Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ohi, voisi vain lopettaa

Vierailija
21.06.2019 |

niin ei tarvitsisi enää kärsiä, nämä juhlapyhät nostaa jo valmiin ahdistuksen korkeuksiin. Niin monta ongelmaa ja kipua mistä kärsii ettei enää jaksaisi, näillekin vaivoille vain nauretaan ja pitäisi vain jaksaa eikä valittaa. Opamox auttaa jotenkin mutta sitä ei viitsisi kokoajan ottaa, silloin kun ottaa niin olo on melkein normaali, kroppa rento eikä jännittynyt ja muuten normaali. Nytkin kauhean jännittynyt vaikkei edes itse ajattelisi mitään, kroppa menee vain jumiin ja hieronta ei auta. En jaksa. Olen järjettömän stressaantunut miljoonasta asiasta enkä enää jaksaisi. Masentunut, lopussa, ei jaksaisi tätä osa-aikaista työtäkään, sitten loppuu rahat ja raha stressaa paljon, laskuja ja lainaa jne. Ihan sama, voisi vaikka mennä ukonilmalla ulos käveleen jos kävisi tuuri edes kerran elämässä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi parhaita tapoja viettää kesäistä iltayötä vaikka juhannuksenakin, on pitkä pyörälenkki. Suosittelen. Varsinkin maaseudulla löytyy kauniita ja rauhallisia reittejä.

Ei ole pyörää, reittejä nyt jotain olisi.

ap

Vierailija
22/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua väsyttää raskaiden työpäivien jälkeen, noh miksi et vain mene sänkyyn ja nuku? Nukkuminen voittaa aina turhan ruuduajan. Tämä palsta on usein todella masentava paikkakin. Olen varma, että olin onnellisempi ennen kuin addiktoiduin lukemaan tätä palstaa.

Toivon vielä, että tulee päivä jolloin en ole avannut tätä sivua puoleen vuoteen enkä myöskään jatkossakaan tule avaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun isin ja äidin luona vaikka olen kolmekymppinen. Onhan tämä ekologisempaa kuin lämmittää kahta asuntoa jos jotain positiivista miettii. :)

Vierailija
24/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä paha olo kyllä enää koskaan lähde pois, voisi vaikka mennä juhannustilastoon viimeiseksi merkiksi.

ap

Vierailija
25/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun isin ja äidin luona vaikka olen kolmekymppinen. Onhan tämä ekologisempaa kuin lämmittää kahta asuntoa jos jotain positiivista miettii. :)

En näe omassani mitään positiivista, pelkästään säälittävää.

ap

Vierailija
26/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OLEN OIKEASTI PASKA LUUSERI VAMMANEN OLIO ANSAITSEN KUO LLA

HAUKKUKAA MINUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
27/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSEI KUKAAN HAUKU MINUA LUUSERIKSI ANSAITSEN SEN KOSKA OLEN TOTAALISEN PAS KA VAMMANEN LUUSERI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOS ETTE KYMMENEN SIVUN VERRAN HAUKU MINUA KIUSAAN TEITÄ LOPUTTOMIIN!!

Vierailija
28/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ HALUAN KUO LLA POIS TÄSTÄ MAAILMASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ö TUW4ITÖGP MTUMP<TMUTW4PTUJW9PTÄUÄPTUW

WTPWT4UPW9UTA9¨+A4TU9WATY4U9A¨ÅTU4AW9¨Å

WET4 HIOÅU9 T4U9AÅP UTÅP GAO JUPAUTJPTU¨ÅTY TYITÅT

FOELE OLEN AOPPASKA GT LUUSEIRI!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla työpaikka ja talo. Kai vähän töistäsi saat rahaa? Mene bussilla jonnekin katselemaan maisemia ja yövy hotellissa.

Vierailija
30/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat menee laskuihin ja laskuihin laskuihin mihinkään muuhun ei juuri jää jos ruokaa edes on tai bensaa autoon auto rikki eikä katsastettu ajan eikä rahaa korjata ja jos poliisi pysätyyttää lähden ja ajan jotain kohti.

Vierailija
31/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samat tunnelmat. Elämä on jumissa eikä se tästä enää miksikään aukea, ikinä. En saa edes opintoja tehtyä loppuun. Tai varmasti pääse ikinä mihinkään työhön, tällainen vammainen hissukka kun olen. Voisin mennä nyt illalla yhden miekkosen luo illanviettoon mutta kun ei huvita, ei se ole se "mun mies" kumminkaan, joten se olisi niin turhaa touhua.

Kuulostat masentuneelta. Onko sinulla läheisiä, joille voisit avautua ongelmistasi?

Vierailija
32/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
33/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen tällainen kasa pas kaa? Minulla on miljoona aloitusta täällä jossa totean tämän eri muodossa, olen säälitttävä pelle luuseri vammanen.

ap

Vierailija
34/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene esim.seurakuntaan.Kuuntele radio patmos,radio dei ,alfa-tv ,tv-7.on paljon mielenkiintoista.

Elämän tarkoitus löytyy.Olet väärässä viime viesteissäsi!

Vierailija
35/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskonnollinen tai kuulu kirkkoon.

ap

Vierailija
36/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mennyt hukkaan ja ohi, olen pelkkä tyhjä kuori. Ainut mihin kelpaan on työnteko, hauskaa tai iloinen en saa olla enkä nauttia elämästä, tällainen luuseri sellaisia ansaitse.

ap

Vierailija
37/40 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen.Sinun ajatusmaailmasi on jumiutunut negatiiviseksi.

Sinulla on mahdollisuus,et ole arvottomampi kuin muut.

Vierailija
38/40 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sovi tähän todellisuuteen, tämä ei ole oikea. Siinä on kaikuja tai jäänteitä siitä versiosta johon jotenkin sovin mutta ne ovat vain hetkellisiä ja aiheuttavat enemmin pahaa oloa kuin hyvää. Elämä menee vain pahemmaksi kokoajan joten miksi olla täällä jos pitäisi elää niinkuin muut sanoo eikä siten miten itse kokee sopivaksi. Jos joku nyt sanoo että elä omalla tavallasi niin ei ole mahdollista tai todella vaikeaa, ei ole rahaa. Ihan sama muiden mielipide tähän, jos en voi elää siten kuin haluan niin en todellakaan ala elämään täysin muulla tavalla jota en halua. Tässä asiassa en peräänny, muutaman kuukauden katson ja sitten viimeistään häivyn tästä todellisuudesta.

ap

Vierailija
39/40 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko täällä on elää jos ei kiinnosta. Jos on noin kova umpitie ettei pääse siitä mihinkään niin mitä sitä uhoaa vaan tekee sen mitä pitää. Mikä on muutaman kuukauden katsanto aika?

Minä en ole ikinä elänyt niin kuin muut sanoo tai muutkin tekevät sillä en ole laumasielu. Miksi vertaat itseäsi muihin? Antaa muiden elää mitenkä lystää ja elää itse erilailla. Itseään voi kasvattaa niin ettei välitä toisten mielipiteistä vähääkään. Ajattelen niistä laumasieluista niin että niillä on hyvin rajoittunut maailman ja elämisen kuva ja säälin niitä. Elämän viisaus ei tule muuta kuin elämällä ja vaikeuksista kamppailemalla ylös ja alas.

En tänne kertoisi suunnitelmiani jos ei kiinnostaisi muiden mielipiteet niin että olet aika ristiriitainen tyyppi. Jos olet työtön niin mene kuntouttavaan työtoimintaan sillä siellä on vertaistukea ja samassa tilanteessa olevia. Älä jää yksin kotiin ongelmiesi kanssa. Tiedän tunteen kun olen myös ollu aivan alamaissa ja tuntenut itseni arvottomaksi mutta nyt katuisin jos olisin päiväni päättänyt. Onneksi niin järjettömyyksiin en alkanut.

Vierailija
40/40 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen.On taivaan tosi että on myös Jumalan  valtakunta maanpäällä.Siksi on tulevaisuus ja toivo,täällä ja ikuisuudessa.Koskee sinua myös.Etsivä löytää,se annetaan ulkopuolelta tämän maailman .

Älä ole toivoton.