Kun olet miehen kanssa kaupassa valitsetko jonkun vanhemman kassan kun et kestä sitä nuorten naisten flirttailua miehellesi
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Menaiset-mainos tällä sivulla: Seksiaddiktin ex-puoliso: "Kaupassa käyntikin oli miehelle mahdollinen panoreissu"
Kertoo ehkä juuri siitä että keskivertoihminen osaa käydä kaupassa miettimättä sen kummemmin kassahenkilön sukupuolta tai ulkonäköä ja toisille taas se on samaa saalistusta kuin muutkin kohtaamiset lajitoverien kanssa.
Ja sairaalloisen mustasukkaiselle naiselle jokainen nainen on uhka
Flirttailua tai ei mutta kyllähän mies määrää mille kassalle kaupassa perheen kanssa mennään ja siellä on se kaunein kassaneiti 👍
Hankkisit AP jotain apua tuohon mustasukkaisuuteesi. En osaa muuta sanoa
Vierailija kirjoitti:
Teititteleekö kassat tai suomalaiset ylipäätään? Muistan joskus 27-vuotiaana sairaalassa, kun hoitaja teititteli ja oli aika epäluontevaa.
Mä teitittelen kaikkia yli 12-vuotiailta näyttäviä asiakkaita. :) Asiakkaille flirttailua en sen sijaan harrasta, vaikka olisi millanen hopeaketku. :D
kassatäti22
Valitsen kassan, mihin on lyhin jono. Aika usein siellä on nuorehko mieshenkilö töissä. Eivät ne yleensä jouda kauheasti flirttailemaan. Ihan perus kohteliaisuudet vain sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Kassa voi ainakin meillä saada jopa potkut jos ei hymyile asiakkaille ja katso silmiin. Turha siis vetää sellaista johtopäätöstä että kassa olisi keski-ikäisistä asiakkaista kiinnostunut.Huokaus.
Vai saa jopa potkut...🤣🤣🤣🤣
Hihii.Entä jos sillä naksahtaa päässä ja ihastuu siihen vanhempaan kassaan joka hymyilee töikseen? Tai saattaa pitää miestäsi ihan yrjönä.
Mieheni sattuu olemaan sen näköinen, että naiset tuijottavat ja suunnilleen lakoovat. Mm.
asiakaspalvelijat usein flirttailevat ja hän saa ihmeellistä erikoispalvelua. En koe sitä kuitenkaan uhkaksi, kanssani ei ole kenenkäön mikään pakko olla. Viimeksi iun tuo taas tapahtui, niin vaan nauroin asialle.
Vierailija kirjoitti:
No höh, en. Valitsen kassan, jossa on lyhin jono. Eikös kaikki tee näin?
Joo, mut sit just ennen mua on ylensä joku, joka ei ole punninnut vihanneksia tai jotain muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Hankkisit AP jotain apua tuohon mustasukkaisuuteesi. En osaa muuta sanoa
Jotenkin ajattelin että aloituksen on tehnyt mies joka kuvittelee kassaneidin flirttailevan. Voihan se olla huonon itsetunnon omaava nainenkin.
Mä tykkään nuorista hyvän näköisistä mieshenkilöistä kassalla. Ovat yleensä kohteliaitakin ja mukavia.
Täti >60v
Meillä yritetään valita nopein kassa. Sama, onko nuori vai vanha, mutta keski-ikäiset ovat yleensä kokeneimpia ja nopeimpia. Ei mies halua mennä nuorille tytöille, enkä minä miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin mies on 54-vuotias, hoikka ja hyvännäköinen. Häntä suututtaa teitittely ja erityisen nolona hän piti, kun nuori kassa sedätteli häntä. :D
Niin.
Muistinko lisätä niin?
Missä tilanteessa kassan pitää ylipäätään sukupuolittaa asiakas? En siis paheksu vaan aidosti ihmettelen.
Kyseinen mies oli liikkeellä lapsenlapsensa kanssa, joten kassa puhui kohteliaasti sedästä eikä ukista.
Eli hänestä oli noloa, että puhuttiin setänä mutta ukki ei olisi ollut noloa?
Kumpikin vaihtoehto oli nolo, koska mies kuvitteli hyvin, hyvin monien muiden miesten tavoin näyttävänsä nuorelta. :D
Niin.
Miksi vaivaudut provoilemaan? Kyllä miehet tietävät miltä näyttävät, piruuttaan ovat vaan olevinaan. Aikuisia miehiä seditellään aina, ei se tarkoita, että näyttäisi vanhalta. Mitä nimitystä myyjä olisi käyttänyt vaikka 25-vuotiaasta kundista lapselle, isovelikö?
Eivät tiedä - ja kirjoitus pitää paikkansa.
Mies näyttää yli 50-vuotiaalta, joten mielestäni hän on vanha.
HUOOOOOHHHH
OOn kaupassa töissä ja vinkki: se on mun fake customer smile!
Nää mustasukkaiset vaimot on painajaismaisia. Tervehdin tekohymyillen heidän törkytoopea tai perusperttiään, ja miehen takaa näkyy mustasukkaisen naisen julmettu naama. Äkkiä korjaan ja tervehdin vielä ystävällisemmin vaimoa, jota en äskön nähnyt kun vaani miehensä takana. EI, mä en huoli teidän Toopea vaikka kultalusikassa ojennatte! Turha pelko.
OIKEESTIKO te luulette, että mun työhön kuuluvat hymyt on FLIRTTIÄ? Ja että mä vielä flirttaisilin työajalla, kun vaimo on paikalla?
EIEIEIEI.
Tää on niin tätä. Kaikki kaupan kassat tietää, mistä mä puhun.
Hei puhutaanko seuraavaksi niistä naimisissa olevista miehistä jotka stalkkaa meidät etunimen perusteella Facesta että kun katseemme kohtasivat blaa blaa blaa? No mä kerron: me näytetään ne viestit toisillemme ja ollaan kauhuissamme kun ne on naimisissa ja niillä on lapsia. Sen jälkeen me kaikki aatellaan ko. miehestä halveksivia ajatuksia kun se käy meillä kaupassa.
En IKINÄ sekaantuis asiakkaaseen.
Valitsen vanhemman kassan, koska en halua, että ostokseni rutistuvat. Ostan/ostamme viikon ruuat kerralla.
Valitsen sen lyhyimmän ja nopeimmin liikkuvan jonon. Yleensä se taitaa kyllä olla se vanhempi työntekijä, kädet käy kuin automatiikalla ja tuotteet menee hihnalle kivasti, ne pehmeät hihnan viereen (esim tomaatit).
Nuorilla kassoillako on niin kiire flirttailla, ettei työnteko oikein suju? Luulin hitauden johtuvan lähinnä harjoituksen puutteesta.
Kyllä minun Jorma-Kalevini on sellainen herkku, että hän ei saa yksin mennä kauppaan koskaan, vaan menen aina mukaan vahtimaan, ettei kukaan vokottele häntä. Pidän häntä kädestä koko kauppareissun ajan, jotta kaikki tajuvat hänen olevan minun. Jos ei ole yhtään mieskassaa, vaadin sellaisen paikalle ennenkuin voimme mennä maksamaan ostoksemme. Näin Jorma-Kalevini välttyy kassaneitien paheellisilta vokottelukatseilta.
Menaiset-mainos tällä sivulla: Seksiaddiktin ex-puoliso: "Kaupassa käyntikin oli miehelle mahdollinen panoreissu"
Kertoo ehkä juuri siitä että keskivertoihminen osaa käydä kaupassa miettimättä sen kummemmin kassahenkilön sukupuolta tai ulkonäköä ja toisille taas se on samaa saalistusta kuin muutkin kohtaamiset lajitoverien kanssa.