Peilissä lihava, kuvissa laiha?
Tiedän olevani normaalipainoinen (bmi 20) ja olen tyytyväinen painooni. Peilissä näkyy leveälanteinen nainen, valokuvissa olen laiha, jopa riutunut. Miksi? Mikä on totta?
Kommentit (10)
Peilistä katsoessasi katsot vain lanteitasi, et näe kokonaisuutta.
Mulla sama. Olen 100-kilonen ja nään itseni peilistä paljon lihavampana kuin kuvissa. Toki olen lihava muutenkin, mutta tunnen itseni esim. samankokoiseksi 150-kilosen kaverini vieressä, vaikka meillä on 50 kiloa painoeroa.
Mulla just toisinpäin 😂
Eli olet laiha, näet itsesi lihavana. Mä taas en käsitä miten rantapallo olen... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mulla just toisinpäin 😂
Eli olet laiha, näet itsesi lihavana. Mä taas en käsitä miten rantapallo olen... 🙄
Sama.
BMI20 ei kyllä ole mikään riutuneen
On olemassa peilejä, jotka kaventavat tai lihottavat, lihotko kaikissa peileissä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Olen 100-kilonen ja nään itseni peilistä paljon lihavampana kuin kuvissa. Toki olen lihava muutenkin, mutta tunnen itseni esim. samankokoiseksi 150-kilosen kaverini vieressä, vaikka meillä on 50 kiloa painoeroa.
Jännä. Sulla on kyllä aika tosi vääristynyt kehonkuva.
Vierailija kirjoitti:
BMI20 ei kyllä ole mikään riutuneen
Mulla ei ole yhtään lihasta, joten esim. kädet on tikut ja näin "vanhana" näyttävät noita-akan käsiltä.
Kaikissa peleissä on suunnilleen samanlainen näky. Paljon paksumpi kuin kuvissa.
Ap
Valokuva. Suosittelen terapiaa.