin seuraavaksi oletkin syytetyn penkillä ahdistelusta ja oikeus uskoo kun nainen kertoilee satuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä samassa mielessä kuin mikä naisia pelottaa miehissä, mutta toki naisilla on ne omat uhkaavat juttunsa. Lähinnä valheellisten syytösten ja mustamaalaamisen muodossa, koska naisia uskotaan herkemmin ja miehethän on kaikki seksihulluja sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, jos et suostu naimaan sitä sadan kilon keijukaista niin seuraavaksi oletkin syytetyn penkillä ahdistelusta ja oikeus uskoo kun nainen kertoilee satuja.
Ja mistähän löytyy mies joka ei nai kun tilaisuus tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistähän löytyy mies joka ei nai kun tilaisuus tulee?
Mistä vaan, jos asiakkaalta jää sen köyrimisen takia rahat saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa mutta minä olen useinkin kuullut miesten tuomitsevan muita miehiä. Jopa tällä palstalla on kirjoitellut miehiä jotka ovat haukkuneet toisia miehiä lähentelyistä.
Ok. Linkkaa yksikin sellainen keskutelu.
Ikävä juttu, että miehet suhtautuvat kanssaveljiensä kokemaan kourintaan väheksymällä ja "Kyllä mies kestää"-asenteella
On hienoa, että miehetkin avautuvat.