Miten unohtaa mies? Mies joka on valehdellut ja satuttanut liikaa...
Olen ollut aivan äärettömän ihastunut mieheen, joka tuntui alussa kuin sielunkumppanilta. Hänkin sanoi tykkäävänsä minusta liikaa (p*skapuhetta). Nyt hän on itse ehdottanut tapaamista ja luvannut laittaa viestiä, mutta viestiä ei vaan kuulu (v*tun valehtelija k*sipää). Hän siis on jatkuvasti sanonut kuinka paljon minusta tykkää, mutta kuitenkin käytännön tasolla pettää lupauksiaan. On koko ajan pitänyt minua siis löysässä hirressä, kun ei sano suoraan että minä en häntä kiinnosta.
Ehkä julmin tapa ikinä, jolla voi toista henkisesti satuttaa. Valehdella ja johtaa toista harhaan tarkoituksella. En voi uskoa, että se ihminen teki minulle näin. Ei kunnioita minua edes sen vertaa, että puhuisi totta. Tämä on ollut todella traumaattista.
Miten unohtaa tuo mies? Haikailen edelleen niitä upeita aikoja, joita meillä yhdessä oli...
Kommentit (4)
Vastaushan on jo kysymyksessä. Hän on valehdellut ja satuttanut liikaa => ainoa oikea vastaus on, että tyyppi on mulkvisti. Miksi sinun sellaista pitäisi rakastaa? Hän on sumuttanut sinua, kaikki on valetta, haavekuvaa, EI TOTTA. Ei ole helppoa unohtaa, mutta kunhan tajuat, ettei kyseessä ole mikään oikea rakkaus, vaan suuri sumutus, niin tiedät, mitä sinun pitää tehdä. Kyllä sinä tämän yli lopulta pääset, mutta ihan ensiksi sinun pitää avata silmäsi ja pitää ne auki!
Minulla on sama kokemus. Pari vuotta olemme tunteneet.
Harrastimme yhdessä yhtä lajia ja tulimme erityisen hyvin toimeen, siitä ihastuimme tai ainakin minä ihastuin, aloimme viettämään satunnaisesti aikaa myös vapaa-ajalla hänen luonaan tms.
Tunteeni vain voimistuivat ja mies puhui kaikenlaista yhteisestä tulevaisuudesta, esimerkiksi lapsista, talosta, yhteisistä urasuunnitelmista. Vaikutti niin kiltiltä ja ihanalta ihmiseltä, todella luotin häneen ja tunsin VIHDOIN löytäneeni kunnon miehen, jonka kanssa rakentaa turvallista tulevaisuutta.
Mies tuki minua vaikeuksissani ja oli aina läsnä, kannusti ja piti minua vahvana.
Oli oikeasti ihanaa aikaa ja minäkin ajattelin tuoneeni hänen elämään uusia piristäviä tuulia.
No...
Lupauksia lupausten perään. Kuuntelin tätä ainakin reilun vuoden sinisilmäisesti kaikenlaisia selityksiä kuunnellen.
Suhde ei koskaan edennyt yhtään eteenpäin, jäi vain pinnalliselle fyysiselle tasolle kaikista puheista huolimatta. Emme edes usein harrastaneet seksiä, saatiin vain yöpyä hänen luonaan ja keskustelimme yöhön pitkään. Sekin jotenkin loi tunteen, että mies olisi pyyteetön minua kohtaan.
Kuitenkin ahdistuin voimakkaasti välillä siihen kun mikään ei muuttunut eikä lupaukset toteutuneet.
Jos etäännyn niin otti taas minua lähemmäksi lepertelemällä ja aloittamalla pohdinnat, koska vie minut syömään, leffaan tms.
No koskaan sekään ei tietenkään tapahtunut.
Työkiireitä ja kaikenlaista..
Lopulta sitoutumiskammoinen kuulemma.
Meni hermo. Vieläkin olemme olleet väleissä ja vasta olen henkisellä tasolla pysynyt irrottamaan tästä kaikesta.
Vituttaa ihan älyttömästi, oikeasti edelleen kun mietin sitä kaikkea paska puhetta.
Edelleen ärsyttää kun ei voinut heti alussa tai missään vaiheessa oikeastaan suoraan sanoa, piti jatkaa leikkimistä ja odottaa, että itse tajuan ja tunne itseni älyttömän typeräksi idiootiksi.
Haluaisin vain huutaa hänelle.
Edelleen haluaa olla ystäväni..
Itse pidän viestit lyhyinä ja aion jossain vaiheessa hävitä kokonaan. Vielä ei ole oikea aika, sillä minulla on muutama asia hoidettavana ihmiseen liittyen mutta se tapahtuu pian kuitenkin.
En tiedä kuinka tämän vihan purkaisin. Mutta tuskin edes turha toivoa, että mies ymmärtää tehneensä mitään väärää vaan edelleen pitää enkeli olemustaan yllä.
up