Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa lyhytaikaisen seuran hakijasta / salavaratusta mies, joka etsii oikeasti kunnollista parisuhdetta?

Vierailija
22.06.2019 |

Toisessa ketjussa joku oli kirjoittanut seuranhausta erittäin hyvän kuvauksen, jonka lainaan tähän (kiitos sinulle kirjoittaja - oli pakko poimia tekstisi, koska se oli niin osuva):

"Parhaimmillaan varmasti tutustut mielenkiintoiseen ihmiseen ja löydät hyvän kumppanin.

Huonoimmillaan taas deittailet vuosia, käyt treffeillä, chattailet miesten kanssa, saat matkan varrella hyviä ja huonoja kokemuksia, huomaat, että osa seuranhakijoista varattuja/seksiseuraa etsiviä/eronneita/ongelmaisia. Aikasi sitten tosiaan kuluu sellaiseen, että illat pitkät juttelet jonkun seksinnälkäisen miehen kanssa, joka omien sanojensa mukaan haluaa "tutustua", ennen pitkää taas huomaat että tämä oli yksi säätö taas ja sitten seuraava taas jonosta kehiin."

Tässä tiivistyy oma kokemukseni 35+ -seuranhausta isossa kaupungissa. Tutustujia ja yrittäjiä riittää, viestittelijöitä ja vaikka mitä treffailijoita, mutta jokaisen, siis jokaisen takaa paljastuu mies, joka on joko salaa varattu tai muuten pahasti ongelmainen tai joka lopulta myöntää ihan suoraan että etsii vain seksiseuraa, koska toisin kuin sanoo niin ei olekaan lapseton vaan pienten lasten eroisä joka ei ehdi nyt parisuhdetta tms.

Miten erottaa näistä mies, joka etsii oikeaa ja kunnollista parisuhdetta? Ei mitään pika-avioliittoja tms vaan rehellistä aitoa yhdessä oloa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko vähentäisi matchien määrää? Kyllä musta tarvis kertoa. Mut hienoo että kerrot. Oon yhdellä deittipalstalla ja siellä kyllä sanon mitä etsin. Mietin vain miten sen voisi ilmaista paremmin.

Vierailija
22/24 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos mies on tosi kuuma ja seksuaalisesti houkutteleva heti ensisilmäyksellä niin todennäköisyys että on seksiaddikti on todella suuri. Niitä liikkuu paljon etenkin näin kesäaikaan vapaana tai muka vapaana kun paljasta pintaa näkyy paljon ja himot alkaa miestä viedä. Näkyy addiktinaisiakin olevan terasseilla kesähelteillä ihan riittämiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko vähentäisi matchien määrää? Kyllä musta tarvis kertoa. Mut hienoo että kerrot. Oon yhdellä deittipalstalla ja siellä kyllä sanon mitä etsin. Mietin vain miten sen voisi ilmaista paremmin.

Olen kokeillut kertoa profiilissa suoraan ja kierrellen. Parempi saalis, kun ei kerro suoraan. Naiset eivät tunnu tykkäävän niin suorasukaisista miehistä. Parempi kertoa kaikki vasta yksityisesti chatissa.

Vierailija
24/24 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kertoa profiilissa suoraan ja kierrellen. Parempi saalis, kun ei kerro suoraan. Naiset eivät tunnu tykkäävän niin suorasukaisista miehistä. Parempi kertoa kaikki vasta yksityisesti chatissa.

Höh. Mä tykkään kyllä, mutta oon itekin etsinyt ennen esim Iskurista.

Viimeksi kun olin deittisivulla viikon, ehdin kaksille treffeille, ja molemmat olis halunneet jatkaa tapailua. Toinen vonkaa yhä, mikä on noloo. Se muka ihastu heti, vaikkei edes tunne mua. Niin ja ilmoituksessa kerroin ihan mitä hain ja selvitin sillekin, ettei mitään tunteita, ihastumisia eikä parisuhteita sit.

Onko tää oikeesti sit naisille helpompaa? Mulla ei oo edes KUVAA siellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän