Onko krapula??
Varsinaisesti ei ole ihan tappokrapula lähellekään, mutta koko päivä nukuttaa eikä saa yhtään mitään aikaiseksi!
Tulis iltauutiset niin sit vois mennä nukkumaan.
Huomenna sit uusi päivä.
Kommentit (26)
Ei, tein hyvää ruokaa ja avasin uuden kossuvissyn. No problem.
Mulla ei ole tänään eikä varsinkaan huomenna, mutta tiedän pari tyyppiä joilla tulee olemaan karmea kankkunen!
Viinaa on juotu heidän talollaan torstaista alkaen. Ennen puoltapäivää tänään jo rakenneltiin uutta känniä. Huomenna mi lähden lenkille, ehkä menen piruuttani heidän kautta.
On, onneks uuteen nousuun pääsemässä
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tänään eikä varsinkaan huomenna, mutta tiedän pari tyyppiä joilla tulee olemaan karmea kankkunen!
Viinaa on juotu heidän talollaan torstaista alkaen. Ennen puoltapäivää tänään jo rakenneltiin uutta känniä. Huomenna mi lähden lenkille, ehkä menen piruuttani heidän kautta.
Meinaatko että niitä jotenkin kiinnostaa sinun lenkkisi?
Ei varsinaisesti, tykyttelee ja verenpaineet ovat tapissa.
Oli aika lievä. Juopottelin pitkän kaavan mukaan, mutta ilmeisesti oli niin paljon hauskaa juttuseuraa että suu kävi enemmän tyhjää kuin pullolla.
Ei ollenkaan. Uutta kierrosta aloittelen. Olin aamulla jo ajokuntoinen ja aion olla huomenaamunakin.
On ja panettaa ihan homona!! Nyt äkkiä tiukka *ersereikä jostain tänne mökille Poriin.
Vierailija kirjoitti:
On ja panettaa ihan homona!! Nyt äkkiä tiukka *ersereikä jostain tänne mökille Poriin.
One tight asshole coming!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viinaa on juotu heidän talollaan torstaista alkaen. Ennen puoltapäivää tänään jo rakenneltiin uutta känniä. Huomenna mi lähden lenkille, ehkä menen piruuttani heidän kautta.Meinaatko että niitä jotenkin kiinnostaa sinun lenkkisi?
Jaa en kuule tiijä niistä mutta minusta On mukava kävellä tunnin matka sauvojen kanssa ja piipahtaa katsomaan mikä kavereilla on kunto. Erityisesti nautin siitä erosta, kun itse on freesi ja hyvin levännyt ja hyvännäköinen, kun kaveri hikoilee ja tutisee 3 päivän tinttaamines jälkeen olotilojaan.
Itsekin join ennenvanhaan kunnon putkia, joten olot on vielä muistissa.
Ei, join eilen kuusi olutta. Kolme holillista ja kolme holitonta. Pakko huijata tolla holittomalla, kun muuten lähtee lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, join eilen kuusi olutta. Kolme holillista ja kolme holitonta. Pakko huijata tolla holittomalla, kun muuten lähtee lapasesta.[/
Sama. Ostin viiniä jossa vaan 9%, kaksi pulloa. Yllättävän hyvin meni. Ei snapsin snapsia.
Join kuusi olutta illalla. Vähän normaalia väsyneempi päivä, mutta ihan ok. Enemmän se valvominen väsyttää kuin juominen.
Ei ole.
Join 2 olutta ja 2 lasia(viskilasi puolilleen) Carilloa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä; kulauttelen pieniä siivuja.
Ihmettelen ihmisiä, jotka tulee tämmöisiin keskusteluihin sanoakseen, että eipä ole krapulaa.
Esimerkiksi tämä urpo:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en oo juonut 1,5 vuoteen.
Joo olen niin kännissä, että en osaa enää laittaa linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä; kulauttelen pieniä siivuja.
Ihmettelen ihmisiä, jotka tulee tämmöisiin keskusteluihin sanoakseen, että eipä ole krapulaa.
Esimerkiksi tämä urpo:
Vierailija kirjoitti:
Mitä urpoa on vastata esitettyyn kysymykseen? Kannattais varmaa mennä katkolle lepäämään, kun noin ottaa sieluun muiden krapulattomuudet. En muuten ole tuo lainattu ihminen, olen ollut ilman alkoholia 7 vuotta.
Ei ole, kun osaa juoda maltilla vaikka 9 tuntia.
Kaksin käsin kiskoen olisi.