Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä on ohi, voisi vain lopettaa

Vierailija
21.06.2019 |

niin ei tarvitsisi enää kärsiä, nämä juhlapyhät nostaa jo valmiin ahdistuksen korkeuksiin. Niin monta ongelmaa ja kipua mistä kärsii ettei enää jaksaisi, näillekin vaivoille vain nauretaan ja pitäisi vain jaksaa eikä valittaa. Opamox auttaa jotenkin mutta sitä ei viitsisi kokoajan ottaa, silloin kun ottaa niin olo on melkein normaali, kroppa rento eikä jännittynyt ja muuten normaali. Nytkin kauhean jännittynyt vaikkei edes itse ajattelisi mitään, kroppa menee vain jumiin ja hieronta ei auta. En jaksa. Olen järjettömän stressaantunut miljoonasta asiasta enkä enää jaksaisi. Masentunut, lopussa, ei jaksaisi tätä osa-aikaista työtäkään, sitten loppuu rahat ja raha stressaa paljon, laskuja ja lainaa jne. Ihan sama, voisi vaikka mennä ukonilmalla ulos käveleen jos kävisi tuuri edes kerran elämässä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juhlapyhät tuntuu aina pahalta. Suurelta osin tykkään kyllä yksinolosta enkä tykkää väkijoukoissa olosta mutta jonkin verran ihmisten seuraa sitä silti kaipaa. Ei minulla ole kavereita eikä kukaan kutsu mihinkään kun kaikki tietää että olen aika hiljainen tyyppi. Ja huono mitään kavereita olla kun ei ole rahaa mihinkään. Miksi minunkaltainen luuseri on elossa, ei minusta ole mihinkään.

ap

Vierailija
2/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavia puhelimia löytyy varmaan googlettamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että joudut kärsimään noin. Kuitenkin uskon, että aina jossain vaiheessa alkaa helpottamaan. Toivottavasti sulla on joku, jolle voisit puhua näistä. Mutta älä luovuta. Olisko jotain pieniä asioita, jotka tuo hyvää mieltä? Anteeksi en keksi mitään järkevää konstia. Halusin kirjoittaa, että ajattelen sinua ja toivon, että olosi helpottuu.

Vierailija
4/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samat tunnelmat. Elämä on jumissa eikä se tästä enää miksikään aukea, ikinä. En saa edes opintoja tehtyä loppuun. Tai varmasti pääse ikinä mihinkään työhön, tällainen vammainen hissukka kun olen. Voisin mennä nyt illalla yhden miekkosen luo illanviettoon mutta kun ei huvita, ei se ole se "mun mies" kumminkaan, joten se olisi niin turhaa touhua.

Vierailija
5/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että joudut kärsimään noin. Kuitenkin uskon, että aina jossain vaiheessa alkaa helpottamaan. Toivottavasti sulla on joku, jolle voisit puhua näistä. Mutta älä luovuta. Olisko jotain pieniä asioita, jotka tuo hyvää mieltä? Anteeksi en keksi mitään järkevää konstia. Halusin kirjoittaa, että ajattelen sinua ja toivon, että olosi helpottuu.

Ei ole kuin terapeutti mille puhua. Ne pienet asiat ei riitä vaikka niistä tulisi hyvä mieli niin kumoamaan millään tätä pahaa oloa.

ap

Vierailija
6/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tämä juhannus jo ohi, tulee vaan paha mieli tästä ja muista juhlapyhistä. Tuossa olisi lähellä kokko mutta yksin sinne meneminen ahdistaa ja muutenkin tuntuu että yksin ollessa kaikki katsoo minua. En tosin edes tiedä mihin aikaan se syttyy. Olen ainut ihminen tällä kylällä joka ei tiedä mistään mitään ja on yksin. Tosin en edelleenkään haluaisi mitään kauheita väentungoksia. Riittäisi yksi ihminen jonka kanssa olla. Sekin tosin aika turhaa haaveilua kun tule tapahtumaan sitäkään, ei osaa puhua naisille, tavallaan pelkää niitä ja pitää niitä ihme olentoina, joo olen vam manen ja typerä ihminen.

ap

Vierailija
7/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tämä juhannus jo ohi, tulee vaan paha mieli tästä ja muista juhlapyhistä. Tuossa olisi lähellä kokko mutta yksin sinne meneminen ahdistaa ja muutenkin tuntuu että yksin ollessa kaikki katsoo minua. En tosin edes tiedä mihin aikaan se syttyy. Olen ainut ihminen tällä kylällä joka ei tiedä mistään mitään ja on yksin. Tosin en edelleenkään haluaisi mitään kauheita väentungoksia. Riittäisi yksi ihminen jonka kanssa olla. Sekin tosin aika turhaa haaveilua kun tule tapahtumaan sitäkään, ei osaa puhua naisille, tavallaan pelkää niitä ja pitää niitä ihme olentoina, joo olen vam manen ja typerä ihminen.

ap

Missä asut?

Vierailija
8/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ett harrasta mitäään?

Vierailija
9/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Missä asut?

Keski-Suomessa pikkukunnassa, maalla.

ap

Vierailija
10/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ett harrasta mitäään?

Ei ole mitään kuin lenkillä käynti mutta siihenkään ei jaksa näillä keleillä kun väsyy liiasta auringosta kun töissä kokoajan ulkona. Muuhun sitten ei ole varaa, salillekin olen liian köyhä, todella säälittävää.

ap

Vierailija
11/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä minun elämä aika säälittävä ja itse samalla. Jokainen varmasti on sitä mieltä jos kysyy rehellistä mielipidettä. Täälläkin naurettaisiin jos kertoisin miksi, ei viitsi kertoa kumminkaan.

Eikä tuo itsetunnon parannus tekisi siitä yhtään parempaa.

ap

Vierailija
12/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro toki. Jospa se vaikka piristäisi mua. Tuhannet ihmiset on juhannuksen yksin, et siis ole yksin :-) Suomessa on tällaista, kiusaamiskulttuurin kehto jossa suuri osa väestä potee yksinäisyyttä ja masennusta.

Vierailija
13/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

☹️

Vierailija
14/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika samat tunnelmat. Elämä on jumissa eikä se tästä enää miksikään aukea, ikinä. En saa edes opintoja tehtyä loppuun. Tai varmasti pääse ikinä mihinkään työhön, tällainen vammainen hissukka kun olen. Voisin mennä nyt illalla yhden miekkosen luo illanviettoon mutta kun ei huvita, ei se ole se "mun mies" kumminkaan, joten se olisi niin turhaa touhua.

Mene mene

Vierailija
15/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro toki. Jospa se vaikka piristäisi mua. Tuhannet ihmiset on juhannuksen yksin, et siis ole yksin :-) Suomessa on tällaista, kiusaamiskulttuurin kehto jossa suuri osa väestä potee yksinäisyyttä ja masennusta.

Asun isän kanssa ja olen yli 30, niin säälittävää pas kaa että. Omistan kyllä talon mutta ei sen enempää. Tämä jos mikä on säälittävää, haluaisin muutosta tähän mutta joo.

ap

Vierailija
16/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pikku mörököllit, aina sadepilvi varjostamassa.

Vierailija
17/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset mikrobilääkitystä? Otat muutaman antibiootin ja annat palaa. Kyl se siit lähtee.

Vierailija
18/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset mikrobilääkitystä? Otat muutaman antibiootin ja annat palaa. Kyl se siit lähtee.

whaaaaat

Vierailija
19/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaita tapoja viettää kesäistä iltayötä vaikka juhannuksenakin, on pitkä pyörälenkki. Suosittelen. Varsinkin maaseudulla löytyy kauniita ja rauhallisia reittejä.

Vierailija
20/40 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä oikein muuta ole kuin istua tässä ja tuijottaa ruutua, mennyt oikeastaan koko päivä näin. Toisaalta eipä sitä oikein jaksakaan muuta kun 2 työpäivää pelkässä auringonvalossa väsytti ettei jaksa mitään oikein tehdä.

ap